Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Thejoker BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2009 14:59    Onderwerp: Controls Killzone 2 toch verandering? Reageren met citaat

Guerrilla overweegt controls Killzone 2 te wijzigen

Ondanks een eerdere uitspraak neemt Guerrilla Games toch de controls van Killzone 2 onder de loep. Na klachten van gamers gaf Guerrilla eerder aan niets te zullen wijzigen. Producer Seb Downie heeft alsnog een evaluatie aangekondigd.

Producer Seb Downie van Guerrilla Games zal de controls van de shooter Killzone 2 opnieuw laten evalueren. Dit blijkt uit de lijst met fixes die in de eerstvolgende patch voor het spel worden opgenomen. Veel spelers hebben hun onvrede over de soms traag reagerende controls geuit, maar Guerrilla liet eerder weten niets te zullen veranderen aan de besturing van de game. Killzone 2 zou volgens de ontwikkelaar bewust trager zijn gemaakt, om de beleving intenser te maken. Aan de besturing in de online multiplayer-modus is tijdens de ontwikkeling van de game wel al een aantal tweaks toegevoegd, om het spel wat sneller te maken.

In de lijst met fixes - die Downie op het PlayStation-forum heeft geplaatst - is toegevoegd dat Guerrilla toch nog altijd kijkt of de controls van Killzone 2 kunnen worden verbeterd. Hij geeft aan dat er zeer voorzichtig wordt omgesprongen met eventuele wijzigingen en de implementatie ervan. Downie belooft dat er later deze week een status-update zal worden gegeven van het onderzoek dat wordt uitgevoerd.

In de lijst met patchfixes zijn verschillende andere zaken opgenomen die worden verbeterd. Zo wordt er gewerkt aan een oplossing voor het probleem met de bots en het misbruik dat ervan wordt gemaakt. Verschillende spelers gebruiken de bots in multiplayer om snel in rang te klimmen. Daarnaast word het probleem genoemd waarbij een lading explosieven niet onschadelijk kan worden gemaakt, en zijn er enkele verbeteringen in het ranking-systeem aanstaande. Op technisch gebied wordt er gesleuteld aan mogelijke oorzaken van crashes, en wordt Killzone.com beter voorbereid op veel traffic. Ook zal de functionaliteit van de website worden verbeterd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2009 15:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Sorry dit is het eerste wat ik hoor van de controls nadat de DEV aangegeven hadden deze niet te wijzigen ??

Ik heb geen probleem met de controls , omdat het aan de gamer zelf is deze gewend te worden , iedere DEV heeft zo zijn eigen controls .

Dus niet klagen gewoon leren , we weten nu eenmaal dat de controls
van COD4 gemakkelijk zijn , dus vind ik niet dat alle FPS op
deze manier moeten worden toegepast ( de controls )
Terug naar boven
Thejoker BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2009 15:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb zelf ook helemaal geen problemen met de controls, zoals je zei is het inderdaad wennen, en dat raad ik mensen ook aan, voordat ze de game af beginnen te zeiken. Guerilla heeft een subliem stukje werk neer gezet. en dat mag best gewaardeerd worden.
Terug naar boven
Thejoker BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2009 17:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmm.. Flashplayer 9 is al oud.. ik zou internet explorer is gebruiken met gewoon flashplayer 10 van adobe flash website. en dan nog is proberen.

http://www.adobe.com/products/flashplayer/
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2009 18:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Thejoker schreef:
ik zou internet explorer is gebruiken

Gek... Firefox aan de macht!
Terug naar boven
Thejoker BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2009 18:38    Onderwerp: Reageren met citaat

nee,nee Google Chrome voor mij.
Terug naar boven
Thejoker BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2009 18:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Helaas ondersteund sony nog geen nieuwe flash player, en kan je die ook niet downloaden. In de lente komen ze met een OS update waarin ze alle componenten updaten zoals flash player, browser etc.
Terug naar boven
wa BerichtGeplaatst: 08 Jun 2009 17:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Je kan de besturing veranderen en dan lijkt die op Call Of Duty 4
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dannyveno BerichtGeplaatst: 08 Jun 2009 18:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Thejoker schreef:
nee,nee Google Chrome voor mij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Akatora BerichtGeplaatst: 08 Jun 2009 18:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Nu het toch over Killzone en Flash gaat?
Denken jullie dat de PSP ook een nieuwe Flashplayer krijgt?
En dat Guerilla een vervolg op Liberations maakt in vorm van een FPS?
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 08 Jun 2009 18:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Neigt naar necroposting... Ik ben trouwens ook al tijden overgestapt op Chrome...
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: