Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende  
JasperCLA BerichtGeplaatst: 25 Jun 2009 01:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Kijk dat is nu een goede definitie van een fanboy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
stoner4life420 BerichtGeplaatst: 25 Jun 2009 08:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Dit rechtvaardigt mijn aankoop niet: verdedigingsmodus om je aankoop tóch te rechtvaardigen. Dan heb je de games die helemaal niet op je platform komen en je toch graag wil spelen: rechtvaardiging zoeken door de kwaliteit van de andere games te downplayen of die van je eigen games (onterecht) op te hemelen: opnieuw een probleem in de rechtvaardiging van je aankoop goedpraten.

geen wonder dat de PS3 kinders hier op gamed altijd het hardst schreeuwen, en de 360 belachelijk maken voor wat hij is

en dat diezelfde kinders altijd hun eigen PS3 games de hemel in prijzen terwijl er 1 screenshot van uit is

de ps3 bash van mij voor de kinders hier, hebben ze weer wat om te verdedigen:
- PS3 te duur voor wat ie waard is (en wat je ermee kan)
- Matige games library ondanks veel praat van Sony, dat alle games 1080p native zouden zijn
- de overgehypte exclusive games, die als ze uitkomen een dikke domper zijn
- PS3 doet onder aan multi platform releases ( zie ghostbusters met sub-hd en slechte framerate op meerdere games zoals AC )
- PSN mag gratis zijn, xboxlive blijft altijd beter met meer aanbod omdat er miljoenen zijn die 60eu per jaar betalen en miljoenen XBL-gebruikers zijn dagelijks actief
- de investering om een game te maken op PS3 blijft moeilijk, door de moeilijke architectuur
- het graag gebruikte argument van de Sony kinders "PS3 heeft onbenutte kracht" van 2 a 3 jaar terug zien we nog steeds niet echt terug (niet in genoeg games iig)
- Het nieuwe X-Engine van 360 zal EDGE wellicht ook het nakijken geven.
- PS3 heeft slechte garantie-bepalingen. voor 400 euro mag je wel 3 jaar garantie geven (ondanks dat de 360 RROD/E74 heeft, zijn de garantiebepalingen beter en zul je langer plezier hebben mocht hij stuk gaan na 1 jaar)

genoeg legitieme, niet fanboyistische redenen om geen PS3 te kopen , maar een Xbox 360.. zou er nog wel meer kunnen verzinnen
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Jun 2009 08:20    Onderwerp: Re: Fanboy Uitdaging Reageren met citaat
Eindredacteur

MarcianoNL schreef:
Post hier waarom een bepaalde console de beste is ZONDER dat je een andere console kleinmaakt of afzeikt.
Proficiat stoner4life420. Je hebt de uitdaging verloren.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 25 Jun 2009 11:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Krijgt die nu de titel "Fanboy" onder z'n naam zoals jij "eindredacteur" onder je naam hebt staan?
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 25 Jun 2009 11:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Dit rechtvaardigt mijn aankoop niet: verdedigingsmodus om je aankoop tóch te rechtvaardigen. Dan heb je de games die helemaal niet op je platform komen en je toch graag wil spelen: rechtvaardiging zoeken door de kwaliteit van de andere games te downplayen of die van je eigen games (onterecht) op te hemelen: opnieuw een probleem in de rechtvaardiging van je aankoop goedpraten.

Heet dat niet cognitieve dissonantie?
Mn buurjongen heeft er ook wel eens last van met zn PS3.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 25 Jun 2009 11:51    Onderwerp: Reageren met citaat

stoner4life420 schreef:
zou er nog wel meer kunnen verzinnen

Indeed.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 19:08    Onderwerp: Reageren met citaat

mij maakt het niet uit welk systeem ik heb

ik denk dat ik het zo ga doen

ik begin met gamecube . ga naar ps2 ga naar 360 dan weer ps4 xbox4 ps6 xbox 6 etc steeds omstebeurt doen .... (maar wel handhelds. ...)
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
PS3 is mijn favoriete console (deze gen), omdat de exclusive`s mij meer aanspreken dan bij de 360.

===============

Het is waar dat ik Pc/360 games niet als exclusive`s vind tellen en dat ik Halo niks vind, maar dat heb ik altijd al gevonden. Zelfs toen ik een Xbox 360 had.

Als MS dit doet zou ik wel weer een 360 willen hebben:

Verwijder die avatar`s.

Cancel Milo & ontsla Peter Molyneux en laat Lionhead werken aan een nieuwe hardcore i.p.

Cancel Rare`s Natal games en laat ze werken aan een nieuwe Conker, Battletoads of Perfect Dark.

Blue Dragon 2 & Lost Oddisey.

Breng een nieuwe controller uit met verbeterde d-pad.

Zorg dat XBL gratis word.

==============

Dat is het zoon beetje maar dat zal jammer genoeg nooit gebeuren, dus geen Xbox meer voor mij.

Ok, dit was wel een beetje overdreven van mij.

Er zijn wel een paar exclusive`s die ik wil hebben,

Blue Dragon
Lost Oddysey
Project Gotham Racing 4 (beste arcade racer op de 360 4 sure )
Kameo
En nog een paar maar die ben ik vergeten.

Daarnaast boeit het me weinig dat XBL 50 Euro per jaar kost, ik ben meer van de singleplayer dan de multiplayer.
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
JasperCLA schreef:
Je gaat toch ook niet over GTA's klagen, verandert het hoofdpersonage ook altijd. Gameplay zal wel veel gemeen hebben.

Xbox live, 40 euro per jaar is echt niet overdreven duur hoor, zeker niet voor zo'n uitstekende service.

Wow just wow, GTA vergelijken met MGS.

Jij doet mij zo erg denken aan een gastje uit Amerika. Ik en een groep Youtube reviewers (Armake21, Spunkeez, Urinatingtree en nog wat mensen) praten vaak via Skype en spelen samen games, en een paar weken geleden kwam er een gast bij, genaamd Michael. Meest...vervelende....joch....ooit. Kon alleen maar praten over de PS3 en Metal Gear Solid. Elke dag maar weer, Metal Gear Is so fucking awesome on mah pee-ess-triple! Guys guys, wanne see my eyepatch?! Yo dawn 360 sucks dude, why the fuck wld you buy a RRod machine, blablabla. Hij is zo geobsedeerd met MGS dat hij vindt dat dat spel hem geleerd heeft dat de overheid corrupt is.

Die gast heeft twee maal achter mekaar lopen rukken zonder zn mic uit te zetten. Het enige wat wij nu doen is hem afzeiken en keihard naaien. Zo hard dat we hem lieten geloven dat zn laptop gehacked was en hij dat ding terug naar de winkel heeft gebracht.

Zo begin ik jou een beetje te zien, die gozer die constant over zijn PS3 praat en dat overal en altijd op de meest verschrikkelijke manier moet duidelijk maken. Nog even en je gaat Gamed members bellen en je over de telefoon aftrekken

(niet te serieus nemen Gezer)
Terug naar boven
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat

De wii, simpelweg omdat ik daarop het meeste plezier beleef aan en het meeste lol heb met het spelen van spellen en dé console is voor local multiplayer.

Ik heb geen moeite met mensen die hun console het beste vind en er fan van zijn, maar de anti-reacties op andere console(s), dat is wel irritant. Helaas is de wii meestal weer de dupe van de ononderbouwde anti-reacties van 2 soorten fanboy groepen, ook op deze site. De meeste antiwii'ers zijn pubers, die in een doelgroep zitten waarbij de wii niet als cool gezien wordt, een te kiddy imago. Bepaalde game-pubers maken zich hier nog druk om, willen zich hiervan af zetten en hebben daarom de neiging om zich tegen de wii uit te spreken. Je ziet bijna nooit nintendo-fanboys die zo niet beargumenteerde anti comments maken op de ps3 of xbox360 topics/forums

Laatst aangepast door Louis Tinner op 21 Aug 2009 19:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 19:47    Onderwerp: Reageren met citaat

@florix: alsjeblieft, dat hoef ik echt niet weten
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Die gast heeft twee maal achter mekaar lopen rukken zonder zn mic uit te zetten. Het enige wat wij nu doen is hem afzeiken en keihard naaien.

Staat zo raar die 2 zinnen onder elkaar.
Terug naar boven
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat

bedankt marciano voor het herhalen van die zin
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Louis Tinner schreef:
Ik heb geen moeite met mensen die hun console het beste vind en er fan van zijn, maar de anti-reacties op andere console(s), dat is wel irritant.

Mjah, idd.
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:
Die gast heeft twee maal achter mekaar lopen rukken zonder zn mic uit te zetten. Het enige wat wij nu doen is hem afzeiken en keihard naaien.

Whaha nee niet op die manier. En natuurlijk kan gezer er weer niet om lachen -_-
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 20:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Altijd weer dat Fail en Win. =P
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Fail @ Florix dat hij zo'n ervaring heeft meegemaakt, eikes.

Ow valt nog best mee hoor, heb nog nooit iemand zo hard in de zeik genomen, en dat al de hele week lang.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik dacht trouwens dat jij ook een Wii en Xbox 360 had. Waarom dan al die haat naar die laatste 2(nou ja zoiezo die laatste) en niet naar de PS3?
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Welke haat? Of mis ik soms iets?
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Niet echt een haat maar meer die opmerkingen altijd naar de Xbox 360.
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 20:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Citaat:
Zo begin ik jou een beetje te zien, die gozer die constant over zijn PS3 praat en dat overal en altijd op de meest verschrikkelijke manier moet duidelijk maken.

Wel elke religie heeft een profeet en volgers nodig, PS3 is dus meer dan een systeem, het is een religie geworden, elke dag gaan de uitverkorenen(ps3 fanboys) op fora een gevecht voeren met de heidenen(x-bots), om je tot de PS3 te bekeren hoef je de PS3 op te starten en je in te schrijven op het PSN, elke dag een potje Killzone 2 spelen is genoeg om je in de religie te houden.

(niet te serieus nemen Florix)

Na een aantal maanden deze procedure gevolgd te hebben ben ik nog steeds geen fanboy. Wat moet ik nu doen oh heilige profeet? Ik wil niet naar de Xbox hell waar de vuurspuwende machines steeds kapot gaan ;(
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

MarcianoNL schreef:

Moest even
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
FloriX schreef:
Gezer schreef:
Citaat:
Zo begin ik jou een beetje te zien, die gozer die constant over zijn PS3 praat en dat overal en altijd op de meest verschrikkelijke manier moet duidelijk maken.

Wel elke religie heeft een profeet en volgers nodig, PS3 is dus meer dan een systeem, het is een religie geworden, elke dag gaan de uitverkorenen(ps3 fanboys) op fora een gevecht voeren met de heidenen(x-bots), om je tot de PS3 te bekeren hoef je de PS3 op te starten en je in te schrijven op het PSN, elke dag een potje Killzone 2 spelen is genoeg om je in de religie te houden.

(niet te serieus nemen Florix)

Na een aantal maanden deze procedure gevolgd te hebben ben ik nog steeds geen fanboy. Wat moet ik nu doen oh heilige profeet? Ik wil niet naar de Xbox hell waar de vuurspuwende machines steeds kapot gaan ;(

Er zijn verschillende redenen waarom je nog geen fanboy geworden bent mijn zoon, ten eerste: de heilige PS3 heeft je niet goed gevonden(geen ander oplossing dan naar de Xbox hel te gaan), ten tweede: heb je je wel ingeschreven op het heilige en gratis PSN netwerk?

Jup, onder de naam CRAZY-NL-GAMERZ, moet ik wellicht een nieuwe maken genaamd 360scks-NL-PS3ownz, zou dat helpen?
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 21:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Wijze man genaamd Solid snake zeker
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik raad u allen aan
om voor het slapen gaan,
een gebed naar God te doen
en vragen om wat fatsoen
respect en een visioen
zodat je het morgen beter kan doen.

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 4

Ga naar: