| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 66, 67, 68 ... 164, 165, 166 Volgende
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 22 Jul 2009 21:59 Onderwerp:
| |

|
| Het is me nog niet helemaal duidelijk maar ik zal als ik weer op me pc ka is googelen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 22 Jul 2009 22:42 Onderwerp:
| |

|
De Avengers werden officieel erkend als superheldenteam door de Amerikaanse overheid en de Verenigde Naties. Veel van de stripverhalen gingen over wat het inhoud om een supermens te zijn, plus de rol en verantwoordelijkheden van superhelden.Al sinds de eerste verschijning zijn de Avengers niet meer weg te denken uit het Marvel universum. In 1999 verscheen er een kortlopende animatieserie getiteld The Avengers: United They Stand, en in 2006 de animatiefilm Ultimate Avengers.In 2011 herfst zal, na het introduceren van de teamleden in eigen films welke al uitgebracht zijn, Iron Man(2008) en The Incredible Hulk(2008), of huidig in productie zijn, Thormet als regisseur Kenneth Brannagh (2010), First Avenger : Captain America(2011) met mogelijk Will Smith(??) en Ant-man(2010), the Avengers in een eerste bisocoop film verschijnen. Ook zal van de Hulknog een derde film en van Iron Mannog een tweede en derde deel verschijnen voor het uitkomen van The Avengers-film.
Dus het gaat duidelijk worden in een 3de Hulk film. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 23 Jul 2009 00:32 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Vanavond eindelijk tijd gemaakt voor Letters of Iwo Jima, en maar goed ook. Mijn verwachtingen zijn echt overtroffen. Ik vind het sowieso prachtig dat de film als één van de weinigen het verhaal van de Japanse kant toont, maar toch allebei de partijen veel van de slechte kant laat zien. De film is een stuk gruwelijker dan Flags (of our Fathers), maar het is gewoon de waarheid hoe het daar aan toe ging en die moet verteld worden.
9/10
En Flags of Our Fathers, hoe wel ik dat hier al eens verteld heb:
9/10
Beide geweldige films. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Aaruman |
Geplaatst: 23 Jul 2009 10:35 Onderwerp:
| |

|
| Niemand nog naar de nieuwe potter geweest (behalve ik) ? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 23 Jul 2009 11:19 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Juno: Fucking briljant. Hoe vergeetachtig haar prestatie in X-Men 3 ook mag zijn, hier is Ellen Page gewoon briljant. En Michael Cera is natuurlijk de perfecte nerd. J.K Simmons is ook weer perfect. IIk zie hem graag spelen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 23 Jul 2009 11:27 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Juno: Fucking briljant. Hoe vergeetachtig haar prestatie in X-Men 3 ook mag zijn, hier is Ellen Page gewoon briljant. En Michael Cera is natuurlijk de perfecte nerd. J.K Simmons is ook weer perfect. IIk zie hem graag spelen. |
Mij zou je ook graag in een film zien, geef toe
Mijn laatste films waren "Once Upon A Time In China I, II en III.
Geweldige trilogie! Nu deel IV, V en VI nog zien te bemachtigen...
Helaas zijn alleen deel I, II, III en VI met Jet Li als Wong Fei-Hung... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Valentino Aledda |
Geplaatst: 23 Jul 2009 11:35 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | Vanavond eindelijk tijd gemaakt voor Letters of Iwo Jima, en maar goed ook. Mijn verwachtingen zijn echt overtroffen. Ik vind het sowieso prachtig dat de film als één van de weinigen het verhaal van de Japanse kant toont, maar toch allebei de partijen veel van de slechte kant laat zien. De film is een stuk gruwelijker dan Flags (of our Fathers), maar het is gewoon de waarheid hoe het daar aan toe ging en die moet verteld worden.
9/10
En Flags of Our Fathers, hoe wel ik dat hier al eens verteld heb:
9/10
Beide geweldige films. |
Ja, maak me maar jaloers. Heb Letters of Iwo Jima al tijdje in m'n blu ray collectie, maar zit te wachten tot ik flags of our father binnen heb. Zo kan ik beide bekijken. Om een of andere reden wil ik eerst Flags of our father zien en dan pas Letter... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 23 Jul 2009 11:41 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Valentino Aledda schreef: |
Ja, maak me maar jaloers. Heb Letters of Iwo Jima al tijdje in m'n blu ray collectie, maar zit te wachten tot ik flags of our father binnen heb. Zo kan ik beide bekijken. Om een of andere reden wil ik eerst Flags of our father zien en dan pas Letter... |
Lijkt me op de een of andere manier ook de meest logische volgorde. Een mogelijke reden is in ieder geval dat ze chronologisch gelijk lopen MAAR Flags is wel eerder verschenen dan Letters. Het idee voor het tweede deel kwam ook pas veel later, hoewel je zou denken dat het tegelijk is gemaakt. Er worden trouwens ook nauwelijks shots uit Flags gebruikt in Letters, daar heb ik ook wel respect voor.
Zou je trouwens van Blu-Ray iets merken op een SD-tv? Ben ik opzich wel nieuwsgierig naar, ik heb het idee dat het wel ietsje merkbaar moet zijn maar mijn (kleine) vaste videotheek heeft geen BD's, wel jammer is dat. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 23 Jul 2009 11:45 Onderwerp:
| |

|
| Valentino Aledda schreef: | No country for old Men
Heerlijke film van de Coen brothers, wiens serieuzer werk van een hoger niveau is dan hun komedies de laatste tijd. |
Je doelt op Burn After Reading?
Film is briljant Eerst vond ik em ook zozo maar die film zit stampvol idiote scenes die té hilarisch zijn als je ff over nadenkt  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Valentino Aledda |
Geplaatst: 23 Jul 2009 12:16 Onderwerp:
| |

|
ja, in mindere mate. Maar had het vooral op the Ladykillers en intolerable cruelty.
Maar ik vind Burn After Reading nog steeds veel minder goed dan bv. The big Lebowski, O Brother where art Thou of Raising Arizona (hoewel, mss net iets beter dan dat laatste.. zou ik nog eens moeten bekijken). Die films waren ook stampvol idiote scenes maar de films zelf waren ook geweldig. Burn after reading heeft me als film wat teleurgesteld, en steunde meer op de acteurs die hilarisch waren (zoals Brad Pitt, heerlijke rol). |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 23 Jul 2009 12:20 Onderwerp:
| |

|
Idd, je ziet ook een beetje op het einde van Flags Japanse lijken met open buiken liggen dan denk je wtf is daar gebeurd. maar dat word pas duidelijk in Letters From Iwo.
Dit is natuurlijk een quote op GekooktEi. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 23 Jul 2009 12:27 Onderwerp:
| |

|
Spanglish - 9/10
Een film met Adam Sandler, Tea Leoni en Paz Vega. Vooraf verwachte ik niet veel van de film, ik dacht dat het een (romantische) komedie ging zijn, maar ik zat er mijlenver naast. Prachtfilm, met mooie scenes en een aangrijpend einde ! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 23 Jul 2009 12:40 Onderwerp:
| |

|
| Valentino Aledda schreef: | | O Brother where art Thou |
Do....NOT...SEEK...THE....TREASUUUREE  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 23 Jul 2009 13:22 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Valentino Aledda schreef: | ja, in mindere mate. Maar had het vooral op the Ladykillers en intolerable cruelty.
Maar ik vind Burn After Reading nog steeds veel minder goed dan bv. The big Lebowski, O Brother where art Thou of Raising Arizona (hoewel, mss net iets beter dan dat laatste.. zou ik nog eens moeten bekijken). Die films waren ook stampvol idiote scenes maar de films zelf waren ook geweldig. Burn after reading heeft me als film wat teleurgesteld, en steunde meer op de acteurs die hilarisch waren (zoals Brad Pitt, heerlijke rol). |
O Brother Where Art Thou was laast nog op tv Leuke film. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| chimnino |
Geplaatst: 23 Jul 2009 13:24 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Het idee voor het tweede deel kwam ook pas veel later, hoewel je zou denken dat het tegelijk is gemaakt. |
Nee. Ze zijn Back-to-back opgenomen. Zoals matrix 2 en 3 dat ook zijn gedaan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Valentino Aledda |
Geplaatst: 23 Jul 2009 13:31 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: |
Zou je trouwens van Blu-Ray iets merken op een SD-tv? Ben ik opzich wel nieuwsgierig naar, ik heb het idee dat het wel ietsje merkbaar moet zijn maar mijn (kleine) vaste videotheek heeft geen BD's, wel jammer is dat. |
MMM, volgens mij niet. Blu ray is toch specifiek gemaakt voor High Definition en LCDTV, gewone SDTV kan dat niet aan. Zoals PS3 kan je enkel op 576p/i spelen op SDTV en enkel in High Def op LCD/plasma |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 23 Jul 2009 13:32 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| chimnino schreef: | | GekooktEi schreef: | | Het idee voor het tweede deel kwam ook pas veel later, hoewel je zou denken dat het tegelijk is gemaakt. |
Nee. Ze zijn Back-to-back opgenomen. Zoals matrix 2 en 3 dat ook zijn gedaan. |
Mja, ik wist ook niet goed of het wel waar was wat ik zei, maar wat ik dan bedoelde was dat ze pas later in de productie het idee kregen
Dat zag ik namelijk in de ehm, making of.
| Citaat: | | MMM, volgens mij niet. Blu ray is toch specifiek gemaakt voor High Definition en LCDTV, gewone SDTV kan dat niet aan. Zoals PS3 kan je enkel op 576p/i spelen op SDTV en enkel in High Def op LCD/plasma |
Hm okee, de menu's op de PS3 zien er altijd best jammer uit, jammer dat je geen SD-instelling kan doen ofzo. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 23 Jul 2009 15:45 Onderwerp:
| |

|
| Bestaat er een 28 weeks/months later? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Akatora |
Geplaatst: 23 Jul 2009 15:48 Onderwerp:
| |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 23 Jul 2009 16:01 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| IV Trueskill VI schreef: | | Bestaat er een 28 weeks/months later? | 28 Weeks Later verscheen enkele jaren geleden, 28 Months Later zou in ontwikkeling zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Aaruman |
Geplaatst: 23 Jul 2009 16:09 Onderwerp:
| |

|
Harry Potter and The Chamber of Secrets
8/10
Netzoals zijn voorganger erg vet, maar nog wat te tam. Sinds ik zondag naar deel 6 ben geweest zit ik weer helemaal in de potter sfeer Deel III en IV zijn aan het downloaden  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 23 Jul 2009 16:13 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | IV Trueskill VI schreef: | | Bestaat er een 28 weeks/months later? | 28 Weeks Later verscheen enkele jaren geleden, 28 Months Later zou in ontwikkeling zijn. | En gaat de film weer verder met Jim en die vrouwen, dat zal wel niet toch? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Valentino Aledda |
Geplaatst: 23 Jul 2009 16:57 Onderwerp:
| |

|
| neen, andere familie en heropbouw van London |
|
| Terug naar boven |
|
|
| groente12 |
Geplaatst: 23 Jul 2009 23:30 Onderwerp:
| |
![]()
|
New Police Story
Vermakelijke actie film van Jackie Chan, helaas vond ik de stunts niet zo spectaculair zoals in andere Jackie chan films.
7,9/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 23 Jul 2009 23:31 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|