Auteur |
Bericht |
|
D: |
Geplaatst: 13 Jul 2009 04:10 Onderwerp: [ps3] Blazblue calamity trigger.
| |

|
Waar begin ik :/
Ik post normaal gesproken niet meer op forums maar goed even een uitzondering omdat ik mijn hartje moet luchten .
Ik heb een goede maat in roemenië en die is helemaal buitenzinnig door dit spel (hij heeft em al een tijdje) en dat maakte mij ook nieuwschierig.
Maar het is echt nergens te krijgen hier... dus ik wat rondneuzen op de internets en er waren wat mensen die hem online hadden besteld voor 60 dollar ofzo maar goed dat was allemaal uitverkocht nu.
Komt dit spel ooit naar europa? nederland? Ik bedoel.. de wikipedia zegt dat NA em 30 juli krijgt, betekend dit dat europa em niet krijgt? :l
Beetje ongaaf.
;< |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 13 Jul 2009 10:52 Onderwerp: Re: [ps3] Blazblue calamity trigger.
| |

|
D: schreef: | Waar begin ik :/
Ik post normaal gesproken niet meer op forums maar goed even een uitzondering omdat ik mijn hartje moet luchten .
Ik heb een goede maat in roemenië en die is helemaal buitenzinnig door dit spel (hij heeft em al een tijdje) en dat maakte mij ook nieuwschierig.
Maar het is echt nergens te krijgen hier... dus ik wat rondneuzen op de internets en er waren wat mensen die hem online hadden besteld voor 60 dollar ofzo maar goed dat was allemaal uitverkocht nu.
Komt dit spel ooit naar europa? nederland? Ik bedoel.. de wikipedia zegt dat NA em 30 juli krijgt, betekend dit dat europa em niet krijgt? :l
Beetje ongaaf.
;< |
Leuk om dit topic te zien verschijnen, aangezien ik de titel woensdag op ga halen bij mijn gameshop. Het betreft hier de Amerikaanse Limited Edition, inclusief extra Blu-Ray en een dubbel-disc Soundtrack voor de prijs van €64,99.
Stuur me een PM en ik zal je de naam van de winkel geven. Echter weet ik niet of de volgende restock ook de LE zal betreffen...
Leuk weetje, BlazBlue: Calamity Trigger ondersteunt Remote Play. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 13 Jul 2009 12:06 Onderwerp: Re: [ps3] Blazblue calamity trigger.
| |

|
Lilyman schreef: | Stuur me een PM en ik zal je de naam van de winkel geven. |
Waarom maak je niet ineens jouw winkel aan iedereen bekend ?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 13 Jul 2009 18:22 Onderwerp:
| |

|
ik heb je gepmed maar denk niet dat het verkrijgbaar is in mijn omgeving.. ;l
edit: trouwens, wat is remote play? |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 13 Jul 2009 19:04 Onderwerp:
| |

|
cecilffiv schreef: | Lilyman schreef: | Stuur me een PM en ik zal je de naam van de winkel geven. |
Waarom maak je niet ineens jouw winkel aan iedereen bekend ?  |
Mijn winkel... is nog steeds geheim
D: schreef: | ik heb je gepmed maar denk niet dat het verkrijgbaar is in mijn omgeving.. ;l
edit: trouwens, wat is remote play? |
Remote Play betekent dat je het spel ook, via je PS3, op je (als je die hebt) PSP te spelen.
Ideaal als je bijvoorbeeld een TV moet delen met andere mensen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 13 Jul 2009 21:48 Onderwerp:
| |

|
Lilyman schreef: |
Remote Play betekent dat je het spel ook, via je PS3, op je (als je die hebt) PSP te spelen.
Ideaal als je bijvoorbeeld een TV moet delen met andere mensen. |
Oh, nee ik heb geen psp. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 10 Apr 2010 06:17 Onderwerp:
| |

|
Nou goed ik kreeg dit spel gister dus binnen voor 25 euro (usa) terwijl ie in de winkel ligt voor 50 hier maar ik vind het nog het geld niet waard.
Het verhaal is echt volledig onbegrijpelijk, het plot (true ending) is nog onbegrijpelijker, de characters hebben individueel maar een heel klein lijstje aan special moves die je ook nog eens 'noob-mode' op je pookje kunt 'binden' als je te debiel bent om een toetsen combinatie in te voeren.
De ondertiteling is om jezelf van een dak in een glazen vaas te werpen..
Verder is het spel volledig graphics georienteerd lijkt het wel, heb het met mn broertje helemaal doorgespeeld to alle verhaallijntjes klaar waren en we vonden het beiden maar weinig aan. Spellen als blazblue vallen uiteen tot stof vergeleken met soul calibur 4 en tekken 6, ik durf zelfs te stellen dat dat stuk stront van een street fighter 4 beter was.
:/
Erg teleurgesteld. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|