Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 164, 165, 166  Volgende  
Bats BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 18:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Gisteren met wat gasten van GameTrailers Letters From Iwo Jima in een livestream gekeken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 19:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Bats schreef:
Gisteren met wat gasten van GameTrailers Letters From Iwo Jima in een livestream gekeken.
Hoe? En hoe vond je hem?
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Rambo: First Blood
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Bats BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 19:45    Onderwerp: Reageren met citaat

IV Trueskill VI schreef:
Bats schreef:
Hoe? En hoe vond je hem?

Heb niet alles meegekregen, maar van dat wat ik wel heb meegekregen, vond ik het een goede film. 8/10
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 20 Jul 2009 00:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Bats schreef:
IV Trueskill VI schreef:
Bats schreef:
Hoe? En hoe vond je hem?

Heb niet alles meegekregen, maar van dat wat ik wel heb meegekregen, vond ik het een goede film. 8/10

Ik heb 'm gehuurd, ga 'm van de week kijken (zoals ik eerder al zei), fijn dat je het een goede film vind Heb je 'm Japans of Engels gekeken? En heb je Flags of Our Fathers ook gezien dan?
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 20 Jul 2009 01:11    Onderwerp: Reageren met citaat

van 12 juli tot nu tussen het thesissen en weggaan door:

The Assassination of Jesse James by the coward Robert Ford

Zalige trage film met een heerlijke sfeer met vooral puik acteerwerk. Niet zozeer van Brad Pitt, die zeker goed speelt, maar vooral van de broertjes Ford. Vooral Casey Affleck speelt alweer de pannen van het dak. In Gone baby gone had ie me al zéér aangenaam verrast en nu enkel bevestigd! Wat een acteur!

9/10

The Boxer

Geweldige film met Daniel-Day Lewis. Het verhaal is dat het personage lid was van de IRA en net een gevangenisstraf achter de rug heeft. Hij probeert een normaal leven te leiden, maar je raadt het al... het gaat niet van een leien dakje. De film geeft prachtig de grauwe sfeer weer en gevoel van onveiligheid die er destijds heerste op het hoogtepunt van de IRA-dreiging. aanradertje.

7.5/10

A History of Violence

had zin om deze film nog eens te zien, ook omdat ik mijn vriendin mijn favoriete films wil laten zien (zijn er een heleboel) en dit geeft mij dan de kans om ze nog eens te zien (rare zin). film blijft heerlijk, wat kan je meer zeggen dan gewoon: kijken die handel!

9/10

Ook: eerste aflevering van Band of Brothers. Heb deze serie jaren gemeden, weigerde het op TV te zien omdat ik 'm op mijn gemak wou zien op DVD.. daarna kwam echter de blu-ray versie uit die nog beter was en wou daarvoor sparen. Et voilà.. toen play ontdekt en hoefde niet langer te wachten.

Geweldige aflevering, can't wait for the rest

3:10 to Yuma

heerlijke film, met twee van m'n favoriete acteurs: Russell Crowe en Christian Bale. die twee erin, how wrong can it go???

9/10
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 20 Jul 2009 01:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Van die laatste kan ik meespreken.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 20 Jul 2009 03:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Eindelijk Gran Torino gezien! Blind gekocht. Geen miskoop gelukkig, maar was te verwachten met Eastwood als regiseur. Die man weet goed onderhouden films af te leveren! Aanrader!

En gelukkig dat we het ook over dingen eens kunnen zijn Roderick
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 20 Jul 2009 10:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Harry Potter and the Half Blood prince

9/10

Hele gave film die zijn spanning bewaard, maar dan een spannend moment komt is die ook echt spannend. Personages zijn nog erg leuk uitgewerkt

<spoiler alert hieronder>

Lupos moest weer eens kwijlen naar de maan, wat heb ik een hekel aan die gast...
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 20 Jul 2009 11:22    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
Van die laatste kan ik meespreken.
x2
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 20 Jul 2009 12:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Final Fantasy VII Advent Children Complete Blu-Ray
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 20 Jul 2009 14:09    Onderwerp: Reageren met citaat

The Simpson Movie.

"I was elected to lead not to read."

Heb me zelden in een film zo kapot gelachen.
Dus na veel ge D'oh een 8/10
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 20 Jul 2009 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

The Crow

In gedachten toch wat beter, dus wellicht had ik het daarbij moeten laten, maar alsnog een erg goede film.

7 / 10

Donnie Brasco

Zeer tof ('Forget about it!'), maar het einde had net even wat meer ingezeten.

8 / 10

Laatst aangepast door Rene Groen op 20 Jul 2009 23:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 20 Jul 2009 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb voor het laatste de japanse film Death Note II gekeken
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Jul 2009 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Rene Groen schreef:

True, maar ze konden niet anders. De film is namelijk 99% non-fictie.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 20 Jul 2009 23:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Joni Philips schreef:
Rene Groen schreef:

True, maar ze konden niet anders. De film is namelijk 99% non-fictie.

I know, maar met vijf minuutjes extra film op het einde had de afsluiter voor mij net wat meer voldoening gegeven, zelfs als ze alleen de feiten zouden filmen in plaats van - middels een tekstje - benoemen.
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 01:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Net Battle Royale gekeken, echt weer typisch zo'n Japanse kutfilm

4/10

Was wel gezellig, met wat gasten van Gametrailers in zo'n livestream met zo'n chatbox ernaast.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 08:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer

De F4 films doen me niet veel, echter was deze nog best te doen.

5.5 / 10
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 08:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Spirited Away

Alles aan de film is prachtig. Blij dat ik em eindelijk heb gezien.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Weet iemand wat de connectie is tussen Tony Stark(AKA Iron Man) en The Hulk? Want in de 2de hulk film op het einde komt stark voorbij en zegt hij dat hij een team gaat samenstellen om de hulk te verslaan.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 20:57    Onderwerp: Reageren met citaat

The Mexican

Deze film had heel veel potentie maar stelde mij enorm teleur, maar de film had wel een goed strak montage erin.
Brad Pitt overtuigde mij niet echt in deze hij acteerde nogal slecht waardoor deze film van mij geen voldoende krijgt.
5,4/10

Snakes on the plane
Slechte film heb hier niet meer over te zeggen
2,5/10
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

28 Weeks Later: Verwachtte weinig van de film onder het motto van horrorsequels sucken tegenwoordig, maar de film verbaasde me toch. Een goede keuze qua cast, opnieuw spannend verhaal en die zelfde lekkere muziek. Kom maar op met 28 Months Later dus.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Hot Fuzz

Actiefilm/komedie met humor van kaliber Scary Movie, gewoon hele flauwe personages en lachwekkende bloody shit, maar toch wel heel origineel, en het flauwe camerawerk wat de film ook wel een eigen stijl geeft zorgt aan de ene kant voor onduidelijkheid bij de actiestukken, maar aan de andere kant zorgt het, om maar in herhaling te vallen, voor een eigen karakter van de film. 7,5/10 omdat de film technisch natuurlijk geen wonder is en eigenlijk been there seen that is, maar toch nog een redelijk cijfer omdat ik me wel echt dood heb gelachen.
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat

No country for old Men

Heerlijke film van de Coen brothers, wiens serieuzer werk van een hoger niveau is dan hun komedies de laatste tijd. vond de film geweldig in de bioscoop, nu nog steeds even goed, maar toch IETS minder. Vandaar geef ik het nu een half puntje minder. Desalniettemin blijft het een topper. geen achtergrondmuziek die de film realistischer maakt en het einde dat heerlijk weird is, zoals het de coens betaamt. booohyah!

8.5/10

@ GekooktEi: ja, Hot Fuzz is geweldig
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 21:45    Onderwerp: Reageren met citaat

IV Trueskill VI schreef:
Weet iemand wat de connectie is tussen Tony Stark(AKA Iron Man) en The Hulk? Want in de 2de hulk film op het einde komt stark voorbij en zegt hij dat hij een team gaat samenstellen om de hulk te verslaan.

kon het niet precies uitleggen, omdat ik de marvel comics allang niet meer volg (dure hobby), dus even opgezocht:

The Avengers (In Nederlandstalige uitgaven eerst vertaald als De Wrekers, daarna als De Vergelders) zijn een superheldenteam dat is samengesteld uit de populairste superhelden van Marvel Comics. Ze verschenen voor het eerst in de comic The Avengers #1 (September 1963). Ze zijn beroemd vanwege hun strijdkreet "Avengers Assemble!" (Vergelders Verzamelen!) en hun bijnaam "Earth’s Mightiest Heroes" (de machtigste helden van de Aarde).

Het team bestond oorspronkelijk uit Ant-Man, Wasp, Thor, Iron Man en Hulk. Deze samenstelling werd regelmatig veranderd. Andere helden die lange tijd bij de Avengers zijn geweest zijn Scarlet Witch, Quicksilver, Hawkeye, Vision, Black Widow en de leider van het team Captain America.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 66 van 166

Ga naar: