Ga je Wii sports resort kopen? |
Ja |
|
40% |
[ 6 ] |
Nee |
|
60% |
[ 9 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 15 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
Welpiehater |
Geplaatst: 21 Jul 2009 11:43 Onderwerp: Wii sports resort
| |

|
Op vrijdag 24 juli komt wii sports resort uit. (Zie poll)
En wat vind je van Wii sports resort?? |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 21 Jul 2009 15:45 Onderwerp:
| |

|
melkiemelkie... ik ga waarschijnlijk mijn moeder ompraten om het te kopen, aangezien ze wii sports wel heel leuk vond, en ik het eigenlijk alleen doe voor de motionplus... ik ga er zelf iig geen 60 euro aan uitgeven. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 21 Jul 2009 16:11 Onderwerp:
| |

|
Vind het maar niets. Langer als 5 minuten kan zo'n game me niet boeien. Daarom dat ik ook geen Wii heb  |
|
Terug naar boven |
|
|
Louis Tinner |
Geplaatst: 21 Jul 2009 16:14 Onderwerp:
| |

|
WSR wordt natuurlijk supervet om te spelen samen met mijn vriendin en voor als er vrienden over de vloer komen. Dat wordt goed voor vele avonden en vooral nachten in de komende maanden waarschijnlijk. Echt zo'n spel (net zoals wii sports) wat je blijft spelen tussen de andere aankopen door.
Iig zeker geen spel voor mensen die voornamelijk in hun eentje gamen of voor pubers en anderen die zich nog druk moeten maken dat de wii niet als cool wordt beschouwd onder hun leeftijdsgenootjes... 
Laatst aangepast door Louis Tinner op 21 Jul 2009 16:20; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Louis Tinner |
Geplaatst: 21 Jul 2009 16:15 Onderwerp:
| |

|
BeWario schreef: | melkiemelkie... ik ga waarschijnlijk mijn moeder ompraten om het te kopen, aangezien ze wii sports wel heel leuk vond, en ik het eigenlijk alleen doe voor de motionplus... ik ga er zelf iig geen 60 euro aan uitgeven. |
zeker geen melkiemelkie en hij is 50 euro met M+ |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 21 Jul 2009 16:28 Onderwerp:
| |

|
Ook geen spel voor mensen die liever van verhaal houden. En het oog wil ook wat...
Ik blijf erbij dat die Wii maar een dom apparaat is, maar ik ga weer antifanboy wezen, ik probeer me in te houden  |
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 21 Jul 2009 16:33 Onderwerp:
| |
|
WIi Sports 1 was gratis in Europa.....
Waar ze het lef vandaan halen om hier opeens wel geld ervoor te vragen voor een Sequel is mij onduidelijk(10 euro kon nog wel).
En dat je voor Motionplus moet dokken is ook belachelijk, ik ging ervan uit dat de WII mote wel werkte...
Dan moet je er dus ook nog meer van kopen als je met meerdere controllers aan de gang wilt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Simon |
Geplaatst: 21 Jul 2009 16:33 Onderwerp:
| |

|
Ik ben wel zeker geïnteresseerd in Wii Sports Resort. Zwaardvechten lijkt me erg vet. (ok, dan houdt het wel ongeveer op ).
Hopelijk koopt mijn moeder hem ook, of betaalt ze minstens de helft mee. Ik ga in ieder geval niet zelf de volle pond betalen, anders komt hij er hier ook niet in.
Laatst aangepast door Simon op 21 Jul 2009 17:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Louis Tinner |
Geplaatst: 21 Jul 2009 16:41 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: | Ook geen spel voor mensen die liever van verhaal houden. En het oog wil ook wat...
Ik blijf erbij dat die Wii maar een dom apparaat is, maar ik ga weer antifanboy wezen, ik probeer me in te houden  |
Computerspelletjes spelen voor het verhaal LOL. Als je een goed verhaal zoekt zal ik maar eens een boek lezen als ik jou was. Als je oog ook wat wil kan je beter een film kijken of lenzen indoen . Volgens mij zijn computerspelletjes bedoelt om lol mee te hebben, maar goed, je bevestigd wel mijn statement en dat is wel grappig. Nou, ga nou maar weer ergens anders het graphicsh**rtje uithangen en probeer anders nog eens om je in te houden, nu wat beter je best doen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 21 Jul 2009 16:45 Onderwerp:
| |
|
Wat voor spellen speel jij dan allemaal?
Ik speel Games ook alleen maar vanwege de ervaring.
Er zijn genoeg Games die beter zijn dan Films en Boeken.
Enige andere alternatief dat ik kan vinden zijn Anime's en/of Manga's. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 21 Jul 2009 16:54 Onderwerp:
| |

|
Louis Tinner schreef: | Als je oog ook wat wil kan je beter een film kijken of lenzen indoen . Volgens mij zijn computerspelletjes bedoelt om lol mee te hebben, maar goed, je bevestigd wel mijn statement en dat is wel grappig. |
Wat is er grappig aan? Ooit al diep in het verhaal van Fallout 3 gezeten? Ooit al Crysis gespeeld? GTA IV toch niet laten liggen? Nou als je hersens die hoeveelheid informatie niet aankunnen ga dan maar lekker op een virtueel balletje meppen. Sporten doe ik nog altijd buiten of in de sportzaal  |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 21 Jul 2009 17:12 Onderwerp:
| |

|
BeWario schreef: | melkiemelkie... ik ga waarschijnlijk mijn moeder ompraten om het te kopen, aangezien ze wii sports wel heel leuk vond, en ik het eigenlijk alleen doe voor de motionplus... ik ga er zelf iig geen 60 euro aan uitgeven. |
Goed idee.
JasperCLA schreef: | Sporten doe ik nog altijd buiten of in de sportzaal  |
Owned. |
|
Terug naar boven |
|
|
Louis Tinner |
Geplaatst: 21 Jul 2009 17:15 Onderwerp:
| |

|
@jasper:
Iets nieuws wat heel grappig is: je haalt GTA IV aan als iets met een goed verhaal . Dit komt echter niet boven het niveau van een standaard B-film of pulproman uit, ze hebben alleen tijd genoeg om het zo uit te strekken dat het nog ergens op lijkt. Alleen gasten die geen boeken lezen of goede films kijken vinden dat het een goed verhaal is. Er zijn wel wat uitzonderingen op goede verhalen bij games. Wat boeken en films niet kunnen bieden qua verhaal zijn wat mij betreft vooral de grappige verhalen van de point&click adventures uit de jaren 90 die jij waarschijnlijk nog nooit gespeeld hebt, aangezien je vast nog in je luiers lag.
Het eerste wat ik grappig vond is dat het weer eens bevestigd wordt dat vooral pubers de wii graag bashen omdat ze zich willen distanstieren van het imago wat eraan kleeft. Jongens zoals jij maken zich hier nog (bewust of onbewust) druk om en dat is heel grappig. Het is wel begrijpelijk, maar kom dan niet op een nintendo forum alleen om nintendo te bashen. Je claimde zelf eerder dat je 'nog nooit een wii hebt aangeraakt' en je weet vast niet wat voor vette spellen er voor zijn. Jij valt precies in de 2 categorien die de wii vaak bashen (de eerder genoemde pubers en mensen die zelf geen wii hebben). Hopelijk groei je op tot een minder cliche figuur, doe in ieder geval je best.
Groeten, peace, laterz...
Louis Tinner |
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 21 Jul 2009 17:20 Onderwerp:
| |
|
XD grapige discussie hiero.
Wie gaat de volgende punch uitdelen?  |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 21 Jul 2009 17:21 Onderwerp:
| |

|
Simon Venneman schreef: | Ik ben wel zeker geïnteresseerd in Wii Sports Resort. Zwaardvechten lijkt me erg vet. (ok, dan houdt het wel ongeveer op ). |
Volgens GT zuigt het zwaardvechten hard, er zit niet genoeg diepte in de gameplay dus word het een spamfest. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 21 Jul 2009 17:31 Onderwerp:
| |

|
In de jaren 90 was ik nog een zaadje.
Ont. Het lijkt me erg leuk..... voor 5 min. |
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 21 Jul 2009 17:34 Onderwerp:
| |
|
sonydude schreef: | er zit niet genoeg diepte in de gameplay dus word het een spamfest. |
Jammer, maar dit hoor ik wel vaker bij de WIIgames.
Wat zit er nog meer in dat wel goed werkt? |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 21 Jul 2009 17:34 Onderwerp:
| |

|
IV Trueskill VI schreef: | In de jaren 90 was ik nog een zaadje.
en wat als het opstarten al meer dan 5 min duurt |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 21 Jul 2009 17:37 Onderwerp:
| |

|
streetfighter schreef: | IV Trueskill VI schreef: | In de jaren 90 was ik nog een zaadje.
en wat als het opstarten al meer dan 5 min duurt | Die had ik al meegetelt. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 21 Jul 2009 17:42 Onderwerp:
| |

|
Akatora schreef: | sonydude schreef: | er zit niet genoeg diepte in de gameplay dus word het een spamfest. |
Euhm, Wii motion Plus was gemaakt om spamfesten te voorkomen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 21 Jul 2009 17:46 Onderwerp:
| |
|
sonydude schreef: | Akatora schreef: | sonydude schreef: | er zit niet genoeg diepte in de gameplay dus word het een spamfest. |
Euhm, Wii motion Plus was gemaakt om spamfesten te voorkomen. |
Maar je wist dat Zwaardvechten niet werkte? Weet je dan ook wat wel goed werkt in WII Sports 2? Ik kijk namelijk niet naar GTTV.
Nu Red Steel 2 dit jaar uitkomt kan ik ook wel een MotionPlus gebruiken.
Spamfesten te voorkomen? Kan inderdaad wel, we zullen het wel zien met Red Steel 2. |
|
Terug naar boven |
|
|
Louis Tinner |
Geplaatst: 21 Jul 2009 17:49 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: | Simon Venneman schreef: | Ik ben wel zeker geïnteresseerd in Wii Sports Resort. Zwaardvechten lijkt me erg vet. (ok, dan houdt het wel ongeveer op ). |
Volgens GT zuigt het zwaardvechten hard, er zit niet genoeg diepte in de gameplay dus word het een spamfest. |
volgens IGN zit er wel degelijk tactiek in het zwaardvechten, als je een beetje goed bent iig, we zullen zien. Verder lijkt pingpong super te werken en golf en discgolf ook. |
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 21 Jul 2009 17:51 Onderwerp:
| |
|
Pingpong is wel vette spel.
Effe wat filmpjes van opzoeken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Louis Tinner |
Geplaatst: 21 Jul 2009 17:54 Onderwerp:
| |

|
Akatora schreef: | Pingpong is wel vette spel.
Effe wat filmpjes van opzoeken. |
Op IGN staan filmpjes hoe die gast de wiimote bestuurd terwijl je ziet wat er ingame gebeurd, geeft een goed beeld. Er zijn ook wel video reviews voor als je niet echt zin hebt om te lezen  |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 21 Jul 2009 17:55 Onderwerp:
| |

|
Dat ene spel waar je op een balletje slaat en dat je tegenstander dat terugslaat? Op een tafel? Ik speel dat altijd als we mogen kiezen wat doen tijdens de gymles. Als ik het basketten en volleyballen wat beu ben.  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |