Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Volgende  
Taw0n BerichtGeplaatst: 06 Sep 2009 10:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Dnarbeis schreef:
ninodude schreef:
Momenteel volg ik geen serie`s omdat ik geen zin heb om elke dag rond dezelfde tijd voor de buis te zitten.

Ik kijk wel:

Simpsons, Family Guy, Amarican Dad, That 70`s Show en die show met Will Smith.

En als er een goede film op TV komt kijk ik die ook en ik koop laatste tijd ook veel films. (Blu-ray`s)

Fresh Prince of Bel air

Die heb ik ook de hele tijd gekeken, vond het leuk omdat elke aflevering een apart verhaal had, en je kon er dus een missen, en gewoon de volgende kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 06 Sep 2009 12:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Nash schreef:
Vanaf aankomend week weer Supernatural!!

Dat is wel nice!
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 09 Sep 2009 20:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Nash schreef:
Vanaf aankomend week weer Supernatural!!

Nog twee dagen en dan kunnen we weer tappen!

En ik ben nu "To New Beginnings" aan het downloaden. Aflevering 1, Seizoen 2 van "90210". Echter weinig seeders!
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 09 Sep 2009 20:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Jeeeeeeh.. New Kids On The Block op Comedy Central.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 09 Sep 2009 23:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Damn ben nu terug van mijn 24 seizoen 1 marathon en Shjiit wat een serie echt alles is echt verschrikkelijk vet gedaan wat een top serie.
Jack DAMNIT Bauer voor de win!
Wel jammer dat de kwaliteit van de dvd die ik heb niet( fucking lelijk)echt mooi is.
Komt ervan als je een Surinaamse DVD koopt echt verschrikkelijk damn.
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 16:13    Onderwerp: Reageren met citaat

IV Trueskill VI schreef:
Jeeeeeeh.. New Kids On The Block op Comedy Central.

Nieuwe afleveringen mag ik toch hopen?

Einde van de maand start nieuwe seizoen Hot I Met Your Mother.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 20:41    Onderwerp: Reageren met citaat

groente12 schreef:
Damn ben nu terug van mijn 24 seizoen 1 marathon en Shjiit wat een serie echt alles is echt verschrikkelijk vet gedaan wat een top serie.
Jack DAMNIT Bauer voor de win!
Wel jammer dat de kwaliteit van de dvd die ik heb niet( fucking lelijk)echt mooi is.
Komt ervan als je een Surinaamse DVD koopt echt verschrikkelijk damn.

Lol, ik ben recentelijk weer begonnen met het kijken van alle 24 afleveringen. Inmiddels halverwege seizoen 2 beland
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Sep 2009 00:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Sympathy for the Devil was geweldig!
Castiel!

De kijkers van de serie zullen wel weten wat ik bedoel...
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 13 Sep 2009 03:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Lilyman schreef:
Castiel!

Beste serie tot nu toe! Ik ga de aflevering morgen pas kijken, ben benieuwd.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 14 Sep 2009 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Nash schreef:
Lilyman schreef:
Castiel!

Beste serie tot nu toe! Ik ga de aflevering morgen pas kijken, ben benieuwd.

Heb je de aflevering intussen gezien?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Apr 2010 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

En net episode 18 van season 5 van How I Met Your Mother gezien. Daarmee heb ik alle episodes van HIMYM gezien. Hopelijk stoppen ze wel na zes seizoenen, gewoon stoppen op een hoogtepunt.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 04 Apr 2010 14:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
En net episode 18 van season 5 van How I Met Your Mother gezien. Daarmee heb ik alle episodes van HIMYM gezien. Hopelijk stoppen ze wel na zes seizoenen, gewoon stoppen op een hoogtepunt.

Stoppen? No way! De moeder is nog niet bekendgemaakt!

Overigens gisteren de nieuwste aflevering van Supernatural gezien. Blijft ook gewoon een geweldige serie!
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Apr 2010 15:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Je hebt nog een volledig seizoen om haar beter te leren kennen als je haar dit seizoen nog toont. Anders ben ik bang dat er sleet op de formule komt.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 04 Apr 2010 16:40    Onderwerp: Reageren met citaat

De makers zeiden dat ze haar pas willen laten zien in de laatste episode, of niet?

Ben druk bezig met 't 2de seizoen van Lost.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 04 Apr 2010 17:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:

En wat vindt je van Lost? Wacht maar als je bij S3 bent.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 04 Apr 2010 17:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Uchiha_Shadow schreef:

En wat vindt je van Lost? Wacht maar als je bij S3 bent.

Denk dat het eerste seizoen net iets sterker was (ik zie veel plot twists nu al van te voren aan komen en sommige verhaal lijnen zijn niet zo sterk) maar het blijft een ongelofelijk sterke en goed geschreven show. Ik kan zo snel geen andere show die constant zo goed blijft geschreven (misschien Firefly en Arrested Development ofzo).

Ik weet dat sommige mensen pissig worden van 't gebrek aan antwoorden maar ik vind al die raadsels juist geweldig (zelfs dat elk antwoord weer 3 vragen brengt) en ik heb natuurlijk wel een goed moment uit gekozen om Lost in te halen
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 04 Apr 2010 19:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Goed om te horen dat je de show ook leuk vind. Ik ben al fan sinds dag 1. De show heeft goed uitgewerkte personages, geweldige acteerwerk, drama, mooie film locaties en een uitstekend verhaal. Veel mensen kunnen niet tegen de complexe mysteries, plot en raadsels, maar dat maakt de show voor mij nou nog leuker. Er zitten zo veel meer leuke elementen in zoals geloof, de nummers, het monster, the Others en nog veel meer.

Mocht je up to date zijn met Lost dan raad ik je aan om hier alle informatie te vinden over de show. Er staat van alles in tot het laatste zandkorrel van het eiland.

Spoilers als je niet up to date bent!
[url]www.lostpedia.org [/url]
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 08 Apr 2010 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Nieuwe South Park episode was net zo fantastisch als die van vorige week. Deze pakte Facebook en ChatRoulette lekker hard aan
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 20:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Vampire Diaries Seizoensfinale: Sterke afsluiter eindigt de verhaallijn en introduceert lekker nieuwe vraagtekens. Eén personage te veel gedood naar mijn mening, maar daar kan ik mee leven voor de andere ontwikkelingen. En ook geinig: in Twilight staat vampirisme symbool voor seks, dus geen vampier worden is pro-onthouding. Vampire Diaries is absoluut geen Twilight op dat gebied.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 02:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
In dit topic kun je vrij spreken over films en TV series. Op deze manier moet je geen topic aanmaken voor kleine vragen of opmerkingen op de reviews. Je kunt vertellen welke film je laatst heb gezien, vragen welke films de moeite waard zijn, ... Het is dus een algemeen topic voor alle opmerkingen die geen eigen topic nodig hebben.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 10 Jun 2010 21:55    Onderwerp: Reageren met citaat

The Walking Dead (comic) krijgt zijn eigen TV serie! De serie gaat niet alleen om zombies knallen, maar ook om realistische drama wat de overlevende meemaken. Dit is een serie waarmee je een oogje in het zeil moet houden. Volgens mij wordt dit de eerste zombie Tv serie.

Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Jun 2010 15:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Police Squad begonnen. Is een zesdelige serie van Jim Abrahams en David Zucker met Leslie Nielsen. Werd later ook een film van gemaakt, namelijk The Naked Gun en deze serie is minstens even goed.
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 01 Jul 2010 22:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Iedereen Flash Forward gekeken na de overvloed van reclames op Veronica? Ik in ieder geval wel en ik moet zeggen, het beviel me wel. Het tempo ligt lekker hoog waardoor je je eigenlijk nooit verveelt. Ik kijk alvast uit naar de volgende aflevering. Weet iemand wanneer die op is? Gewoon weer op donderdagavond?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 01 Jul 2010 22:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Simon Venneman schreef:
Iedereen Flash Forward gekeken na de overvloed van reclames op Veronica? Ik in ieder geval wel en ik moet zeggen, het beviel me wel. Het tempo ligt lekker hoog waardoor je je eigenlijk nooit verveelt. Ik kijk alvast uit naar de volgende aflevering. Weet iemand wanneer die op is? Gewoon weer op donderdagavond?

Donderdag avond lijkt mij ja, en ik vond het ook 2 prima afleveringen.
Terug naar boven
RadiusK BerichtGeplaatst: 02 Jul 2010 00:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben ook aardig verrast door Flashforward, maar het is wel jammer dat de serie geannuleerd is. Het is overigens niet de eerste keer dat Veronica een geflopte serie enorm hyped (Jericho of Threshold anyone?). Hopelijk rondt de laatste aflevering het verhaal nog een beetje af ipv een plots einde... Ben desondanks toch benieuwd naar de rest van de afleveringen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 6 van 16

Ga naar: