Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
MaartenL BerichtGeplaatst: 27 Jul 2009 16:16    Onderwerp: Too Human Reageren met citaat
Redacteur

Iedereen herinnert zich nog wel de eerste aankondiging, de grootste verwachtingen en helaas, de verpletterende scores die de game kreeg. Too Human was zeker niet wat er van verwacht werd, maar is het daarom een slechte game? Niet noodzakelijk...

Bijna een jaar geleden kwam de game uit en waar hij destijds nog 'uitgelachen' werd, wordt hij nu wel geapprecieerd door spelers die hem uit de budgetbak plukken.

Zelf ben ik al geruime tijd een fervent speler en collector binnen Too Human maar dat is niet voor iedereen weggelegd natuurlijk. Sommige achievements zijn best moeilijk te behalen en een Epic Class set vind je ook niet meteen op 1-2-3.

Als er toevallig spelers zijn die deze game in hun bezit hebben en graag eens een online potje willen spelen of een Epic set in handen krijgen voor een achievement dan kan je dat hier eventueel vragen.

Moest je ooit de game oppikken en serieus spelen moet je geen schrik hebben om mij toe te voegen (DeLem) op Xbox Live. Ook kan je mijn collectie van Epic lvl 50 wapens bezichten op deze pagina.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 27 Jul 2009 17:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Man dat was een van de spellen die ik toen heb laten liggen omdat er betere waren en nu denk ik soms als ik hem zie liggen hmmm koop ik jou?

Maar eerst moet ik Fallout 3 nog grondig spelen, nu ik de tijd heb.
Vakantie Misschien koop ik hem begin september, dan is de wachttijd voor ODST niet zo lang
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Jul 2009 17:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Een vriend van me had de game gespeeld. Hij zegt dat ie gelijkenis vertoont met KotOR. Als dat zo is, ben ik wel erg geďntresseerd
Heb hem gisteren nog voor een tientje gezien in de Bart Smit. Wel spijtig dat er geen offline co-op is
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 27 Jul 2009 19:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Gelijkenis met Kotor? Dat moet hij me toch eens uitleggen

Het is meer een hack & slash dan een RPG zoals Kotor ^.^

Je kan 'm nog het beste vergelijken met een Diablo game eigenlijk.

In ieder geval kan je voor zo'n prijsje geen miskoop doen
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Jul 2009 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmmmm.... ik zal er nog over nadenken. Zal wel weer duur worden met Aion, Too Human en R6 Vegas (mijn broer wilt die)
Terug naar boven
RvdD BerichtGeplaatst: 28 Jul 2009 03:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vond Too Human echt super tof, heb er veel tijd aan besteed.

985/1000 gamerpoints

Mis nog epic set en 7500 item drops volgens mij.

Hoop echt dat er een vervolg komt .
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 28 Jul 2009 09:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Je kan mijn Epic set wel even aan doen voor de achievement

Ik heb de volledige sets van de Human Champion, Cybernetic Berserker en Cybernetic Commando.
Terug naar boven
RvdD BerichtGeplaatst: 28 Jul 2009 12:06    Onderwerp: Reageren met citaat

oooh, misschien maar weer een keer die game in mn xbox doen dan .
Mijn end game personage is een Human Champion .
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 28 Jul 2009 16:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

RvdD schreef:
oooh, misschien maar weer een keer die game in mn xbox doen dan .
Mijn end game personage is een Human Champion .

Het is dat armor wat hij op de cover en in het begin filmpje aanheeft

Ziet er geweldig uit dus. Mijn gamertag staat in de eerste post hier dus als je ooit zin hebt, laat maar wat weten.

Zelf moet ik nog de achievement halen voor Unstoppable: Ice Forest. Al zoveel keer geprobeerd maar elke keer sterf ik door een polarity vijand op een slecht moment (voornamelijk de trolls...).
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 28 Jul 2009 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik moet de game ook nog eens uitspelen. Heb deze wel al begonnen, en beviel me erg. Binnenkort eens doen...

Even off-topic, is Viking de moeite? Die ligt namelijk ook nog steeds stof te happen...
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 28 Jul 2009 19:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik vond Viking wel zalig, iet-wat beperkt qua combat moves maar best een vermakelijke titel. Vooral de grote battles zijn zalig om te doen
Terug naar boven
RvdD BerichtGeplaatst: 29 Jul 2009 03:27    Onderwerp: Reageren met citaat

MaartenL schreef:
Zelf moet ik nog de achievement halen voor Unstoppable: Ice Forest. Al zoveel keer geprobeerd maar elke keer sterf ik door een polarity vijand op een slecht moment (voornamelijk de trolls...).

Ik heb een defender daarvoor gebruikt, super easy met die class. Ze kunnen je gewoon niet dood krijgen XD.
Terug naar boven
RvdD BerichtGeplaatst: 12 Sep 2009 12:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Had je trouwens toegevoegd als vriend,maar nog niets gehoord.
Wil je het nog spelen?
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 15 Sep 2009 10:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

RvdD schreef:
Had je trouwens toegevoegd als vriend,maar nog niets gehoord.
Wil je het nog spelen?

Ja tuurlijk

Maar zit momenteel in een verhuisfase en mijn X360/PS3 zit voorlopig zonder internet (geen wireless modem bah...) >.<

Is wel balen want er zijn nog een aantal mensen die me voor TH hadden toegevoegd -_-'
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 17 Dec 2010 20:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Zijn er nog mensen die Too Human spelen? Kocht 'm vandaag maar weer eens, nadat ik 'm eerder had verkocht. De setting en gameplay spreken me zeer aan, maar aangezien ik nu met Mass Effect 2 bezig ben, vraag ik me af of ik 'm snel in mijn Xbox 360 zal steken...

Overigens, op de achterkant van de hoes van het spel staat dat Too Human een eerste deel is van een 'thrilling trilogy'. Ik vraag me dan af wanneer Too Human 2 aangekondigd zal worden... als dat zelfs nog zal gebeuren...
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Dec 2010 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Niemand...?
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 18 Dec 2010 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Zijn er nog mensen die Too Human spelen? Kocht 'm vandaag maar weer eens, nadat ik 'm eerder had verkocht. De setting en gameplay spreken me zeer aan, maar aangezien ik nu met Mass Effect 2 bezig ben, vraag ik me af of ik 'm snel in mijn Xbox 360 zal steken...

Overigens, op de achterkant van de hoes van het spel staat dat Too Human een eerste deel is van een 'thrilling trilogy'. Ik vraag me dan af wanneer Too Human 2 aangekondigd zal worden... als dat zelfs nog zal gebeuren...
Als het met zo'n enorm budget was gemaakt en dan zo teleurstellend in scores en verkoopcijfers is de kans erg klein dat er een tweede deel komt.
Ik denk trouwens dat iedereen de game al wat vergeten heeft...
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: