Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende  
BeWario BerichtGeplaatst: 10 Jul 2009 12:25    Onderwerp: Reageren met citaat

ok, ik heb nu eindelijk zomervakantie en ik vroeg me het volgende af:

moet ik naruto inhalen of one piece? andere aanraders zijn ook welkom
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 10 Jul 2009 12:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Iemand toevallig al de special Kawa no Hikari (over een stel muizen) tegengekomen? die lijkt me leuk. En laat zeker iets weten als Tokyo Magnitude goed wordt. Ziet er namelijk goed uit.

Volledig overzicht series: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=366519

Kawa no Hikari staat al een poosje op m'n lijstje maar is nog niet gesubbed. Verwacht trouwens geen Waterschapsheuvel/Watership Down-achtig diep verhaal, maar hij schijnt wel leuk gedaan te zijn.

Tokyo Magnitude 8.0 net gezien. Het maakte alles wat ik had verwacht wel waar... maar wat is die lead een hypocriete bitch, zeg. Begon wel een beetje te irriteren en - ondanks dat de aardbeving haar zal veranderen - ik denk dat er nog wel meer momenten komen waar ze ongelofelijk egoistisch is terwijl iedereen aan 't dood gaan is.

De lead is trouwens wel goed voor 't verhaal, dus dat werkt wel. Voor de rest een zeer sterke episode die qua maatschappij en relaties wel een pijnlijk realistisch beeld biedt. Top anime... maar toch vond ik Bakemonogatari beter is gewoon meer mijn soort ding.

@ BeWario: Tja, ik vind Naruto helaas helamaal niks, ondanks dat ze nu met canon (niet-fillers) bezig zijn. Ik skip elke week dan ook snel door de episode heen ipv uitgebreid te kijken. One Piece kijk ik niet; heb 't een beetje gehad met shounen op 't moment. Ik post (als ik de laatste 2 anime van het nieuwe seizoen heb gezien) later wel een lijstje met aanraders voor dit seizoen. Ja, dit seizoen heb ik gewoon de eerste ep van alle anime gezien ^_^;;
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 16 Jul 2009 19:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Excuses voor 't engels, 't zal niet echt de moeite waard zijn om helemaal te vertalen naar Nederlands. Als iemand over een bepaalde anime nog wat meer wil weten moet ie 't maar laten horen.

What an excellent and incredibly varied season this ended up being! I'll be picking up the following (eight!) shows, in order for how excited I am about them:

- Bakemonogatari is fresh, fast-paced, funny and creepy at the same time. Excellent characters and even better dialogue. Amazing visual style.

- Spice & Wolf II continues everything that made the first season great: it's subtle, great with tension and building up and great chemistry between the 2 main characters

- Zan Sayonara Zetsubou Sensei continues the crazy suicidal teacher's analysis of today's society

- Canaan is visually very impressive, very mature and feels a lot like Baccano! (and to a lesser extent, Darker Than Black)

- Tokyo Magnitude 8.0 is the drama series of the season about an earthquake hitting Japan - great execution of this excellent premise

- Aoi Hana is the romance anime of the season with great characters, backstories and realism from the team that did Nodame

- Umineko no Naku Koro ni is an over-the-top murder mystery drama with lots of potential... and blood

So that's 7 great shows... and now I want to pick another one between the following 4 good shows:

- Taishou Yakyuu Musume, slice of life meets sports about girls baseball team in a time when women didn't have a lot of rights, very entertaining

- Sora no Manimani, slice of life meets romance about astronomy club at high school with lots of quirky personalities

- GA Design Club, slice of life meets design class

- Kanamemo, slice of life meets newspaper agent

So yeah, I'll have to pick one out of 4 good slice of life shows. And I didn't even mention Umi Monogatari (a decent mahou shoujo) and a couple of others that turned out okay. So much variety!
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 18 Jul 2009 19:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb zojuist de eerste episode van Death Note op tv gezien en ik vond em wel goed . tijd om de serie eens volledig te kijken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
BeWario BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 09:30    Onderwerp: Reageren met citaat

streetfighter schreef:
Ik heb zojuist de eerste episode van Death Note op tv gezien en ik vond em wel goed . tijd om de serie eens volledig te kijken

huh? Dan moet jij me toch eens vertellen hoe ze dat doen... Ik heb nog nooit een andere anime op de nederlandse televisie gezien dan pokemon en dbz...
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 09:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Het Belgische Jim TV.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 09:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Aha en waarom hebben wij dat dan weer niet? ik vind het zoo oneerlijk, aangezien onderhand de hele wereld behalve wij wel een animekanaal heeft, of in ieder geval een deelkanaal...
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 12:24    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:
Aha en waarom hebben wij dat dan weer niet? ik vind het zoo oneerlijk, aangezien onderhand de hele wereld behalve wij wel een animekanaal heeft, of in ieder geval een deelkanaal...

JimTV is geen Animekanaal xD Het is een lifestyle en muziek kanaal
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 13:13    Onderwerp: Reageren met citaat

en wat nog beter is het is japans gesproken met alleen engelse ondertiteling
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 13:20    Onderwerp: Reageren met citaat

streetfighter schreef:

Hoe laat ?
Terug naar boven
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 13:29    Onderwerp: Reageren met citaat

ik wil ook death note op de tv zien dit is echt oneerlijk
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 13:32    Onderwerp: Reageren met citaat

cecilffiv schreef:
streetfighter schreef:

Hoe laat ?

zaterdag en zondag om 19 uur
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 13:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Dinsdag en donderdag om 20u30 volgens hun teletekst
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 13:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Dinsdag en donderdag om 20u30 volgens hun teletekst

maar zaterdag en zondag zijn om 19 uur de herhalingen voor degenen die het gemist hebben
Terug naar boven
Nickkk.. BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 13:38    Onderwerp: Reageren met citaat

ik kijk nu naruto en daarna kijk ik nog wel welke anime ik ga kijken
Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 14:12    Onderwerp: Reageren met citaat

In Nederland worden helemaal geen animeseries uitegzonden, behalve Pokémon. Best wel triest als je naar andere landen kijkt eigenlijk. Ik had wel geruchten gehoord dat Naruto zou worden uitgezonden, maar dat is nooit gebeurd.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 14:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Damn in NL kwam vroeger gewoon anime op tv
cyborg 009, Shinzo, Cowboy bebop, Super Big, Gundam Wing, Dragon Ball Z
en nog meer op TV goeie oude tijden.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 14:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Goof schreef:
In Nederland worden helemaal geen animeseries uitegzonden, behalve Pokémon. Best wel triest als je naar andere landen kijkt eigenlijk. Ik had wel geruchten gehoord dat Naruto zou worden uitgezonden, maar dat is nooit gebeurd.

Dinosaur King is volgens mij de nieuwe anime op Jetix. En op de Nederlandse Cartoon Network Bakugan Battle Brawlers en Yu-Gi-Oh!. Allemaal commerciële anime crap.
Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 15:40    Onderwerp: Reageren met citaat

O ja, Dinosaur King was ik vergeten. Wel een fail-serie natuurlijk.
Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 15:42    Onderwerp: Reageren met citaat

groente12 schreef:

Ja, en Shaman King, Yu-Gi-Oh, Digimon, Sailor Moon en Shin-Chan natuurlijk. Maar tegenwoordig is alles crap.

Laatst aangepast door Goof op 19 Jul 2009 17:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 17:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Goof schreef:
groente12 schreef:

Ja, en Shaman King, Yu-Gi-Oh en Sailor Moon. Maar tegenwoordig is alles crap.

Vroeger hadden we in Belgie ook nog shin-chan , Dragonball z , Gundam Wing Zero , Rurouni kenshin en Tekkaman op tv . Dat was een goede tijd
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 17:42    Onderwerp: Reageren met citaat

streetfighter schreef:
Goof schreef:
groente12 schreef:

Vroeger hadden we in Belgie ook nog shin-chan , Dragonball z , Gundam Wing Zero , Rurouni kenshin en Tekkaman op tv . Dat was een goede tijd

Dragon Ball Z op Kanaaltwee
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 17:54    Onderwerp: Reageren met citaat

cecilffiv schreef:
streetfighter schreef:
Goof schreef:
groente12 schreef:

Spijtig genoeg was het maar tot aan de cell saga
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 18:19    Onderwerp: Reageren met citaat

streetfighter schreef:
cecilffiv schreef:
streetfighter schreef:
Goof schreef:
groente12 schreef:

Spijtig genoeg was het maar tot aan de cell saga

idd en dan begonnen eindeloze herhalingen
Terug naar boven
Akatora BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:

Wij hadden Hamtaro. Elke zaterdagochtend komt er volgens mij nogsteeds YuGiOh en Power Rangers op Jetix.
De bende van 5 was ook een hele vette anime, soort van Shin-Chan.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 9

Ga naar: