Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 22, 23, 24  Volgende  
Paintskillz BerichtGeplaatst: 10 Jun 2009 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben vergeten in welk topic ik deze vraag heb gezet dus ik vraag het nog een keer xD.

Waarom is er geen aanbieding van de dag meer op de frontpage?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Jun 2009 22:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

IV Trueskill VI schreef:
Ben vergeten in welk topic ik deze vraag heb gezet dus ik vraag het nog een keer xD.

Waarom is er geen aanbieding van de dag meer op de frontpage?
http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?p=115420#115420
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 10 Jun 2009 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Oke sorry voor mijn vergeetachtigheid xD
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 10 Jun 2009 23:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Ik zou op zijn minst Crisis Core spelen als je het verhaal van FF 7 tof vind, en ook Before Crisis halen als die hier ooit nog eens uitkomt.

FFVII was op zich wel een goed spel, het verhaal was goed, maar wat de game zo goed maakte vond ik toch vooral de personage's. Ze zagen er vet uit ect. Misschien dat ik Crisis Core nog eens op pak.
Terug naar boven
Kenobixios BerichtGeplaatst: 12 Jun 2009 09:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Effe een vraagje over fallout 3 DLC.

Ik wou the pitt halen en broken steel.

In het spel zelf zit ik op level 20, en moet ik nog 3 quest doen (sidequests, namelijk nula cola challenge, reillys rangers and head of state) bij de main quest moet ik de laatste (take it back?) beginnen.

Als ik nu bovenstaande DLC haal. Kan ik dan al naar level 30 gaan, zonder de missies van broken steel te spelen (bijvoorbeeld eerst naar de pitt gaan en daar al wat exp opdoen) of kun je alleen in level stijgen als je het spel uitgespeeld hebt?
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 12 Jun 2009 09:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik geloof dat je helemaal overnieuw moet beginnen...
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 14 Jun 2009 12:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Laptop CPU is 75 graden, is dit wel gezond?

Even de handmatige ventilator aangezet en hij is nu 70 graden.

Laatst aangepast door Kurosaki01 op 14 Jun 2009 12:12; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 14 Jun 2009 12:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Zet hem in de koelkast dan
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 15 Jun 2009 16:05    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.dumpert.nl/mediabase/535691/dc97593a/man_bear_pig.html

heerlijk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 15 Jun 2009 16:12    Onderwerp: Reageren met citaat

He's coming right for us!!!
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 16 Jun 2009 16:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wil dit van play.com halen --> http://www.play.com/Games/PC/4-/5380006/Warhammer-40-000-Dawn-Of-War-II/Product.html maar vertrouw het niet helemaal want hier in de winkels ligt het overal voor 50e.

zit er een addertje onder het gras?
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 16 Jun 2009 16:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Is het een 2de hands exemplaar?

Met al dat gedoe rond steam, kan je best niet een 2de handse halen.

In ieder geval, als het er zo staat en het is een nieuwe dan zal het wel moeten kloppen.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 16 Jun 2009 16:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja dat vroeg ik me dus ook een beetje af... ik heb geen ervaring met deze 'winkel' dus ben ik benieuwd of het een beetje te vetrouwen is. Anders vind ik het ook niet echt een groot probleem om em voor 50 te halen, maar 30 euro goedkoper is natuurlijk altijd welkom.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 16 Jun 2009 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat

N!CE schreef:
Ik wil dit van play.com halen --> http://www.play.com/Games/PC/4-/5380006/Warhammer-40-000-Dawn-Of-War-II/Product.html maar vertrouw het niet helemaal want hier in de winkels ligt het overal voor 50e.

zit er een addertje onder het gras?

Ik heb al vaak (20+ keer) dingen van Play.com besteld, de site is prima te vertrouwen maar het duurt af en toe wel eens tot 2 weken om iets binnen te krijgen.

Alle dingen die van play.com zelf koopt (en dus niet de marktplaats variant van play) zijn helemaal nieuw en ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

Alle games zijn zowiezo goedkoper in Engeland tegenwoordig (ik heb Klonoa Wii voor £15 gekocht), en zo goedkoop is het ook weer niet. Prima te vertrouwen dus, mits je zeker weet dat dit de versie is die je wilt hebben.

EDIT: gratis verzendkosten, trouwens
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 16 Jun 2009 17:10    Onderwerp: Reageren met citaat

hm als het werkelijk zo lang duurt haal ik de CE wel hier in NL, die kost tenslotte evenveel als de standaard editie.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 16 Jun 2009 20:56    Onderwerp: Reageren met citaat

WTF? Ninja Gaiden Sigma 2 heeft geen gore zoals in Ninja Gaiden 2...da's een bummer.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 17 Jun 2009 00:24    Onderwerp: Reageren met citaat

N!CE schreef:
hm als het werkelijk zo lang duurt haal ik de CE wel hier in NL, die kost tenslotte evenveel als de standaard editie.

Heb ook wel eens dingen van play binnen enkele dagen binnen gehad... maar meestal duurt 't een week. 2 weken is het maximum.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 17 Jun 2009 08:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
N!CE schreef:

Heb ook wel eens dingen van play binnen enkele dagen binnen gehad... maar meestal duurt 't een week. 2 weken is het maximum.

Maar jij woont in The UK, ik hier in Nederland. Duurt het dan niet heel lang voordat het eidenlijk hier terrecht komt?
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 17 Jun 2009 14:06    Onderwerp: Reageren met citaat

N!CE schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
N!CE schreef:

Maar jij woont in The UK, ik hier in Nederland. Duurt het dan niet heel lang voordat het eidenlijk hier terrecht komt?

Heb 't over Nederland, ben nu namelijk weer thuis en heb hier ook al dingen van Play.com besteld; in de UK krijg je ze inderdaad iets sneller in huis, een week is voor NL ongeveer normaal.

EDIT: Via gamestracker kun je een lijstje vinden met plekken waar je 'm nog goedkoper kan krijgen, onder andere Amazon:
http://www.gamestracker.com/buy-warhammer-40000-dawn-of-war-2-compare-prices-pc.htm

Persoonlijk vind ik zo'n €25+ wel de moeite waard om een weekje (of zelfs 2-3) te wachten, maar ieder z'n eigen mening
Terug naar boven
Akatora BerichtGeplaatst: 17 Jun 2009 15:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom staat de nieuwe Persona nieuwtje niet onder belangrijk nieuws? De game is best wel Big in US en JP en deze teaser is bijna net zo big als die van FF7 Remake, Stel je voor Cloud en Squall in een avontuur.
Ik herinnerde me ook dat er een Halo 4 teaser ofzo onder belangrijk nieuws stond dus vandaar mijn vraag.
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 17 Jun 2009 15:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Alleen al omdat jij er hyped voor bent posten ze het niet op de voorpagina.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 17 Jun 2009 18:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Akatora schreef:
Waarom staat de nieuwe Persona nieuwtje niet onder belangrijk nieuws? De game is best wel Big in US en JP en deze teaser is bijna net zo big als die van FF7 Remake, Stel je voor Cloud en Squall in een avontuur.
Ik herinnerde me ook dat er een Halo 4 teaser ofzo onder belangrijk nieuws stond dus vandaar mijn vraag.

Persona is inderdaad groot in Amerika en Japan, niet in Europa, je zegt het zelf al.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Jun 2009 18:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Het is natuurlijk ook maar een teaser. Een aankondiging van een Persona game kan wel. De belangrijkheid van de game, de historische betekenis en de aard van het bericht spelen mee.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Jun 2009 15:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Nu ik mijn gamelijst aan het opstellen ben, valt het me op hoeveel ik vorige generatie als mijn ultieme zie. Tel al mijn PS3, PSP, DS en Wii games bij elkaar op, en nog heb ik meer PS2 games.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 30 Jun 2009 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Weet iemand of de SOLDEN in België ook invloed heeft op de prijzen van consoles ? Want ik ben van plan om een Xbox360 te kopen, maar ik wacht dan wel liever op een lagere prijs als die er zou komen
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 22, 23, 24  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 9 van 24

Ga naar: