Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende
|
kubus |
Geplaatst: 03 Jun 2009 15:49 Onderwerp:
| |

|
Urkie schreef: | Citaat: | Euh ja, net als met de Wii. >_> Kijk hoe dat is afgelopen. |
Wii staat anders nog steeds bovenaan in de verkoop lijsten  |
Met titels als Mijn Paardenkamp en Cooking Mama...
ō_o |
|
Terug naar boven |
|
|
Urkie |
Geplaatst: 03 Jun 2009 15:53 Onderwerp:
| |

|
En mario Galaxy, Metroid Prime en Resident Evil. |
|
Terug naar boven |
|
|
kubus |
Geplaatst: 03 Jun 2009 16:09 Onderwerp:
| |

|
Urkie schreef: | En mario Galaxy, Metroid Prime en Resident Evil. |
Dat zijn niet de titels waardoor de Wii bovenaan in de lijsten staan. Sony zou slim zijn als ze dezelfde marketingstrategie als Nintendo nemen, maar voor ons gamers is dat niet echt prettig. Dan krijg je 80% prut en dan af en toe een goeie titel zoals Mario Galaxy. |
|
Terug naar boven |
|
|
Urkie |
Geplaatst: 03 Jun 2009 16:12 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | Dat zijn niet de titels waardoor de Wii bovenaan in de lijsten staan. Sony zou slim zijn als ze dezelfde marketingstrategie als Nintendo nemen, maar voor ons gamers is dat niet echt prettig. Dan krijg je 80% prut en dan af en toe een goeie titel zoals Mario Galaxy. |
Inderdaad, ik snap wat je bedoelt. Nu maar hopen dat Sony het goed gaat gebruiken. |
|
Terug naar boven |
|
|
kubus |
Geplaatst: 03 Jun 2009 16:13 Onderwerp:
| |

|
Urkie schreef: | Citaat: | Dat zijn niet de titels waardoor de Wii bovenaan in de lijsten staan. Sony zou slim zijn als ze dezelfde marketingstrategie als Nintendo nemen, maar voor ons gamers is dat niet echt prettig. Dan krijg je 80% prut en dan af en toe een goeie titel zoals Mario Galaxy. |
Inderdaad, ik snap wat je bedoelt. Nu maar hopen dat Sony het goed gaat gebruiken. |
Inderdaad. Ik hoop dat Sony (en Microsoft, met Natal enzo) niet in dezelfde sloot als Nintendo springen. Casual ok, maar hou dan wel evenwicht met core games en casual games. |
|
Terug naar boven |
|
|
Urkie |
Geplaatst: 03 Jun 2009 16:17 Onderwerp:
| |

|
Want een FPS met Natal lijkt me toch zeer vet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 03 Jun 2009 16:17 Onderwerp:
| |

|
Het is Nintendo die de evenwicht wel bewaard hoor(E3 2008 even vergeten). Het feit is dat er ook nog door 3rd party support alleen maar casual meuk komt. |
|
Terug naar boven |
|
|
kubus |
Geplaatst: 03 Jun 2009 16:20 Onderwerp:
| |

|
Kurosaki01 schreef: | Het is Nintendo die de evenwicht wel bewaard hoor(E3 2008 even vergeten). Het feit is dat er ook nog door 3rd party support alleen maar Casual meuk komt. |
Dat is waar. Met deze conference lijkt het ook dat Nintendo wat meer aandacht geeft aan de core gamers (ook met Reggie die zegt dat Mario Galaxy een core game wordt-- moeilijker enzo, in contrast met wat ze tot nu toe altijd zeiden over hun games: toegankelijker, aantrekkelijk voor casual, etc).
Alleen Nintendo heeft toch wel wįt invloed op third parties? Het lijkt er namelijk ook op dat ze het totaal niet erg vinden dat er games als laura's passie op de DS uitkomen ō_o. Maarja, hoe dat allemaal precies werkt weet ik niet.
iig, hopen dat third parties dan niet alleen maar casual troep naar de PS3/360 gaan brengen XD. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 03 Jun 2009 16:28 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | Alleen Nintendo heeft toch wel wįt invloed op third parties? Het lijkt er namelijk ook op dat ze het totaal niet erg vinden dat er games als laura's passie op de DS uitkomen ō_o. Maarja, hoe dat allemaal precies werkt weet ik niet. |
Die invloed die door Nintendo gecreėerd wordt komt voort uit het succes dat Nintendo behaalde met Wii Sports, Wii Fit, Wii Play enz. Zonder deze games(wat er ook al niet zoveel zijn) zouden andere developers geen kopieer gedrag gaan tonen.
De schuld ligt ook in de kracht van de Wii. Als Nintendo de Wii krachtiger gemaakt had zouden ontwikkelaars meer tijd besteden aan de kwaliteit. 100 Euro duurder maakte niks uit, iedereen kocht het toch voor de controls, ook kon je dan genieten van meer multiplatforms.
Btw hete dit topic niet Sony Conference?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 03 Jun 2009 18:02 Onderwerp:
| |

|
Na de foto's en de geruchten rondom de PS3 Slim werd al gauw gezegd dat het apparaat zeer snel het daglicht zou zien. Sony heeft het ontkent, maar komt hij nu misschien toch?
Ik heb natuurlijk niet het onomstotelijke bewijs, maar ik wil jullie toch even iets leuks mededelen. Geregeld bezoek ik hier de lokale gameshop waar ik de werknemers erg goed ken. Dit zorgt nogal vaak voor de nodige verassingen. Zo ook vandaag.
Ik was in gesprek met de filiaalbeheerder (een beste man) die mij deed vertellen dat, nadat ik vroeg waarom de PS3-consoles op waren, het bestellen van PLAYSTATION®3-apparaten, welk pakket dan ook (ja, zelfs het inFamous-pakket), onmogelijk was. Hij ontving een mail van Sony zelf waarin staat dat er geen PLAYSTATION®3-paketten meer te leveren zijn, en het bestellen ervan dus nutteloos is.
Natuurlijk geen bevestiging van een PLAYSTATION®3 Slim, maar waarom anders zou Sony de levering van het apparaat stopzetten? Daar komt ook nog bij dat verschillende websites laten doorschemeren dat Sony morgen een grote aankondiging zal doen. Wat denk jij? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 03 Jun 2009 18:08 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ofwel is je gameshop geblacklist door Sony? |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 03 Jun 2009 18:15 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Ofwel is je gameshop geblacklist door Sony? |
Nope. De winkel staat in goed verband met Sony, Microsoft en Nintendo. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 03 Jun 2009 20:09 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ik wordt best ziek van al dat gebash op Sony's motion ding (heeft die geen naam? "Sony's motion controller" of "Dildo" moeten zeggen is best klote) en het gelove van Project Natal van dezelfde mensen, kom op zeg het is bijna hetzelfde! Alleen dat van Sony is wslk preciezer.
@ Urkie, "Want een FPS met Natal lijkt me toch zeer vet."
Dat lijkt me dus eerder mogelijk met Sony's ding... Met natal beweeg je met je hele lichaam en kan je dus niet richten oid was mijn veronderstelling. |
|
Terug naar boven |
|
|
kubus |
Geplaatst: 03 Jun 2009 22:13 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Ik wordt best ziek van al dat gebash op Sony's motion ding (heeft die geen naam? "Sony's motion controller" of "Dildo" moeten zeggen is best klote) en het gelove van Project Natal van dezelfde mensen, kom op zeg het is bijna hetzelfde! Alleen dat van Sony is wslk preciezer.
@ Urkie, "Want een FPS met Natal lijkt me toch zeer vet."
Dat lijkt me dus eerder mogelijk met Sony's ding... Met natal beweeg je met je hele lichaam en kan je dus niet richten oid was mijn veronderstelling. |
Natal gebruikt geen motion controller, dat maakt het een stuk interessanter. Het is geen standaard wiimote-ripoff namelijk. En dat van MS is preciezer, gebruikt namelijk ook van die skelet dingen (naam kwijt), dat bewegingen veel preciezer kan registreren dan dat eyetoy ding van Sony.
Met Natal zou je misschien motion + Xbox controller kunnen doen. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 03 Jun 2009 23:51 Onderwerp:
| |

|
kubus schreef: | Urkie schreef: | En mario Galaxy, Metroid Prime en Resident Evil. |
Dat zijn niet de titels waardoor de Wii bovenaan in de lijsten staan. Sony zou slim zijn als ze dezelfde marketingstrategie als Nintendo nemen, maar voor ons gamers is dat niet echt prettig. Dan krijg je 80% prut en dan af en toe een goeie titel zoals Mario Galaxy. |
SMG alleen al heeft meer verkocht dan elke PS3 game en is zeker een van de redenen waarom mensen een wii haalden.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Urkie |
Geplaatst: 03 Jun 2009 23:57 Onderwerp:
| |

|
Waar kan ik de Kojima conferentie volgen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 04 Jun 2009 00:22 Onderwerp:
| |

|
Urkie schreef: | Waar kan ik de Kojima conferentie volgen? |
Je bedoelt zeker Konami conferentie
EDIT: HIER  |
|
Terug naar boven |
|
|
BengaBenga |
Geplaatst: 04 Jun 2009 12:10 Onderwerp:
| |
|
kubus schreef: | Urkie schreef: | En mario Galaxy, Metroid Prime en Resident Evil. |
Volgens mij heb je niet heel goed bijgehouden welke titels goed verkopen. Natuurlijk kan je altijd aankomen met Petz en dat soort titels, maar iedereen die ook maar een beetje de verkopen bijhoudt weet dat die helemaal niet zo goed verkopen.
De bestverkochte titels zijn Mario Kart (lijkt mij een traditionele game), WiiFit (nieuw, innovatief product), Brawl, Galaxy, Zelda etc. Kortom gewoon kwaliteits producten. Je kan niet van Nintendo houden, dat is prima. MAar ga geen onzin over "Mijn Paardenkamp" lopen verkondigen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 04 Jun 2009 12:16 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Simpele conclusie: Nintendo games verkopen het best op de Wii |
|
Terug naar boven |
|
|
Urkie |
Geplaatst: 04 Jun 2009 12:53 Onderwerp:
| |

|
Inderdaad, nu maar hopen dat ze ook op de Wii blijven. |
|
Terug naar boven |
|
|
BengaBenga |
Geplaatst: 04 Jun 2009 14:07 Onderwerp:
| |
|
Joni Philips schreef: | Simpele conclusie: Nintendo games verkopen het best op de Wii |
Jep. Maar aangezien Nintendo zo ongeveer de enige is die moeite in Wii games stopt is dat niet zo'n hele grote verrassing. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 04 Jun 2009 14:16 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
BengaBenga schreef: | Joni Philips schreef: | Simpele conclusie: Nintendo games verkopen het best op de Wii |
Jep. Maar aangezien Nintendo zo ongeveer de enige is die moeite in Wii games stopt is dat niet zo'n hele grote verrassing. | Je doet imho SEGA te kort dat zeker een sterke Wii line-up heeft gehad de afgelopen jaren. Ze worden echter te weinig beloond daarvoor. Voor de rest ben ik het echter duidelijk eens, de andere bewaren hun topstudio's te veel voor PS360. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 04 Jun 2009 16:04 Onderwerp:
| |

|
Het is daarom ook belangrijk dat The Conduit goede sales gaat krijgen. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 04 Jun 2009 17:31 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
kubus schreef: |
Natal gebruikt geen motion controller, dat maakt het een stuk interessanter. Het is geen standaard wiimote-ripoff namelijk. En dat van MS is preciezer, gebruikt namelijk ook van die skelet dingen (naam kwijt), dat bewegingen veel preciezer kan registreren dan dat eyetoy ding van Sony.
Met Natal zou je misschien motion + Xbox controller kunnen doen. |
Ik snap niet echt wat je daarmee bedoelt. Jij heb je misschien meer verdiept in die technologie dan ik, maar die van Sony reageert nog altijd op een Sensor, dus kan toch gewoon preciezer mikken? Ik probeer hier geen grootschalige discussie op te zetten, maar zou je dat dan toe willen lichten, hoe dat werkt? Bij Natal zou je je arm strekken naar het scherm maar dan kan hij toch nooit tot op de pixel precies kunnen weten waar je 'm naartoe houdt?
En even over je laatste zin is: Als er iets een "Eyetoy ding" is, is het Natal... |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende |