Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Ben je overtuigd van Final Fantasy XIII
Ja, absoluut!
75%
 75%  [ 3 ]
Misschien, maar ik wil nog meer zien.
25%
 25%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 4

Auteur Bericht   
mercy0001 BerichtGeplaatst: 03 Jun 2009 14:59    Onderwerp: Bespreking van de 2 nieuwe Final Fantasy XIII trailers Reageren met citaat

Vele zijn blijkbaar al gehyped over Final Fantasy XIV. Mij spreekt de huidige trailer me niet aan. Ik blijf nog altijd geloven in het volgende pareltje van Kitase: Final Fantasy XIII

Ik vond de E3 09 trailer geweldig, omdat hij volledig in het Engels was en eindelijk eens it nieuws en van een nieuwere build toonde. Vanaf Januari tot gisteren werd altijd oude content herhaald, en daar kwam nu verandering in.

Wat jullie waarschijnlijk niet weten is dat er 2 NIEUWE trailers van FFXIII zijn!
Bekijk ze, duw af en toe eens op pauze en zeg me wat je denkt. Vele waren nogal negatief over XIII hier op gamed, maar je moet toch toegeven dat het er super uitziet!

Trailer 1: De E309 trailer in goede kwaliteit van de geupdate nieuwe site:
Noord-Amerika: http://finalfantasyxiii.com/
Europa: http://www.finalfantasy13game.com/

Trailer 2: Dit is een verlengde trailer van de trailer in Januari. Hij is afkomstig van de FF Advent Children blu ray in Noord Amerika. IGN heeft deze gisterenavond geupload
Voor wie de demo heeft gezien zijn de eerste 6 minuten niet nieuws. Maar de laatste minuut is nieuwe content en ziet er supergoed en epic uit:
http://ps3.ign.com/dor/objects/826843/final-fantasy-xiii/videos/ffxiii_trl_adventchildren_52109.html

Dus wat denken jullie?
Ik ga een paar screenshots nemen!
Misschien zijn we vanavond meer want dan geeft Square Enix zijn persconferentie!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Meremco BerichtGeplaatst: 04 Jun 2009 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind het super ^^
Ben nog wel overtuigd dat dit een toppertje gaat worden..

Tsja, Meer heb ik niet te zeggen .. Alleen ;;
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 04 Jun 2009 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat

waar is de nee in de poll
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: