Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 05 Okt 2006 12:45    Onderwerp: Final Fantasy XII Reageren met citaat

Zoals een aantal van jullie misschien weten is FF XII begin deze week gelekt. Een week voor de officiele US release(31 okt).

Hoe triest het misschien ook is heb ik van mijn omgebouwde PS2 gebruik gemaakt om de game alvast te checken. En mijn god wat een briljant spel. Ik ga geen review schrijven ofzo, daar ben ik te lui voor, maar geloof mij als ik zeg dat alle vernieuwingen prachtig samen komen en dat de wereld misschien wel de beste FF wereld is tot nu toe. De combinatie van science-fiction en middeleeuwen werkt echt betoverend.

Verder wil ik iedereen gewoon even lekker maken dat ik FF XII al aan het spelen ben... kusje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Azazel BerichtGeplaatst: 05 Okt 2006 12:54    Onderwerp: Reageren met citaat

lol, sadist!
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Okt 2006 18:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Final Fantasy XII is zo'n game waarop ik gewoon wacht, kan wachten, weinig filmpjes of andere dingen bekijken. Die game moet me gewoon overwelmen op de release.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gemaskerde Muchacho BerichtGeplaatst: 05 Okt 2006 19:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb alleen nog maar Battlefield2: MC op de PS2 mss toch maar deze gaan halen. OF toch een controller erbi voor mijn Wii hmmmm. Dat is de vraag, ik moet kiezen
Terug naar boven
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 05 Okt 2006 23:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind het knap van je Joni. Ik weet niet of er al een Europese release datum bekend is, maar zo ja moet die toch ergens in Maart/April op zn vroegst liggen. Wetende dat ik de game nú al kon spelen kon ik het geduld niet opbrengen, en ik ben blij dat ik het niet heb gedaan...
Terug naar boven
Paul_jambers BerichtGeplaatst: 19 Dec 2006 05:13    Onderwerp: Reageren met citaat

ik persoonlijk vond ff12 weinig aan en het kon me net zoals 9/10/10-2 niet boeien het gevechtsysteem ga helemaal nergens meer over en je hoef extreem weinig te doen want aanvallen doen ze toch wel en ik mis gewoon de oude vertrouwde turn based
als ze echt iets willen veranderen moeten ze de combat maar hetzelfde maken als kingdom hearts want dat werkt gewoon perfect en ik had ok stiekem gehoop dat het ook zo zou zijn

en namen van je mannetjes zou ik echt niet weten want die zijn zo enorm vreemd dat ik ze maar niet kan onthouden en om nu na een paar weken dat spel aan zou zetten zou ik al helemaal niet meer weten waar het over ga

nee ff is voor mij grotendeels over en ik hoop dat ze veel verder gaan met kingdom hearts
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 19 Dec 2006 10:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja dat nieuwe vechtsysteem trekt mij ook niet echt. Ik heb ook liever dat gewone Turn Based systeem waar blijkbaar iemand zat van is daar bij SE. Dat dat mannetje er zat van is heeft tot gevolg dat er wereldwijd een soort anti-Turn Based gevoel is ontstaan en we straks misschien steeds minder TB zien. Gelukkig is daar Mistwalker die Blue Dragon maakt en, naar het schijnt, 1 van de leukste RPG's in jaren heeft neergezet.

Back to FFXII, ik zie in februari wel of ik hem haal, twijfel nog steeds.
Terug naar boven
mercy0001 BerichtGeplaatst: 23 Feb 2007 15:38    Onderwerp: Reageren met citaat

vandaag vrijdag 23 februari heb ik FFXII gekocht het is een geweldig spel ik kocht ook de guide die is echt geweldig
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Feb 2007 16:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

En ik kan hem niet kopen want ik zit te sparen voor een PS3
Terug naar boven
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 23 Feb 2007 16:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Final Fantasy XII is vet genoeg om 2 maandjes met je PS3 te wachten. Trust me...
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Feb 2007 16:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

P-Bwoy schreef:
Final Fantasy XII is vet genoeg om 2 maandjes met je PS3 te wachten. Trust me...
Ik heb er eentje op launchdag nodig, kwestie van snel met reviews voor Gamed te komen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: