| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 164, 165, 166 Volgende
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 15 Jul 2009 20:07 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark. Prachtige film. Ik begrijp nu ook pas hoe sterk een hommage Uncharted wel niet is. 1 ding zit me wel dwars: die scene waarin die ene gast zijn gigantisch zwaard trekt en Indiana hem doodschiet. Ik heb dat al eens in een andere serie als referentie naar Indy gezien. Iemand enig idee welke serie dat was? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 15 Jul 2009 20:09 Onderwerp:
| |

|
Harry Potter and the Half Blood Prince - 6.5/10
Als fan van de boeken moet ik toch echt wel zeggen dat ik teleurgesteld ben. De film was soms saai en bevatte heel wat kinderachtige momenten. Enkel het begin en het einde waren van hoge kwaliteit. Alles wat daar tussen zat was ofwel saai, ofwel kinderachtig ofwel slecht uitgevoerd. Het begint er steeds meer op te lijken dat de Harry Potter films niet meegroeien met de leeftijd van de kinderen en jongeren , zoals de boeken dat deden , maar zich meer beginnen te richten op de jonge kijkers. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jesse.B |
Geplaatst: 15 Jul 2009 21:12 Onderwerp:
| |

|
City of God 8,5
er goeie en waargebeurd
verhaal
gaat over een paar jongens in de buitenwijken van
Rio the Janeiro (of zoiets)
die opgroeien zonder ouders
en zichzelf een naam geven
het gaat over een jongen die de macht wil hebben in de buurt
als hij alle drugs handel en controle heeft over The city of god
rand hij de vriendin van moker aan
en hij is zat van hem en wil wraak dan begint hij met
de controle te nemen met wapen handel en de bank overvallen
verder weet ik het niet meer helemaal maar een super toffe film |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Goof |
Geplaatst: 15 Jul 2009 21:34 Onderwerp:
| |

|
| cecilffiv schreef: | Harry Potter and the Half Blood Prince - 6.5/10
Als fan van de boeken moet ik toch echt wel zeggen dat ik teleurgesteld ben. De film was soms saai en bevatte heel wat kinderachtige momenten. Enkel het begin en het einde waren van hoge kwaliteit. Alles wat daar tussen zat was ofwel saai, ofwel kinderachtig ofwel slecht uitgevoerd. Het begint er steeds meer op te lijken dat de Harry Potter films niet meegroeien met de leeftijd van de kinderen en jongeren , zoals de boeken dat deden , maar zich meer beginnen te richten op de jonge kijkers. |
Jammer hoor, ik moet hem nog zien en dit schenkt niet echt hoop voor mij. Ik had verwacht dat hij goed zou zijn.
Deel 6 was van de boeken één van de spannendste delen.
Zijn er meer mensen die hem al hebben gezien? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 15 Jul 2009 21:40 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Management
Behoorlijk saai van opzet en zó voorspelbaar dat het einde (die overigens net even wat te vroeg lijkt te komen) totaal geen toegevoegde waarde heeft voor de rest van het verhaal.
3 / 10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| groente12 |
Geplaatst: 15 Jul 2009 22:19 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Kenobixios schreef: | | groente12 schreef: | Daredevil
Misschien Marvels saaiste film die ik ooit heb gezien.
De film heeft ook gebrekkige personages ontwikkeling, de actie was redelijk maar het boeide echt niet jammer, en de Kingpin was geen boeiende villain jammer want ik vind hem sowieso een van de vetste Marvel villain characters.
4/10 |
Persoonlijk vind ik de spin off van electra nog slechter, maar dat is mijn mening |
Elektra heeft een eigen film? Dat wist ik echt niet, ik betwijfel het of ik die film ga kijken na de misbaksel Daredevil.
51 state
Samuel L. Fcking Jackson in een misdaad komedie die ik eigenlijk best wel leuk vind, alhoewel er echt misplaatste slechte scènes zijn in de film.
6.3/10
Zaterdag komt Donnie Brasco op TV ben echt benieuwd naar de film |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 16 Jul 2009 22:13 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Crank
Over de top, gaat nergens over ... maar mede daardoor best leuk.
7 / 10
Madagascar: Escape 2 Africa
Tsja, veel minder leuk dan het eerste deel, maar sommige grappen waren toch best grappig.
5 / 10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 16 Jul 2009 22:39 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
A Fistful of Dollars
Grappige en ook leuke film echt, en als je bedenkt dat de film uit 1964 komt zijn de special effects prima Kan me dan niet voorstellen dat je bij zoiets vroegâh op het puntje van je stoel zat, maar dat heb ik bij wel meer dingen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| chimnino |
Geplaatst: 16 Jul 2009 22:40 Onderwerp:
| |

|
| Rene Groen schreef: | El maquinista (The Machinist)
Een topfilm, tevens een geweldige prestatie hoeveel kilo Christian Bale is kwijtgeraakt om in deze film te kunnen spelen. Film blijft boeien tot het einde en geeft een ontknoping die ik niet aan zag komen.
8.5 / 10 |
Pareltje is het! En dan te bedenken dat Bale voor Batman Begins wat erna is opgenomen, van 120 pond voor The Machinist is doorgeschoten naar 220 pond voor Batman Begins. Vervolgens moest ie er weer 20 kwijt omdat ie te vet was  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| chimnino |
Geplaatst: 16 Jul 2009 22:59 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | A Fistful of Dollars
Grappige en ook leuke film echt, en als je bedenkt dat de film uit 1964 komt zijn de special effects prima Kan me dan niet voorstellen dat je bij zoiets vroegâh op het puntje van je stoel zat, maar dat heb ik bij wel meer dingen  |
Sergio Leone heeft wel een rijtje aardige spaghetti-westerns gemaakt.
- For A Few Dollars More (Per qualche dollaro in più)
- The Good, The Bad & The Ugly (Il buono, il brutto, il cattivo) uiteraard ken je die al
- A Fistful of Dynamite (C'era una volta la rivoluzione)
- Once Upon a Time in the West (C'era una volta il west)
- My Name is Nobody (Il mio nome è Nessuno)
Vooral nummer 1,2, 4 en 5 vind ik wel de moeite waard. A Fistful of Dynamite ligt mij ietsje minder als de andere. Maar zou deze zeker eens proberen als A Fistful of Dollars je bevalt! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 17 Jul 2009 22:48 Onderwerp:
| |

|
17 Again - 7/10
Leuke film, romantische komedie met Zac Efron en Matthew Perry. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 17 Jul 2009 23:16 Onderwerp:
| |

|
2001: A Space Odyssey 6/10
Zeer interessant, apart en soms creepy. Helaas dat het ERG langdradig is. Te veel lange scenes die erg onnodig zijn. Ik begrijp dat ze opbouw willen maken, maar het is te langdradig. Dit is misschien de meest langdradige film ooit! De film hadden ze misschien wel 60 min kunnen verkortten. Gelukkig kon ik doorspoelen. Anyway, zeer mooie scenes en effects die zeker de moeite waard zijn om te kijken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| groente12 |
Geplaatst: 18 Jul 2009 19:45 Onderwerp:
| |
![]()
|
oldboy
meest fucked up film plot film ooit.. ongelofelijk.
9,3/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 18 Jul 2009 20:01 Onderwerp:
| |

|
| groente12 schreef: | oldboy
9,3/10 |
Da's toch een Japanse film? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 18 Jul 2009 20:20 Onderwerp:
| |

|
| chimnino schreef: | | GekooktEi schreef: | A Fistful of Dollars
Sergio Leone heeft wel een rijtje aardige spaghetti-westerns gemaakt.
- For A Few Dollars More (Per qualche dollaro in più)
- The Good, The Bad & The Ugly (Il buono, il brutto, il cattivo) uiteraard ken je die al
- A Fistful of Dynamite (C'era una volta la rivoluzione)
- Once Upon a Time in the West (C'era una volta il west)
- My Name is Nobody (Il mio nome è Nessuno)
Vooral nummer 1,2, 4 en 5 vind ik wel de moeite waard. A Fistful of Dynamite ligt mij ietsje minder als de andere. Maar zou deze zeker eens proberen als A Fistful of Dollars je bevalt! |
Zijn we het weer eens! Gotta love the Sergio Leone westerns  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Simon |
Geplaatst: 18 Jul 2009 20:29 Onderwerp:
| |

|
21
Nadat ie al een tijd lang weg te rotten lag in mijn kast, toch maar is bekeken.
Had veel negatief gedoe gehoord over de film, maar hij was toch zeker wel vermakelijk. Het ging over een groepje jongeren, die gingen 'counten'. Dat is het tellen van de waardes van de kaarten bij blackjack. Als je dat kan, heb je goud in handen: op die manier kan je namelijk elk potje blackjack winnen. Ze gingen naar Vegas om geld te verdienen, en dat is ook wat ze deden - in een maand had de hoofpersoon al 315.000 dollar verdiend, in totaal hadden ze dus rond de 2 miljoen dollar al omdat het moesten delen.
Nouja, leuke film, zeker niet slecht, gewoon vermakelijk. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 18 Jul 2009 20:32 Onderwerp:
| |

|
| Moet ik eens opzoeken, lijkt me een leuke film |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 18 Jul 2009 20:46 Onderwerp:
| |

|
| Lilyman schreef: | | groente12 schreef: | oldboy
9,3/10 |
Zuid Koreaans.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 19 Jul 2009 00:10 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Trophic Thunder, niet heel goed uitgewerkt maar het begin was echt geweldig. Had er net ietsje meer van verwacht. Maar toch 8/10
Ook Letters from Iwo Jima gehuurd tegelijkertijd, die in de komende week ook maar kijken. Verwacht ik veel van aangezien ik Flags of Our Falthers heel cool vond. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 19 Jul 2009 00:21 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | Trophic Thunder, niet heel goed uitgewerkt maar het begin was echt geweldig. Had er net ietsje meer van verwacht. Maar toch 8/10
Ook Letters from Iwo Jima gehuurd tegelijkertijd, die in de komende week ook maar kijken. Verwacht ik veel van aangezien ik Flags of Our Falthers heel cool vond. | Zou me er maar alvast op vergeugen.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| onno |
Geplaatst: 19 Jul 2009 11:59 Onderwerp:
| |

|
American Beauty 9/10
Pracht film, ik hou echt van dat soort films. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MarcianoNL |
Geplaatst: 19 Jul 2009 13:27 Onderwerp:
| |

|
| Lawliet schreef: | | Lilyman schreef: | | groente12 schreef: | oldboy
9,3/10 |
Zuid Koreaans.  |
Net een trailer gezien van die film en het lijkt me een erg leuke film. Maar kan je deze film gewoon bij een videotheek krijgen in Nederland? Of heb je hem via internet gezien? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| groente12 |
Geplaatst: 19 Jul 2009 14:10 Onderwerp:
| |
![]()
|
| MarcianoNL schreef: | | Lawliet schreef: | | Lilyman schreef: | | groente12 schreef: | oldboy
9,3/10 |
Zuid Koreaans.  |
Net een trailer gezien van die film en het lijkt me een erg leuke film. Maar kan je deze film gewoon bij een videotheek krijgen in Nederland? Of heb je hem via internet gezien? |
gedownload versie, maar ik heb hem ook vaak gezien in de fame in Amsterdam. Online is hij via Bol.com te bestellen. Ga de film zeker op een dag kopen.
Donnie Brasco
Een waar gebeurd Mafia drama.
Dit is waarschijnlijk Jack Spa... ik bedoel Johnny Depp's beste film waar hij in heeft gespeeld. Alles is goed gefilmd en geacteerd en als Al Pacino in een mafia film speelt dan weet je gewoon dit dit een topfilm is.
8,5/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 19 Jul 2009 15:00 Onderwerp:
| |

|
Escape from L.A. 7/10
Een vermakelijke actie film, meer niet eigenlijk. Nu moet ik eigenlijk nog het eerste deel zien. Escape from New York.
Wat natuurlijk ook grappig is dat Kojima die twee films heeft gebruikt voor inspiratie voor zijn Metal Gear games. Kijk de films en je ziet zoveel terug in de games met namen het hoofdpersonage Solid Snake die gebaseerd is op Snake Plissken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 19 Jul 2009 17:57 Onderwerp:
| |

|
Geen film, wel miniserie:
Generation Kill
Over de "marines" die aan het begin van de inval in Irak aanwezig waren in het land. Mooie serie. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 164, 165, 166 Volgende |