Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 68, 69, 70  Volgende  
Simon BerichtGeplaatst: 25 Jul 2009 19:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Tja lelijk... Vista is wel mooi enzo. Maar bij Linux bv. kan je elke pixel aanpassen. Volgens mij komt het bij Windows niet verder dan de menu's en de achtergrond.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Devilly BerichtGeplaatst: 25 Jul 2009 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Microsoft heeft geen enkele reden om zulke aanpassingsmogelijkheden in te bouwen. Hoeveel mensen denk je dat zoiets echt zouden gebruiken? Dat is maar een miniem deel van het totale aantal gebruikers.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 25 Jul 2009 20:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Iedereen moet gewoon lekker het besturingssysteem nemen die JIJ fijn vindt werken. En dat anti gezeik van andere mensen moet je niet naar luisteren. Elk OS heeft natuurlijk zijn + en - punten.

Ik heb zelf een MacBook 13,3" 2.0GHz, 4Gb ram geheugen. En ik kan alles doen wat ik wil. De enige programma's die bij mijn af en toe crashen zijn de onderdelen van Microsoft Office 2008, Adobe CS4 programma's, en het programma voor mijn scanner.

Persoonlijk heb ik een voorkeur voor een Macintosh, ik vind dat fijner en makkelijker werken. En het nieuwe trackpad op de MacBooks maken het nog net iets fijner om te werken.
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 25 Jul 2009 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Het was wat overdreven wat ik zei ja, want elk besturingssysteem heeft natuurlijk zo zijn voor- en nadelen.

Ik gebruik Windows omdat ik games wel spelen. Zo goed als elke game die er toe doet is voor Windows gemaakt.

Linux (Mint) gebruik ik eigenlijk voor de rest. Voornaamste reden, zoals ik al eerder zei, omdat ik Windows gewoon traag vind. De interface vind ik ook niet helemaal top. Maar dat is natuurlijk een kwestie van wenning en eigen voorkeur. Gamen op Linux kan dan weer niet (afgezien van wat FPS ports).

Macintosh heb ik zelf niet, maar mijn broer en zijn vriendin wel. En die zijn er ook zeer tevreden over. Volgens mij heeft het wel nogal wat wenning nodig wanneer je van Windows naar Mac overstapt, want veel hotkeys zijn anders volgens mij.
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 27 Jul 2009 00:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:
Iedereen moet gewoon lekker het besturingssysteem nemen die JIJ fijn vindt werken. En dat anti gezeik van andere mensen moet je niet naar luisteren. Elk OS heeft natuurlijk zijn + en - punten.

Ik heb zelf een MacBook 13,3" 2.0GHz, 4Gb ram geheugen. En ik kan alles doen wat ik wil. De enige programma's die bij mijn af en toe crashen zijn de onderdelen van Microsoft Office 2008, Adobe CS4 programma's, en het programma voor mijn scanner.

Persoonlijk heb ik een voorkeur voor een Macintosh, ik vind dat fijner en makkelijker werken. En het nieuwe trackpad op de MacBooks maken het nog net iets fijner om te werken.

Kijk, hier heb ik wel wat aan, dank sowieso aan iedereen. Nou komt er nog bij dat mijn studie aanraadde om een laptop met Windows te runnen, omdat daar alle support op gericht is, maar ik denk dat dat een beetje flauwekul is want welke support heb ik nou nodig... Enkel ben ik dus bang dat er af en toe een programma crasht met Mac OS, en als ik dan hoor dingen van MS office, ik wil geen schoolprojecten kwijt raken om zoiets. Ook kan het in theorie zo zijn dat ik ooit speciale programmatjes nodig heb voor mijn studie die alleen op windows runnen, maar aangezien ik totaal geen technische studie ga doen lijkt me dat niet zo waarschijnlijk, en kan ik dat prog. wel thuis runnen.

En ik heb het ook wel een beetje gehad met windows en wil wel wat nieuws proberen, alleen moet ik nog bedenken wel MacBook ik dan neem.
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 27 Jul 2009 00:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Je hebt nu een mooie actie bij Apple dat je bij aankoop van (volgens mij een bepaalde MacBook) korting krijgt en een iPod touch krijgt. Ik kan het nu niet nachecken, maar dan moet je gewoon even naar Apple.nl gaan.

Studentenkorting, dat bedoelde ik ^^. En nu krijg je er dus ook nog een ipod touch bij - altijd handig.

Laatst aangepast door Simon op 27 Jul 2009 12:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 27 Jul 2009 01:54    Onderwerp: Reageren met citaat

En voor een MacBook kan je gebruikmaken van studentenkorting, dat scheelt weer een hele hoop.

En mocht je per ongelijk toch weer Windows nodig hebben, dan kan je altijd VMware installeren en daar een tijdelijke Windows versie op installeren
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 27 Jul 2009 15:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Begrijp ik die Apple site nou goed, je krijgt dus en korting, en 185 eu korting op een Ipod?? Dat is wel een mooie deal dan.

En dan heb je natuurlijk weer allemaal verschillende Macbook's. Pff lastig zeg, ik hoef niet de allerbeste of duurste, maar ben ook wel bereid om een beetje extra te betalen als hij dan veel sneller loopt. Heeft iemand daar tips voor? En moet ik dan bijv. MS Office voor Mac er weer bij kopen(105 eu..)?
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 28 Jul 2009 13:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Spiderpig, Spiderpig does whatever a Spiderpig does can he swing from a web? No he cant he is a pig. looooooooook oooooout for spiderpig.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 28 Jul 2009 15:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Bestaat er een site waar je mensen hun psn kunt bekijken zonder een vriendverzoek te sturen?
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 30 Jul 2009 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Joker schreef:
Begrijp ik die Apple site nou goed, je krijgt dus en korting, en 185 eu korting op een Ipod?? Dat is wel een mooie deal dan.

En dan heb je natuurlijk weer allemaal verschillende Macbook's. Pff lastig zeg, ik hoef niet de allerbeste of duurste, maar ben ook wel bereid om een beetje extra te betalen als hij dan veel sneller loopt. Heeft iemand daar tips voor? En moet ik dan bijv. MS Office voor Mac er weer bij kopen(105 eu..)?

Kleine kick, of weet iemand anders een goede site om wel achter die informatie te komen. Zit nu te denken aan de normale Macbook Pro, 2.26GHz, 2gb geheugen, 13 inch te kopen.

Moet ik er dan ook nog MS Office 2008 voor de Mac bijkopen, of kan ik daar ook op andere manieren aankomen? Of zijn er goede alternatieven, ik moet natuurlijk wel bestandjes kunnen openen/doorsturen van mn studien waar veel windows wordt gebruikt natuurlijk.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Jul 2009 16:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

OpenOffice.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Jul 2009 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Eigenlijk gek hoeveel Nederlandse ex-redactieleden erop Facebook zitten, zeker als je weet dat Hyves normaal nog populairder is in Nederland.
Terug naar boven
Jervans BerichtGeplaatst: 03 Aug 2009 17:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Goodmorning boys and girls!
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 03 Aug 2009 19:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Goodevening Miss Jervans
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 04 Aug 2009 20:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Lijkt me dus niet echt gezond zoveel afvallen in zo weinig tijd. En die plaatjes zijn gewoon een HOAX(!!!!!).
Terug naar boven
Matesers BerichtGeplaatst: 05 Aug 2009 00:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou Joris, die groeistriemen komen wel overeen
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 05 Aug 2009 11:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Waar is het hangend vel gebleven dan?
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 05 Aug 2009 11:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:
Waar is het hangend vel gebleven dan?

Weg gefotoshoped duh
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Aug 2009 16:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Nederlandse politie doet stom, ze willen bijna alles verbieden: je mag je GPS niet meer aanraken, je mag geen CD wisselen, ... Binnenkort komen ze nog met een voorstel dat je de radio niet meer mag gebruiken. Eigenlijk zouden ze ook niezen moeten verbieden, dan doe je 2 seconden je ogen toe.
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 06 Aug 2009 18:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Typisch he, alles moet geregeld worden, heel vermoeiend. Aan de andere kant, er rijden hier nogal wat josti's op de weg die niet echt snappen dat het wel slim is om je hoofd erbij te houden als je rijdt.
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 07 Aug 2009 13:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb twee vragen over iTunes:
1) kan ik uitzetten dat elke keer wanneer ik mijn iPod aansluit, iTunes een reservekopie aanmaakt? Het is namelijk nergens voor nodig en het duurt lang
2) Waarom herkent iTunes geen FLAC? Moet ik al m'n muziek converteren...
Is er misschien een plugin die dit kan fixen?

Bedankt.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 07 Aug 2009 16:08    Onderwerp: Reageren met citaat

1:ja, het staat ergens op het eerste scherm van je ipodvenster.
2: geen idee, dat had ie bij mij ook al...
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 07 Aug 2009 23:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Van Wikipedia:

De Free Lossless Audio Codec is een compressiealgoritme om zonder enig verlies (lossless) geluid te comprimeren. Voor deze codec wordt de afkorting FLAC gebruikt. Het is een open-sourceproject gestart door Josh Coalson. FLAC haalt een compressie van 30%-50%.

FLAC wordt ondersteund door de meeste bekende mediaspelers, zoals Winamp, XMMS, Media Player Classic, Rhythmbox, Foobar2000 en Windows Media Player na installatie van K-lite mega codec pack, VLC media player en Songbird. Om FLAC bestanden te importeren in iTunes moet men dit doen via andere programma's zoals bijvoorbeeld Fluke.
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 07 Aug 2009 23:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Thank you, both!

Ik erger me er echt hard aan dat ik elke keer mijn muziek van FLAC (de ultieme kwaliteit) moet converteren naar MP3 of ACC. Dit is niet waarvoor ik cd's koop, of waarvoor ik mooie boxen gekocht heb. Het is echt wel een verschil, FLAC vs. MP3. FLAC liedjes zijn ook niet voor niets 20/30 mb...

EDIT: Jammer dan weer dat Fluke alleen voor Mac is... achja, voor FLAC ga ik dan wel naar Linux, en luister ik met de beste muziekspeler evah: Banshee!

Laatst aangepast door Simon op 07 Aug 2009 23:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 68, 69, 70  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 64 van 70

Ga naar: