Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Ga je SFIV kopen?
Ja! Als die-hard fan is dit een must have.
19%
 19%  [ 9 ]
Ja, ik geef dit deel weer een kans. Het wordt weer ouderwets genieten.
19%
 19%  [ 9 ]
Misschien. Ik zie het tegen die tijd wel.
23%
 23%  [ 11 ]
Nee. Streetfighter boeit me niet.
36%
 36%  [ 17 ]
Totaal aantal stemmen : 46

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Volgende  
Nash BerichtGeplaatst: 19 Apr 2009 12:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit is de shit:

Daigo vs Poongko (Korean champion)
http://www.youtube.com/watch?v=JOJvCvD-nv4&feature=channel_page
Mooi om te zien dat Poongko toch aggressief blijft tegen een speler als Daigo, jammer dat hij toch afgestraft wordt (door al z'n goede tegenstanders hier). Het einde is mooi!.

Daigo vs Iyo (Japanese champion)
http://www.youtube.com/watch?v=hSiOyDKgp5Q&feature=channel_page
Dhalsim . Altijd Daigo met z'n combacks ..

Daigo vs Justin (US champ)
http://www.youtube.com/watch?v=xev531_uB_M
Tja, niet echt spectaculair. Alleen jammer dat Daigo een fout maakte en justin geen perfect gaf.. Ik geloof trouwens niet dat Rufus Justins main is als hij zo speelt.

Show matches van vannacht.. Alleen Iyo maakte nog kans tegen Daigo, die gast is gewoon te efficient.. .

Alle videos komen in HQ op deze site binnenkort: http://www.iplaywinner.com/.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nash BerichtGeplaatst: 19 Apr 2009 13:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik herinner net dat Japan betere spelers dan Daigo heeft. Als hij dit doet wil ik wel eens zien wat een goede Sagat (Mago), Akuma (Momochi), Dictator (Inou), etc zou doen..
Terug naar boven
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 19 Apr 2009 14:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Nash schreef:
Ik herinner net dat Japan betere spelers dan Daigo heeft. Als hij dit doet wil ik wel eens zien wat een goede Sagat (Mago), Akuma (Momochi), Dictator (Inou), etc zou doen..

Natuurlijk heeft Japan betere spelers, maar het verschil is dat Daigo een allround SF heavyweight is.

Wanneer er een nieuwe SF titel uitkomt is hij the man to beat.

ST, Alpha, 3rd strike en nu IV.
Terug naar boven
Shinotsukai BerichtGeplaatst: 19 Apr 2009 16:42    Onderwerp: Reageren met citaat

no-ps3-no-living schreef:
lol moeten julie shino's vriend dsp eens zien :

http://www.youtube.com/watch?v=NfElcTaVAW0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=u7MIWpM8Tdc&feature=related

dan pak je ofc weer video's waar hij slecht bij is xD hij heeft veel geleert van Tony B (kampioen gamestop in zijn buurt) Tony B heeft prolly de meest zieke balrog die ik zover heb gezien. DSP heeft het opgenomen.
Terug naar boven
Shinotsukai BerichtGeplaatst: 19 Apr 2009 16:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Nash schreef:
Dit is de shit:

Daigo vs Poongko (Korean champion)
http://www.youtube.com/watch?v=JOJvCvD-nv4&feature=channel_page
Mooi om te zien dat Poongko toch aggressief blijft tegen een speler als Daigo, jammer dat hij toch afgestraft wordt (door al z'n goede tegenstanders hier). Het einde is mooi!.

Daigo vs Iyo (Japanese champion)
http://www.youtube.com/watch?v=hSiOyDKgp5Q&feature=channel_page
Dhalsim . Altijd Daigo met z'n combacks ..

Daigo vs Justin (US champ)
http://www.youtube.com/watch?v=xev531_uB_M
Tja, niet echt spectaculair. Alleen jammer dat Daigo een fout maakte en justin geen perfect gaf.. Ik geloof trouwens niet dat Rufus Justins main is als hij zo speelt.

Show matches van vannacht.. Alleen Iyo maakte nog kans tegen Daigo, die gast is gewoon te efficient.. .

Alle videos komen in HQ op deze site binnenkort: http://www.iplaywinner.com/.

rufus is wel justin's main, dat heeft hij op de radio gezegt.. maar als je zn andere chars ziet.. merk je dat hij gewoon allround is.. ik bedoel.. hij maakt Vega god tier door iemand die supposably tering goed is tegen Vega (balrog in this case) Justin raped hem inside out.. maakt niet welke balrog
Terug naar boven
Shinotsukai BerichtGeplaatst: 19 Apr 2009 16:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Nash schreef:

als je het over poongko hebt.. alle 3 zouden poongko destroyen tbh..
als het over daigo gaat.. 2 van de 3 zover ik weet hebben al van daigo gewonnen (Mago en Momochi)
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 19 Apr 2009 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Shinotsukai schreef:
Nash schreef:

als het over daigo gaat.. 2 van de 3 zover ik weet hebben al van daigo gewonnen (Mago en Momochi)

Justin verhoogd Vega's tier niet door tegen slechtere spelers te winnen aangezien hij beter is dan elk ander speler in de VS (daarom is hij. Als dat kon heeft het tieren geen zin. Daarnaast zeg ik het nog een keer: fck die tiers. Iedereen kan van iedereen winnen PUNT.

Inou is trouwens een van de weingen die ik ken die Daigo een perfect heeft gegeven. Inou's Dictator is nog steeds mijn studiemodel, kan er veel van leren aangezien ik dictator ook main..

Als Rufus wel Justins main is speelde hij wel erg dramatisch tegen Daigo.

@ Terry: Klopt, Daigo is the man to beat. Ik was alleen verbaasd over het niveauverschil tussen de top van VS tegen de niet-top van Japan..
Terug naar boven
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 19 Apr 2009 17:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Nash schreef:
Shinotsukai schreef:
Nash schreef:

Justin verhoogd Vega's tier niet door tegen slechtere spelers te winnen aangezien hij beter is dan elk ander speler in de VS (daarom is hij. Als dat kon heeft het tieren geen zin. Daarnaast zeg ik het nog een keer: fck die tiers. Iedereen kan van iedereen winnen PUNT.

Inou is trouwens een van de weingen die ik ken die Daigo een perfect heeft gegeven. Inou's Dictator is nog steeds mijn studiemodel, kan er veel van leren aangezien ik dictator ook main..

Als Rufus wel Justins main is speelde hij wel erg dramatisch tegen Daigo.

@ Terry: Klopt, Daigo is the man to beat. Ik was alleen verbaasd over het niveauverschil tussen de top van VS tegen de niet-top van Japan..

Ik wil gewoon eens naar Tougeki om al die spelers live in action te kunnen zien. Daar hoop ik Hayao of Kuroda eens tegen het lijf te lopen.

Het verschil in niveau is tijdens Tougeki (SBO) wel heel goed te merken.
Euro en US teams proberen jaarlijks mee te doen maar worden door de Japanse (sub)top volledig weggevaagd. Het is grappig hoe Ricky Ortiz(Ke) en Justin Wong(CH) beiden werden verslagen in een match tegen Kuroda(Q) waarbij Hayao niet eens in actie hoefde te komen, het geeft gewoon aan dat het verschil enorm is.
Terug naar boven
Shinotsukai BerichtGeplaatst: 19 Apr 2009 18:29    Onderwerp: Reageren met citaat

er zijn maar weinig Amerikanen//europese die maar een kans willen hebben tegen de japanse top.. SBO gaat gewoon om de japanners.. gewoon omdat hun zo veel beter zijn, dus zou echt leuk zijn voor Amerika of Europa de SBO te winnen. en daarom geeft justin ook die SF4 lessen.. tis meer een inzameling voor amerikanen om de beste die ze hebben allemaal te sturen. en gewoon keer goud mee naar huis te nemen (bij wijze van spreken)
Terug naar boven
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 19 Apr 2009 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Hier in Europa zijn er ook heel veel goede spelers uit Belgie,Frankrijk Duitsland, UK, Italie en Griekenland en zelfs NL, ik vraag me alleen af of al die spelers ook daadwerkelijk zijn overgestapt naar SF IV. Als die spelers dit spel oppakken en het niveau halen die ze in eerdere titels behaalde zou Europa toch in staat moeten zijn om waardige contenders te sturen naar intercontinentale kampioenschappen.
Terug naar boven
Shinotsukai BerichtGeplaatst: 20 Apr 2009 14:34    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.streetfighter4.us/

het is gebeurt... Justin is het fokking gelukt... om niet alleen gamestop totaal bruut af te ownen... hij stuurt Iyo en poongko naar huis met... helemaal niets.. hij heeft ze beiden geowned als rufus en frontpage staan de matches.

(iyo en poongko zijn beide kampioenen van hun land *japan en korea*)

en in een exhibition match heeft justin zwaar verloren van daigo met 4 - 0
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 20 Apr 2009 16:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat postte ik toch gister al? Justin heeft gewonnen maar is blijkbaar niet goed genoeg om van Daigo te winnen. Het is wachten tot Evo om te zien hoe Justin het ervan af brengt..

Dat ie wint van Puungko had ik verwacht omdat hij teveel fouten maakt (in deze match teveel shoryukens), Iyo aan de andere kant was wel een verrassing. Had wel verwacht dat hij zou winnen door hem of afstand te houden... Die matches waren trouwens geen ownage, ze hadden beide kanten op kunnen gaan....
Terug naar boven
Shinotsukai BerichtGeplaatst: 20 Apr 2009 16:08    Onderwerp: Reageren met citaat

hij had goede shit anyhow.. maar dat had iyo en poongko ook wel.. maar daigo was gewoon te bruut tegen justin anyway
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 26 Apr 2009 11:06    Onderwerp: Reageren met citaat

eeyh iedereen,hoe komt het dat altijd als ik search match doe doet die hem nooit maar create match wel?

het lukt echt nooit bij mij,hoe komt dat
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 26 Apr 2009 13:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij mij lukt het ook nooit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 29 Apr 2009 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat

GVD wat ben ik slecht zeg, is er ergens een tutorial te vinden hoe je die moves doet. Het lukt me niet eens om een Sonic Boom te maken met Guile.

Ik speel altijd met Vega & Zangief maar ik heb nooit echt die moves geleerd omdat ze er nooit bij stonden.
Terug naar boven
Zanar BerichtGeplaatst: 29 Apr 2009 18:01    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
GVD wat ben ik slecht zeg, is er ergens een tutorial te vinden hoe je die moves doet. Het lukt me niet eens om een Sonic Boom te maken met Guile.

Ik speel altijd met Vega & Zangief maar ik heb nooit echt die moves geleerd omdat ze er nooit bij stonden.

Wijst zichzelf opzich als je de skill list erbij haalt. Guile's Sonic Boom is bv. (uit me hoofd) naar achter zo'n 1-2 seconden vasthouden en dan naarvoren met medium punch.

Ga gewoon training oefenen dan heb je het snel genoeg door.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 29 Apr 2009 19:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Of doe de trials dan leer je ook meer moves
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MaartenL BerichtGeplaatst: 19 Mei 2009 10:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Mijn stick zou één dezer dagen aankomen (uiteindelijk lol).

Nu alleen hopen dat ze nergens een dikke fout met de bestelling hebben gemaakt

Ik had een Hori Real Arcade Pro 3 besteld en een mail gekregen of ik niet een andere stick wou i.p.v. mijn besteld Fighting Stick 3, wat een héél verschil is in kwaliteit (en misschien ook een andere joystick gate).

Als die er uiteindelijk is, moet ik alleen nog de tijd vinden om af en toe serieus wat te oefenen want ik loop aardig achter.
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 03:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoe zit het met je stick?

Iemand die de livestreams van Evo volgt? Wel vette shit zie je voorbij komen..

Iemand die nog uberhaupt SFIV speelt hierzo?
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 03:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Nash schreef:
Hoe zit het met je stick?

Iemand die de livestreams van Evo volgt? Wel vette shit zie je voorbij komen..

Iemand die nog uberhaupt SFIV speelt hierzo?
elke dag.
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 04:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Ps3? Ik probeer zo veel mogelijk te spelen. Als je sinds de release elke dag speelt moet je wel erg goed zijn. Wanna play? . Ikzelf ben zwaar achteruit gegaan sinds ik aan het experimenteren ben met andere chars..dus verwacht niet te veel..
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Mijn stick is er ondertussen en af en toe neem ik wel de tijd om ermee te leren spelen maar aangezien ik zoveel te doen heb op het moment met de verhuis en het zoeken naar een nieuwe job, komt er niet veel van in huis

Binnenkort toch maar weer eens terug beginnen al zal ik voorlopig nog met controller online gaan totdat ik de stick volledig onder de knie heb
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 20 Jul 2009 07:46    Onderwerp: Reageren met citaat

OMG! Evo2k9 is afgelopen en de SFIV finale was EPIC!!! Nog nooit eerder is er zo een spannende match geweest; althans ik kan me er geen naar voren halen. Heb in twee dagen maar 4 a 5 uur geslapen alleen om deze streams live te volgen.

Dit belooft veel goeds voor SBO later dit jaar..
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 20 Jul 2009 09:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Nash schreef:
OMG! Evo2k9 is afgelopen en de SFIV finale was EPIC!!! Nog nooit eerder is er zo een spannende match geweest; althans ik kan me er geen naar voren halen. Heb in twee dagen maar 4 a 5 uur geslapen alleen om deze streams live te volgen.

Dit belooft veel goeds voor SBO later dit jaar..
dude met alle respect dat is best wel levenloos
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 15 van 16

Ga naar: