GTA IV trailer aankondiging, hype waard of niet? |
Ja zeker weten! |
|
38% |
[ 5 ] |
Nee, was niet nodig. |
|
46% |
[ 6 ] |
Mwah, het kan nog net |
|
15% |
[ 2 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 13 |
|
Auteur |
Bericht |
|
Nelus |
Geplaatst: 04 Mrt 2007 17:50 Onderwerp: GTA IV trailer aankondiging, hype waard of niet?
| |

|
Ik vind van wel. Een eerste trailer voor een game is de basis van het spel. Het geeeft de gameplay aan, de sfeer, de graphics, het geluid, de setting, de levels, het genre, de A.I. (hoeft niet altijd), het gevoel bij een spel en mogelijkheden. Ik ben eeen groot fan van GTA en ik kijk dan ook echt heel erg uit naar de trailer op 29 maart, want die trailer gaat laten zien wat GTA4 sowieso in petto heeft en of het echt waard was om 3 jaar op te wachten.
Vinden jullie de hype waard? |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 04 Mrt 2007 17:53 Onderwerp:
| |

|
GTA IV: Tegenvaller 2007. |
|
Terug naar boven |
|
|
FreeMad |
Geplaatst: 04 Mrt 2007 18:04 Onderwerp:
| |

|
het zou best weer een goed spel worden maar aankondige met z'n grote Hype voor een trailer gaat weer te ver. het zou goed zijn geweest voor mij al ze de trailer normaal aankondige dat het er zou komen.
dan kunnen de gene die een hype willen wel een hype maken. maar stoor mij er niet mee |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 04 Mrt 2007 18:07 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Roderick schreef: | GTA IV: Tegenvaller 2007. | QFT |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 04 Mrt 2007 18:10 Onderwerp:
| |

|
en QFT is?
en waarom zou GTA IV in godsnaam een tegenvaller zijn van 2007? Weet je hoe supervet GTA altijd is, of ze moeten het echt fucked up hebben gemaakt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 04 Mrt 2007 18:13 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Nelus schreef: | en QFT is?
en waarom zou GTA IV in godsnaam een tegenvaller zijn van 2007? Weet je hoe supervet GTA altijd is, of ze moeten het echt fucked up hebben gemaakt. | Quoted for Truth. En waarom zou het tegenvallen? Omdat het nu al de meest gehypede game van 2007 is (op Assassin's Creed na miss) |
|
Terug naar boven |
|
|
Joker |
Geplaatst: 04 Mrt 2007 18:13 Onderwerp:
| |

|
Dat hij het er mee eens is
Ik niet, vind het grote onzin om dat nu al te zeggen. De reeks heeft een enorme reputatie en ik heb me vermaakt met elk deel. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 04 Mrt 2007 18:26 Onderwerp:
| |

|
Ja ik dus ook, met elk deel. Het is idd raar om nu te zegggen dat het gaat tegenvallen, jullie baseren het op niks. Ik baseer het feit dat het goed zal zijn op het feit dat de voorgaande delen ook elke keer supervet waren, ongeacht wat de hype was.
Ik denk wel dat GTA IV wat moois neer gaat zetten. Iets heel moois en vets. And for god sake, put a good mutliplayer in it! Co-op zou het vetste op aarde zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 04 Mrt 2007 18:38 Onderwerp:
| |

|
Ik kan me tig redenen bedenken waarom GTA niet gaat worden wat wij er van hopen:
- De GTA games op de PS2, PC en Xbox draaiden op de RenderWare engine, een SUPERgoeie engine van Criterion. Criterion heeft het talent en de kennis om zo'n engine te maken: RockStar niet.
- Toch proberen ze het: De RAGE engine als resultaat. Een engine die prima werkt met 2 manntjes, 1 balletje en een tafel, maar in een hele stad, ik moet het nog zien.
- Wat wij willen van een game in een stad is erg veel: we willen dat de game onthoudt waar alles is in een stad (dat je niet een auto kwijt bent als je de andere kant op kijkt bijvoorbeeld) zo is als jij het achterlaat, dat je overal maar naar binnen kan, dat de game stampvol physics zit, dat de game er hyperrealistisch uitziet, vreselijk groot is en ook nog eens bomvol mogelijkheden zit. Crackdown laat op veel fronten zien dat dit allemaal mogelijk is, maar loopt dan ook op de oude RenderWare engine en ziet er (afgezien van de geweldige stijl) niet uit zoals wij een nieuwe GTA verwachten.
- De keuze om hem naar Xbox 360 te brengen is natuurlijk geweldig voor Xbox 360 eigenaars, maar het brengt problemen met zich mee. Enkele van de bovenstaande dingen kunnen gewoon niet waargemaakt worden als ze de 360 en PS3 versie gelijk maken. De PS3 heeft BluRay, een ingebouwde harde schijf en de CELL. Aan de andere kant, wie zegt dat RockStar het talent in huis heeft dat ze de PS3 al bij GTA IV gemastered hebben...dus dit argument is wsl wat voorbarig bij deel IV.
Een paar redenen waarom we wel weggeblazen zouden kunnen worden:
- Het gebruik van de engine van LucasArts die op physics,AI en materie gebied enorme sprongen laat zien zou de game enorm ten goede komen.
- Een frisse nieuwe verhaallijn vol originele missies en benaderingen op gameplay gebied zouden ons kunnen bedaren de game op GFX af te rekenen. Rockstar is steengoed op dit gebied dus het zou zo maar kunnen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joker |
Geplaatst: 04 Mrt 2007 18:41 Onderwerp:
| |

|
En als we het nou eens niet negatief maar gewoon positief bekijken  |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 04 Mrt 2007 18:49 Onderwerp:
| |

|
Sceptisch Jesse Negatief zijn is de game afkraken en dat doe ik niet. Ik denk alleen dat het gaat tegenvallen door de vreselijk hoge verwachtingen, en zeker de eerste indruk. Uiteindelijk wordt het een goeie game als we allemaal de pootjes weer op de grond hebben  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 04 Mrt 2007 19:11 Onderwerp:
| |

|
Die verwachtingen waren er al bij GTA Vice city, betere graphics en alles. Het zat niet allemaal in het spel maar toch is het spel supervet door de sfeer en gameplay en het verhaal. De radio en alles.
Ik vind het wel ietwat jammer dat hij ook op de 360 want hij had misschien idd meer gebruik kunnen maken van de PS3 voordelen, meer opslagruimte is meer stad, meer mogelijkheden enzovoort. Zolang ze maar geen beperkingen hebben gehad omdat de 360 niet meer opslagruimte had. Want dan is het ronduit kwalitatief uitermate teleurstellend (KUT) dat hij ook zonodig op de 360 moest.
By the way, die van de engine is geen argument. Het is een engine die is gebruikt voor Table Tennis ja maar het slaat nergens op om te zeggen dat het dan geen stad aankan bijvoorbeeld, dus dat moeten we idd nog zien (29 maart dus) |
|
Terug naar boven |
|
|
ms90isr |
Geplaatst: 04 Mrt 2007 20:02 Onderwerp:
| |
![]()
|
Ik vind die aankondiging niet nodig, maar ben er wel benieuwd naar, ik ga em zeker halen hype of niet het gaat erom wat IK er van vind  |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 04 Mrt 2007 20:16 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: |
By the way, die van de engine is geen argument. Het is een engine die is gebruikt voor Table Tennis ja maar het slaat nergens op om te zeggen dat het dan geen stad aankan bijvoorbeeld, dus dat moeten we idd nog zien (29 maart dus) |
Je kopieert mijn argument gewoon 1:1 hoor Ik zeg ook: ik moet het nog zien. Rockstar is geen engine bouwer en Table Tennis was nou niet echt representatief voor een stad dus: we moeten t maar zien  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joker |
Geplaatst: 04 Mrt 2007 20:24 Onderwerp:
| |

|
Ach, grafisch zullen we toch niet weggeblazen worden. Ik ben juist wel erg benieuwd naar de setting, plaats, sfeer, tijd etc.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 04 Mrt 2007 20:29 Onderwerp:
| |

|
@Roderick
Ik dacht dat je het in de negatieve zin zei: Zo van....GTA4 kan vast geen hele stad representeren met zo'n engine.
By the way, dat een spel heel goed kan zijn zonder indrukwekkende graphics bewijst GTA San Andreas, want dat spel vond ik ook supervet, alleen de setting was wat minder, dat maakte het spel minder, maar voor de rest was die zeker weten goed. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|