Auteur |
Bericht |
|
No'tje |
Geplaatst: 25 Jul 2009 22:23 Onderwerp: Goede site/winkel voor PS2 games?
| |

|
Weet iemand een goede site om PS2 games te kopen, Bol.com is aardig goed maar er zijn een boel rpg`s die ik daar niet kan vinden.
Of een winkel in de buurt van Haarlem? |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 25 Jul 2009 22:59 Onderwerp: Re: Goede site/winkel voor PS2 games?
| |

|
ninodude schreef: | Weet iemand een goede site om PS2 games te kopen, Bol.com is aardig goed maar er zijn een boel rpg`s die ik daar niet kan vinden.
Een winkel die ook verzend? HIER! |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 25 Jul 2009 23:44 Onderwerp: Re: Goede site/winkel voor PS2 games?
| |

|
Lilyman schreef: | ninodude schreef: | Weet iemand een goede site om PS2 games te kopen, Bol.com is aardig goed maar er zijn een boel rpg`s die ik daar niet kan vinden.
Een winkel die ook verzend? HIER! |
Bedankt voor de link er staan wel interessante games tussen |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 26 Jul 2009 17:53 Onderwerp:
| |

|
Beetje weinig games hebben ze daar en de meeste zijn uitverkocht. |
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 26 Jul 2009 19:34 Onderwerp:
| |
|
Engelse Online Shops hebben wel wat te bieden.
Zoals bijvoorbeeld Amazon.UK en Play.com.
Vooral Play.com is heel Nice.
De prijzen zijn zo iets als OMG. |
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 26 Jul 2009 21:02 Onderwerp:
| |

|
Ik keek even op play.com en ik heb een vraag. Koop je het direct van de vorige eigenaar of gaat het via play.com? In het laatste geval weet je namelijk zeker dat er niet wordt gelogen over de staat van het spel. |
|
Terug naar boven |
|
|
Draster |
Geplaatst: 31 Jul 2009 13:50 Onderwerp:
| |

|
Matesers schreef: | Ik keek even op play.com en ik heb een vraag. Koop je het direct van de vorige eigenaar of gaat het via play.com? In het laatste geval weet je namelijk zeker dat er niet wordt gelogen over de staat van het spel. |
Beide, als je een spel opzoekt en het word door Play verkocht staat er meestal ' In stock | Usually dispatched within 24 hours', dan koop je van play.com zelf. Er staat meestal onder: 'Also available New & Used from EUR xx.xx' , als je daar op klikt kom je op de 'marketplace', dat zijn dan andere verkopers, beetje zoals Ebay.
Ik raad wel Amazon aan ipv Play, Amazon is sneller(het komt altijd 2 dagen na verzending aan; België), heeft uitstekende customer service(hierover zijn vrij veel klachten bij Play), en ook al beweert Play dat verzending gratis is, de verzendkost zit gewoon in de prijs inbegrepen. Play verzend ook niet altijd uit de UK, soms is een pakje weken onderweg. Hier heb ik zelf slechte ervaring mee toen ik een spel gepre-ordered had om het zo snel mogelijk vast te krijgen, en het 2 weken onderweg was. Komt ook vrij vaak voor, een vriend van me moest een maand wachten, ze helpen je ook niet tot er 30 dagen voorbij zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 31 Jul 2009 14:57 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Draster |
Geplaatst: 31 Jul 2009 16:27 Onderwerp:
| |

|
Komen nog verzendkosten&VAT bij, met deze erbij zijn de prijzen meestal ongeveer hetzelfde als bij play.com(ze stemmen zich op elkaar af), maar zoals ik al zij, geeft Amazon een veel betere en bertrouwbare service. De Amazon marketplace is dan ook groter dan die van Play.com, meer aanbiedingen etc.
Als een marketplace seller op Amazon oneerlijk handelt/geen goeie customer support aanbiedt word hij gewoon van de site verwijdert.
Enfin, is maar advies aangezien ikzelf niet echt tevreden ben met play.com |
|
Terug naar boven |
|
|
Hitmanhenk |
Geplaatst: 24 Aug 2009 20:07 Onderwerp:
| |

|
ebay is mijn nieuwe winkel laatst fahrenheit gekocht voor 2 pond:P werkt prima  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|