Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 35, 36, 37  Volgende  
Roderick BerichtGeplaatst: 09 Jun 2009 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Als je ook maar een beetje van racers houdt: Wipeout HD. De nieuwe DLC voor die game ziet er geweldig uit en de game zelf is ook super. IMO 1 van de beste games van de PS3.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 09 Jun 2009 15:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Misschien een stomme vraag, maar ik kijk er waarschijnlijk overheen in het dashboard: kun je het online komen van mensen (de pop-up) uitzetten? Het is nogal irritant wanneer ik een film aan het kijken ben.

Bvd
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 09 Jun 2009 15:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Kan je jezelf dan niet bezet zetten ofzo op msn werkt het altijd zo dusja, waarom daarop niet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
chimnino BerichtGeplaatst: 09 Jun 2009 15:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Er staan inderdaad veel leuke PSN Games. WipEout HD is er ééntje, zelf vermaak ik me ook met Worms (lijpe shit! Online, grafisch opgeleukt voor hoge resolutie schermen) Tekken 5 en Kung Fu fists of plastic is/was gratis. Dit heb ik van de PSN games. Verder zit ik te wachten op MGS PSOne game. Niet voor op de PS3, heb namelijk het origineel natuurlijk, maar voor de PSP. Dat ik hem onderweg zonder I-net connectie ook gewoon kan spelen. Zijn wat brakke "home made" ports, maar daar gaat t bij mij mis met de audio. Meerdere downloads geprobeert. Helaas.

@Rene. Bij blu-rays ga ik volgens mij automatisch offline (lees: log-out). Voor de rest kan je jezelf uiteraard gewoon uitloggen. Weet niet of je die pop-ups uit kan zetten van vrienden/mail.
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 09 Jun 2009 15:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
Misschien een stomme vraag, maar ik kijk er waarschijnlijk overheen in het dashboard: kun je het online komen van mensen (de pop-up) uitzetten? Het is nogal irritant wanneer ik een film aan het kijken ben.

Bvd

bij instellingen -> systeeminstellingen -> meldingen -> daar niet weergeven selecteren
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 09 Jun 2009 15:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Sjoerd van der Meer schreef:
Rene Groen schreef:

Bvd

bij instellingen -> systeeminstellingen -> meldingen -> daar niet weergeven selecteren

Hartelijk dank Sjoerd
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 09 Jun 2009 16:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Is Killzone 2 een goeie eerste keus voor ps3?
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 09 Jun 2009 16:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is een goede game, maar ik zou je persoonlijk iets anders aanraden, ik raakte snel op de game uitgeraakt.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 09 Jun 2009 16:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

IV Trueskill VI schreef:

Als ik jouw was zou ik geen Killzone 2 nemen, maar bijvoorbeeld LittleBigPlanet, is veel leuker naar mijn mening
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 09 Jun 2009 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
IV Trueskill VI schreef:

Absoluut niet, je ogen moeten nog getraind worden op de fenomenale graphics die je te zien zult krijgen, ik stel voor om te beginnen met Uncharted of LBP.

Waarschijnlijk heb ik tog niet van die mooie graphics want daar moet ik eerst een normale kabel (component Geloof ik) zien te krijgen.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 09 Jun 2009 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

IV Trueskill VI schreef:
Gezer schreef:
IV Trueskill VI schreef:

Absoluut niet, je ogen moeten nog getraind worden op de fenomenale graphics die je te zien zult krijgen, ik stel voor om te beginnen met Uncharted of LBP.

Waarschijnlijk heb ik tog niet van die mooie graphics want daar moet ik eerst een normale kabel (component Geloof ik) zien te krijgen.

Heb je je PS3 al gekocht? Bij de Bart Smit in Middelburg verkopen ze namelijk een PS3 voor 350,- met LBP, das ook een koopje
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 09 Jun 2009 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Kan m van iemand kopen voor 300 330 met killzone vandaar mijn vraag
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 09 Jun 2009 20:31    Onderwerp: Reageren met citaat

als het voor 30 euro is ja
Terug naar boven
Akatora BerichtGeplaatst: 09 Jun 2009 20:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoe groot is het verschil tussen een Component en een HDMI kabel op de PS3?
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 09 Jun 2009 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Geen merkbaar verschil, tenzij je TV Full RGB aankan. Dan is HDMI beter.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 10 Jun 2009 21:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Effe een vraag; deze zomer krijg ik van mijn ouders een PS3. Ook overweeg ik om mijn oude PSP en mijn NDS Lite te verkopen een een PSP Go! te kopen. Mijn vader heeft een mastercard, kan ik die gebruiken voor aankopen in de PSN store ?
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 10 Jun 2009 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat

ja
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 14 Jun 2009 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat

jongens pro09 doet het bij mij echt helemaal niet terwijl elke andere spel het online wel doet kan iemand me hier mee helpen aub?
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 14 Jun 2009 20:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat zal dan aan de game liggen, misschien zijn ze iets aan het patchen ofzo, ik zou het later nog eens proberen.
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 14 Jun 2009 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Damn, nu begin ik toch langzaamaan te twijelen tussen inFamous en Prototype.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 14 Jun 2009 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Same
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 14 Jun 2009 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wil Prototype toch eerst echt spelen om te kunnen oordelen, komt er nog een demo of niet?
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 14 Jun 2009 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat

koop infamous, pluk Prototype van de bay
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Jun 2009 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Bats schreef:
Ik wil Prototype toch eerst echt spelen om te kunnen oordelen, komt er nog een demo of niet?

Ik zou ook heel graag een demo zien, ik wil namelijk toch het fijne van de gameplay weten. Bij inFamous was de gameplay sowieso al wel duidelijker voordat de demo kwam, bij Prototype heb ik bij sommige dingen vraagtekens.

Citaat:
Trouwens, ik ben weer verslaafd geraakt aan KZ2, iemand zin om gepwned te worden in Blood Gracht of Radec Academy?

Geldt dit aanbod nog Gezer?
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 14 Jun 2009 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb een vraag

als ik een back up met mijn ps3 maak heb ik dan ook een kopie van mijn niet kopieerbare savegames?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 35, 36, 37  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 21 van 37

Ga naar: