Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
MaartenL BerichtGeplaatst: 30 Jul 2009 12:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

cecilffiv schreef:
MaartenL schreef:
Wat je ook doet, het niet met de steam ingebouwde backup functie doen

Waarom ?

Omdat die vol steekt met fouten en problemen en 10x langer duurt dan het simpelweg kopieren van de map waarvan je tenminste zeker weet dat het werkt. Je mag het gerust proberen als je de tijd hebt en het risico wil nemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 30 Jul 2009 14:26    Onderwerp: Reageren met citaat

MaartenL schreef:
cecilffiv schreef:
MaartenL schreef:
Wat je ook doet, het niet met de steam ingebouwde backup functie doen

Waarom ?

Omdat die vol steekt met fouten en problemen en 10x langer duurt dan het simpelweg kopieren van de map waarvan je tenminste zeker weet dat het werkt. Je mag het gerust proberen als je de tijd hebt en het risico wil nemen.

Heb het gisteren geprobeerd met Left 4 Dead en het werkt perfect
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 30 Jul 2009 14:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik heb het met 3 games geprobeerd: Oblivion, Dawn of War II en Saint's Row II -> 1/3 werkte nog (Saint's Row II dus). De rest miste een klein bestandje dat je nodig hebt voor het unpacken en als dat er niet is, zit je dus gewoon met verspilde ruimte. Niet te vergeten dat ik daarvoor anderhalf uur voor heb moeten wachten terwijl het kopiėren van mijn gehele steam map een 20 minuutjes duurde. Van het kopiėren werkte overigens alles en echt compresseren doet de steam-backup functie ook niet meteen...

Maar ja, als jij het wilt riskeren. Be my guest
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 30 Jul 2009 15:07    Onderwerp: Reageren met citaat

MaartenL schreef:
Ik heb het met 3 games geprobeerd: Oblivion, Dawn of War II en Saint's Row II -> 1/3 werkte nog (Saint's Row II dus). De rest miste een klein bestandje dat je nodig hebt voor het unpacken en als dat er niet is, zit je dus gewoon met verspilde ruimte. Niet te vergeten dat ik daarvoor anderhalf uur voor heb moeten wachten terwijl het kopiėren van mijn gehele steam map een 20 minuutjes duurde. Van het kopiėren werkte overigens alles en echt compresseren doet de steam-backup functie ook niet meteen...

Left 4 Dead was aanvankelijk 4,9GB. Steam compresseerde het tot 3,1 GB , daarna gewoon gebrand met de Vista tool voor branden en alles werkt perfect !
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 30 Jul 2009 15:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

cecilffiv schreef:
MaartenL schreef:

Left 4 Dead was aanvankelijk 4,9GB. Steam compresseerde het tot 3,1 GB , daarna gewoon gebrand met de Vista tool voor branden en alles werkt perfect !

Zoals ik al zei: als jij wilt riskeren, goed dan

Met mijn slechte ervaringen ermee steek ik er geen moeite meer in ^^
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: