| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
|
| dark lars |
Geplaatst: 21 Jun 2009 18:05 Onderwerp:
| |

|
als je een idool hebt op gamed.nl moet je volgens mij serieus een leven gaan zoeken of ik ben natuurlijk gewoon teleurgesteld dat ik niemands idool ben /  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Akatora |
Geplaatst: 21 Jun 2009 18:20 Onderwerp:
| |
|
| dark lars schreef: | als je een idool hebt op gamed.nl moet je volgens mij serieus een leven gaan zoeken of ik ben natuurlijk gewoon teleurgesteld dat ik niemands idool ben /  |
Het hoeft niet per se een idool te zijn maar bijvoorbeeld ook iemand waar je tegen op kijkt en andere varianten zoals bijvoorbeeld waardeert.
En volgens mij ben je teleurgesteld dat niemand jou als idool heeft genomen. Maar ik weet zeker dat jij ook wel kans kunt maken.
Bij je XboxMatties bijvoorbeeld. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dark lars |
Geplaatst: 21 Jun 2009 18:24 Onderwerp:
| |

|
| Akatora schreef: | | dark lars schreef: | als je een idool hebt op gamed.nl moet je volgens mij serieus een leven gaan zoeken of ik ben natuurlijk gewoon teleurgesteld dat ik niemands idool ben /  |
Het hoeft niet per se een idool te zijn maar bijvoorbeeld ook iemand waar je tegen op kijkt en andere varianten zoals bijvoorbeeld waardeert.
En volgens mij ben je teleurgesteld dat niemand jou als idool heeft genomen. Maar ik weet zeker dat jij ook wel kans kunt maken.
Ja? denk je dat ik een kans maak? wow dat zou ik wel echt super cool vinden, want net was ik een beetje verdrietig bedankt voor het vertrouwen in mij! ik ga het gelijk aan mijn matties vragen! goed idee  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Salsa85 |
Geplaatst: 21 Jun 2009 18:28 Onderwerp:
| |

|
| dark lars schreef: | | Akatora schreef: | | dark lars schreef: | als je een idool hebt op gamed.nl moet je volgens mij serieus een leven gaan zoeken of ik ben natuurlijk gewoon teleurgesteld dat ik niemands idool ben /  |
Ja? denk je dat ik een kans maak? wow dat zou ik wel echt super cool vinden, want net was ik een beetje verdrietig bedankt voor het vertrouwen in mij! ik ga het gelijk aan mijn matties vragen! goed idee  |
Mijn idool is dark lars!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 21 Jun 2009 18:47 Onderwerp:
| |

|
Serieus, gaan we met z'n alleen eens iets leuks gaan doen, verveling gaat soms wel erg ver
Ik heb best wel respect voor die 10.000+ posts vent  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 21 Jun 2009 18:47 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| BDDesigns |
Geplaatst: 21 Jun 2009 19:57 Onderwerp:
| |

|
@Lars: ik had al gezegt dat ik respect heb voor zo'n beetje iedereen (that include's you!)  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jonezy |
Geplaatst: 21 Jun 2009 20:57 Onderwerp:
| |

|
Niemand hoeft mij te noemen hoor.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 21 Jun 2009 20:59 Onderwerp:
| |

|
| Een idool? Nee, dat niet. Ik kan wel zeggen dat ik erg tevreden ben over Joni. Hij doet erg veel voor de site, en is er bijna altijd. Ga zo door! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MarcianoNL |
Geplaatst: 21 Jun 2009 21:07 Onderwerp:
| |

|
| De redacteurs krijgen vooral mijn respect voor hun harde werk maar ook door hun manier van schrijven. Ik zou graag bij gamed of een andere game-site gaan werken maar elke keer dat ik een review of feature lees begin ik te twijfelen of ik dat wel zou kunnen. Verder heb ik voor alle gamed leden evenveel respect mits ze zich normaal gedragen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Divine Rage |
Geplaatst: 21 Jun 2009 21:10 Onderwerp:
| |

|
| Redacteurs natuurlijk, en dan in het bijzonder Joni. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 21 Jun 2009 21:18 Onderwerp:
| |

|
| Wat zouden we zonder redacteurs zijn? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dannyveno |
Geplaatst: 21 Jun 2009 21:47 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 21 Jun 2009 21:51 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
De redacteurs voor hun harde werk begin ik maar mee.
Verder "persoonlijk" mensen die hier al langer posten en ik wel veel zie zoals Gezer, Divine Rage, JasperCLA, (Sasuke/MaartenL (hier nog even genoemd omdat ik die ook al tof vond voor hij redacteur werd ), MarcianoNL en Jonezy. Nou ja, idool is een groot woord maar dat zijn gewoon mensen die ik "mag" . En als ik iemand ben vergeten dan weet-ie dat wel want je kan het zo ongeveer wel bedenken.
En in het speciaal noem ik even jedi_christian die jammer genoeg geband werd maar toen herrees als cecilffiv . Die hoort ook in bovenstaand lijstje.
Oh hell yeah ik ben ook al genoemd ^^ Wat maak ik hier een relatief lange post van trouwens.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Token |
Geplaatst: 21 Jun 2009 21:59 Onderwerp:
| |

|
Joni en Jonezy, Joni is wel duidelijk en Jonezy heeft best snel feiten enz. klaar liggen. lekker handig dus =D
En ja verder.. wat kan ik er van zeggen..
Nee hoor grapje  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 21 Jun 2009 22:00 Onderwerp:
| |

|
Eerst en vooral de redacteurs voor hun harde werk
en dan gewoon iedereen die normaal doet en het gezellig probeert te houden |
|
| Terug naar boven |
|
|
| No'tje |
Geplaatst: 21 Jun 2009 22:02 Onderwerp:
| |

|
| streetfighter schreef: | Eerst en vooral de redacteurs voor hun harde werk
Je hebt me nog steeds niet toegevoegd op PSN, voeg ff toe ninodude. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 21 Jun 2009 22:06 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | streetfighter schreef: | Eerst en vooral de redacteurs voor hun harde werk
Je hebt me nog steeds niet toegevoegd op PSN, voeg ff toe ninodude. |
ok de laatste tijd had ik het alleen wat te druk dus ben ik een tijd nimeer op psn gegaan |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 21 Jun 2009 22:19 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| Vaizard schreef: | Eerst had ik altijd het meeste respect voor Sasuke, maar die is nou dus ook die kant op gegaan  |
Je doet het net klinken of ik homo ben geworden o.O
Voor mij is iedereen op gamed.nl wel een toffe gast, zolang ze mooi hun mening argumenteren en vriendelijk blijven natuurlijk ^_^
Maar vooral, heel veel respect voor Joni en René. Wat zij doen voor gamed.nl is echt ongeloofelijk en de site zou zeker niet zo goed zijn zonder hun  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 21 Jun 2009 22:23 Onderwerp:
| |

|
Ik heb met name respect voor Joni, die werkt echt als een paard on speed
Verder zijn vooral Rene, GekooktEi, Psychrome Dark, Marciano-Nl, Joneyz, Pantoffelman, Maarten, Stefan en Dark Lars aardige, intelligente members. Mc Fakey en No-Ps3-no-living zijn trouwens ook grappige gasten. Waarschijnlijk vergeet ik er wel wat, maar eigenlijk zijn de meeste mensen hier over het algemeen best aardig.
<edit>
777 posts 
Laatst aangepast door Jelle Havermans op 21 Jun 2009 22:33; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Token |
Geplaatst: 21 Jun 2009 22:29 Onderwerp:
| |

|
Yay ik ben derde  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dark lars |
Geplaatst: 22 Jun 2009 00:40 Onderwerp:
| |

|
| Salsa85 schreef: | | dark lars schreef: | | Akatora schreef: | | dark lars schreef: | als je een idool hebt op gamed.nl moet je volgens mij serieus een leven gaan zoeken of ik ben natuurlijk gewoon teleurgesteld dat ik niemands idool ben /  |
Mijn idool is dark lars!  |
oef ben blij dat ik iig een fan heb  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 22 Jun 2009 00:54 Onderwerp:
| |

|
Mijn idool:
James Randi  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Akatora |
Geplaatst: 22 Jun 2009 08:44 Onderwerp:
| |
|
| GekooktEi schreef: | De redacteurs voor hun harde werk begin ik maar mee.
Verder "persoonlijk" mensen die hier al langer posten en ik wel veel zie zoals Gezer, Divine Rage, JasperCLA, (Sasuke/MaartenL (hier nog even genoemd omdat ik die ook al tof vond voor hij redacteur werd ), MarcianoNL en Jonezy. Nou ja, idool is een groot woord maar dat zijn gewoon mensen die ik "mag" . En als ik iemand ben vergeten dan weet-ie dat wel want je kan het zo ongeveer wel bedenken.
En in het speciaal noem ik even jedi_christian die jammer genoeg geband werd maar toen herrees als cecilffiv . Die hoort ook in bovenstaand lijstje.
Oh hell yeah ik ben ook al genoemd ^^ Wat maak ik hier een relatief lange post van trouwens.. |
Wil je beweren dat Jedi nu Cecilffiv is?
Lol, wist ik niet. XD
Ik hoor hem ook niet meer vaak over Bioware?? Is FF nu zijn passie?? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| im2 |
Geplaatst: 22 Jun 2009 15:01 Onderwerp:
| |

|
| Ik had veel respect voor neerhof, jammergenoeg komt ie nooit meer op Gamed. |
|