Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 68, 69, 70  Volgende  
Robert BerichtGeplaatst: 07 Aug 2009 23:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Nederlandse politie doet stom, ze willen bijna alles verbieden: je mag je GPS niet meer aanraken, je mag geen CD wisselen, ... Binnenkort komen ze nog met een voorstel dat je de radio niet meer mag gebruiken. Eigenlijk zouden ze ook niezen moeten verbieden, dan doe je 2 seconden je ogen toe.

Als Belg is het nu niet helemaal de tijd om over Nederlandse politie te zeuren na al die ontsnappingen van criminelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 08 Aug 2009 00:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Deze video is vanwege auteursrechtbeperkingen niet beschikbaar in je land.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Aug 2009 00:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

N!CE schreef:
Joni Philips schreef:
Nederlandse politie doet stom, ze willen bijna alles verbieden: je mag je GPS niet meer aanraken, je mag geen CD wisselen, ... Binnenkort komen ze nog met een voorstel dat je de radio niet meer mag gebruiken. Eigenlijk zouden ze ook niezen moeten verbieden, dan doe je 2 seconden je ogen toe.

Als Belg is het nu niet helemaal de tijd om over Nederlandse politie te zeuren na al die ontsnappingen van criminelen.
Onze politie doet tenminste niets. Dat is beter. Trouwens, die ontsnapte criminelen hebben ook een tijdje in Nederland verbleven. En zijn later ontsnapt in Parijs aan de Franse politie.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 08 Aug 2009 10:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Die zijn nu toch allemaal weer opgepakt?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Aug 2009 10:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Nickdhnick schreef:
Die zijn nu toch allemaal weer opgepakt?
Nee, van die eerste groep nog maar 2 van de 3. De derde zit ergens gewond in Marokko. (de Marokkaanse politie gebruikt: Shoot first, ask questions later als devies)
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 08 Aug 2009 12:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
N!CE schreef:
Joni Philips schreef:

Onze politie doet tenminste niets. Dat is beter. Trouwens, die ontsnapte criminelen hebben ook een tijdje in Nederland verbleven. En zijn later ontsnapt in Parijs aan de Franse politie.

Ik moet eerlijk zeggen dat ze hier in Amsterdam ook niet echt uit de toon vallen, dus dat verbaasde me niets. Ze vermoeden nu trouwens dat die criminelen zich hebben ontdaan van die vrouw die hun heeft bevrijd met de helikopter, karma is a bitch
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Aug 2009 12:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Joker schreef:
Joni Philips schreef:
N!CE schreef:
Joni Philips schreef:

Ik moet eerlijk zeggen dat ze hier in Amsterdam ook niet echt uit de toon vallen, dus dat verbaasde me niets. Ze vermoeden nu trouwens dat die criminelen zich hebben ontdaan van die vrouw die hun heeft bevrijd met de helikopter, karma is a bitch
Dat is geen karma, dat is darwinisme. Samenleving ontdoet zich van domme elementen.
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 09 Aug 2009 11:32    Onderwerp: Reageren met citaat

*weer terug van vakantie.
Terug naar boven
vgo910 BerichtGeplaatst: 10 Aug 2009 11:38    Onderwerp: Reageren met citaat

*Ook terug van vakantie
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 10 Aug 2009 11:39    Onderwerp: Reageren met citaat

*zaterdag op vakantie.
Terug naar boven
zuper BerichtGeplaatst: 10 Aug 2009 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat

*Ook weer terug van vakantie
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 11 Aug 2009 16:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Kan iemand me helpen met het volgende vraagstuk ? Over 2degraadsvergelijkingen.

Bij volleybal verdeelt het net het speelvak in twee stroken van 9m breed. De bovenkant van het net hangt 2.43m boven de grond. Een speler die 2m van het net verwijdert is, lobt de bal in een loodvlak op het net. De baan van de bal heeft als vergelijking y= -0.11x^2 + 0.88x + 2.2. Hierbij stelt x de afstand tot de speler voor en y de hoogte van de bal, telkens uitgedrukt in meter.

a) Gaat de bal over het net?
b) Gaat de bal out of niet?

Ik weet niet echt hoe ik hieraan moet beginnen Helluuup!!!
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 11 Aug 2009 16:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Jasper vul voor X 2 in.
Bereken Y.
Vergelijk Y met hoogte net.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 11 Aug 2009 16:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Ok ik probeer het even, thx voor de snelle response. Wiskunde is niet m'n sterkste vak, ik had er net 50% voor
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 11 Aug 2009 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Gelukt! (denk ik). De bal komt niet over het net
Terug naar boven
Slechterik BerichtGeplaatst: 12 Aug 2009 01:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Rustig is het hier. Hihi.
Terug naar boven
Slechterik BerichtGeplaatst: 12 Aug 2009 11:11    Onderwerp: Reageren met citaat

STIL, hoe kan dat? :x
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 12 Aug 2009 11:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Gespam gaat hier naar het +/- topic terwijl het eigenlijk hier hoort.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 12 Aug 2009 12:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Nog even een vraagje:

Is Gamescon een groot evenement?
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 12 Aug 2009 12:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Grootste Eu com volgens mij
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Aug 2009 12:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

IV Trueskill VI schreef:
Nog even een vraagje:

Tokyo Game Show/E3 grootte
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 12 Aug 2009 13:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
IV Trueskill VI schreef:
Nog even een vraagje:

Tokyo Game Show/E3 grootte
Gaan jullie dit ook in de weekoverzicht zetten? Want ik ben dan net op vakantie.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Aug 2009 15:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

GC zullen we coveren zoals de E3, nog uitgebreider dan gewoon weekoverzicht normaal.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 12 Aug 2009 15:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Oke dan ga ik het proberen te volgen vanaf mijn psp. Aangezien -zegt xboxic- IW een beta aankondigt.
Terug naar boven
Slechterik BerichtGeplaatst: 12 Aug 2009 15:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Hai.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 68, 69, 70  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 65 van 70

Ga naar: