| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 164, 165, 166 Volgende
|
| Joker |
Geplaatst: 04 Jul 2009 22:08 Onderwerp:
| |

|
Beetje jammer dat dit zo'n opsom topic is geworden, ipv te praten over de films. Geef dan ook even je mening over de film. En reageer ook eens op elkaar, ipv alleen je eigen ei eruit te gooien.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 04 Jul 2009 22:15 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Laatste was Airplane. Eerlijk gezegd, bij de release misschien één van de grappigste ooit, maar nu doet hij onder voor films als Naked Gun. (de opvolger van Airplane eigenlijk). De film heeft enkele grappige momenten, maar voor de rest vooral saai. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| chimnino |
Geplaatst: 04 Jul 2009 22:59 Onderwerp:
| |

|
Che (part one)
Indrukwekkende biopic van Steven Soderbergh met een geweldige rol van Benicio Del Toro als Ernesto 'Che' Guevara. Verhaal verteld de ontmoeting van Ernesto en Fidel halverwege de vorige eeuw en daaropvolgend het begin van de revolutie in Cuba tegen het regime van Fulgencio Batista y Zaldívar.
Op naar part two waar we verder gaan met de revolutie na de overwinning in Santa Clara (daar stopte deel 1) Zal waarschijnlijk zijn campaign in Bolivia beslaan tot zijn dood. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 05 Jul 2009 23:16 Onderwerp:
| |

|
Che leek me wel vet om te zien, moet ik ook maar eens gaan kijken dan.
Net independance day gezien, een zeer goede rampenfilm met will smith. Prachtige humor die erin zit, maar het blijft een rampenfilm, dus moet je je wel een beetje aan het genre houden en er geen "subtiel" liefdesplot instoppen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Valentino Aledda |
Geplaatst: 06 Jul 2009 18:24 Onderwerp:
| |

|
room 1408
aangename horrofilm, hoewel het meer enorm spannend was dan horror. Ik heb het meer voor dit genre dan die shit als the grudge of the eye. Na de film had ik echt iets van: bah viel me tegen, maar hoe meer de dagen voorbij gingen, hoe leuker ik de film begon te vinden. als je er paar dagen later nog steeds aan denkt, kan het niet anders dan goed zijn.
7/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 06 Jul 2009 19:49 Onderwerp:
| |

|
Street Fighter: The Legend of Chun-Li
In mijn ogen een toffe actiefilm gebaseerd op de bekende reeks videospellen. De rol van Chun-Li word vervuld door Kristin Kreuk (Lana Lang is "Smallville") en dat bevalt erg goed. Ze kan goed acteren en de vechtscenes zijn ook mooi in beeld gebracht.
Robin Shou (Liu Kang in de twee Mortal Kombat-films) speelt de rol van Gen, die er wat jonger uitziet dan in Street Fighter IV. Chris Klein doet het verassend goed als politieagent Nash. Hij werkt in de film samen met Moon Bloodgood's personage Maya; een politieagente.
Het verhaal is tof, en bekende personages als Bison, Balrog en Vega maken hun opwachting. Een waardige film, die goed is voor een opvolger!
8/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Goof |
Geplaatst: 06 Jul 2009 19:51 Onderwerp:
| |

|
Ice Age 3d ook een 8.0 van mij  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thejoker |
Geplaatst: 06 Jul 2009 20:12 Onderwerp:
| |

|
Yes Man, gewoon voor de extreme droogheid, 7/10
Redtiibulllll. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 07 Jul 2009 09:42 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| The Mangler 2: Virtual Death - Een film om goede lessen uit te trekken. In de eerste plaats: download geen kwaadaardig virus op een hightech AI die jouw volledige school controleert. De tweede les: blijf altijd bij je vrienden. En de derde les: als je jouw ogen uitsteekt, kun je vermijden deze rotslechte film te zien. Het originele kortverhaal (waarop de originele The Mangler op gebaseerd was) was toch beter. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 09 Jul 2009 03:01 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 10 Jul 2009 19:31 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Brüno
'Vassup!'
Vandaag naar Brüno geweest. Vond hem op momenten erg geestig, maar op andere momenten toch wel iets té overdreven, waarmee het zijn beoogde doel (van humor) voorbij schiet. Borat vond ik wat dat betreft net iets beter.
7 / 10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| groente12 |
Geplaatst: 11 Jul 2009 12:39 Onderwerp:
| |
![]()
|
Transformers 2
slechte support actors, mislukte grappen, cheesy scenes,
Alleen de actie was vermakelijk die op het einde wel fucked up werd spoiler:
WTF Optimus leek op een Gundam
4/10
Tube
Een keiharde koreaans actie film die erg geslaagd is, maar een beetje voorspelbaar.
7,5/10
The Dear Hunter
Tja een uiterst boeiende film over een groep vrienden, ik gas niet spoilen maar de film is waarschijnlijk de beste die ik dit jaar heb gezien met Slumdog en Hardboiled.
9,5/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 11 Jul 2009 13:27 Onderwerp:
| |

|
In bruges
Best wel lachen Aanradertje  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| im2 |
Geplaatst: 11 Jul 2009 23:20 Onderwerp:
| |

|
Doe deze post maar weg, er was een soort van bug op de site...
Laatst aangepast door im2 op 11 Jul 2009 23:22; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| im2 |
Geplaatst: 11 Jul 2009 23:21 Onderwerp:
| |

|
The Last King of Scotland
Een goede mix tussen historische gebeurtenissen en fictie. Wat de film echter vooral goed maakt zijn de acteerprestaties van Forest Whitaker en James McAvoy.
8,5/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 12 Jul 2009 21:45 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Garfield
Erg grappig neergezet, een stuk leuker dan ik had gedacht
8 / 10
Drag me to hell
Heerlijke film, zeker als een vriendin van mijn vriendin tot vier keer toe een gilletje laat vliegen in de bios. Helaas was het einde echter nogal voorspelbaar.
7 / 10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joker |
Geplaatst: 12 Jul 2009 23:14 Onderwerp:
| |

|
| Eindelijk Shawshank Redemption gezien, goede film hoor, maar bij lange na niet de eerste plek die die heeft op IMDB waard. 8/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thejoker |
Geplaatst: 12 Jul 2009 23:27 Onderwerp:
| |

|
Terminator Salvation in de bios,
Effecten: 8.5/10
Verhaal: 8.5/10
Acteurs: 10/10 (Arnold speelde er in)
Geluid: 9/10 Werd weggeblazen
overall: 9.0 <- gokje, maar gewoon erg goede film! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| pizzarulez |
Geplaatst: 13 Jul 2009 00:42 Onderwerp:
| |

|
| National Treasure 1 (voor het eerst) Zeer goede film, mooi plot ook. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 13 Jul 2009 10:01 Onderwerp:
| |

|
It's Just My Luck 7.1/10
Grappig filmpje voor tussendoor. Het uitgekauwde verhaal slaat zoals bij de meeste tienermeidenfilms helemaal nergens op (mooi meisje heeft altijd geluk, mislukte muzikant heeft altijd pech, als ze zoenen draaien de rollen om bladiebladiebla) maar als je daar even langs kijkt is de film nog best te pruimen.
Acteurs doen het net goed genoeg (op de band Mcfly na, die een grote rol speelt in de film) en de humor was zo af en toe nog best geslaagd.
Iets te veel alles-moet-vies-en-kapot-scene's, maar wat wil je, het blijft een tiener-film. Het was trouwens best grappig om lindsay Lohan weer is te zien in haar hoogtij dagen.. zonde dat zo'n mooi en best aardige actrice helemaal naar de tering is gegaan..  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 13 Jul 2009 22:14 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
El maquinista (The Machinist)
Een topfilm, tevens een geweldige prestatie hoeveel kilo Christian Bale is kwijtgeraakt om in deze film te kunnen spelen. Film blijft boeien tot het einde en geeft een ontknoping die ik niet aan zag komen.
8.5 / 10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 14 Jul 2009 10:50 Onderwerp:
| |

|
Storm Warning 7.9/10
Een erg vermakelijke horrorfilm over een stel wat na een mislukt boottochtje bij een schuur op een eiland terecht komt. Al snel blijkt dat er een gestoorde vader met zijn 2 zoons woont, en die zijn nou niet bepaald van plan het stel weg te laten gaan. Bovendien weet het stel al van de wietplantage in de schuur...
De (overigens erg goed geschetste) psychopaten zijn natuurlijk erg cliche maar ze waren stuk voor stuk goede acteurs en stalen de show in de film. Het stel vond ik dat weer minder goed acteren, wat iets afdeed aan het geheel. Wel was de gore (en die is er een hoop) erg origineel en erg ranzig, iets wat ik een groot pluspunt vind in films als deze. Verder waren sfeer en locatie erg standaard maar erg goed in elkaar gezet. Leuk filmpje voor de vrijdagavond met je vrienden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| groente12 |
Geplaatst: 14 Jul 2009 10:59 Onderwerp:
| |
![]()
|
Daredevil
Misschien Marvels saaiste film die ik ooit heb gezien.
De film heeft ook gebrekkige personages ontwikkeling, de actie was redelijk maar het boeide echt niet jammer, en de Kingpin was geen boeiende villain jammer want ik vind hem sowieso een van de vetste Marvel villain characters.
4/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kenobixios |
Geplaatst: 14 Jul 2009 21:15 Onderwerp:
| |

|
| groente12 schreef: | Daredevil
Misschien Marvels saaiste film die ik ooit heb gezien.
De film heeft ook gebrekkige personages ontwikkeling, de actie was redelijk maar het boeide echt niet jammer, en de Kingpin was geen boeiende villain jammer want ik vind hem sowieso een van de vetste Marvel villain characters.
4/10 |
Persoonlijk vind ik de spin off van electra nog slechter, maar dat is mijn mening |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 14 Jul 2009 21:20 Onderwerp:
| |

|
| Valentino Aledda schreef: | room 1408
aangename horrofilm, hoewel het meer enorm spannend was dan horror. Ik heb het meer voor dit genre dan die shit als the grudge of the eye. Na de film had ik echt iets van: bah viel me tegen, maar hoe meer de dagen voorbij gingen, hoe leuker ik de film begon te vinden. als je er paar dagen later nog steeds aan denkt, kan het niet anders dan goed zijn.
7/10 |
Die film had soms van die enge schrikmomenten.
Zoals dat hij voor dat raam staat en zwaait naar die gast tegenover hem, en bij die andere gast in het raam een man met een mes ziet die de gast neersteekt en opeens staat er ook een heel eng iets achter die gast in room 1408. (beetje vage uitleg maatoch._ |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 164, 165, 166 Volgende |