Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Krumpy7 BerichtGeplaatst: 03 Jun 2009 14:01    Onderwerp: ModNationRacers - Opvallend uit de trailer! Reageren met citaat

Het gaat over het spel ModNationRacers, toen een vriend van mij de trailer bekeek viel hem iets op en ik dacht dit is wel het melden waard. Het gaat om deze Trailer : http://www.gametrailers.com/video/e3-09-mod-nation/50295

Als je kijkt op het moment dat hij de weg legt voor de basis van de "track" (Strat op 0:20 en eindigt 0:48 ), dan zie je dat de baan heel kort is (zie rest van het filmpje) maar het balkje is dan al op de helft, wat dus betekent dat we niet langere banen kunnen maken ter grootte van 2x die baan. Ook zegt de developer "we keep this track pretty short" dus 2x pretty short is large ??? .

Ik vind de banen erg kort, en het moet je maar net opvallen. wat vinden jullie ervan ? en misschien iets voor bij nieuws ?

UPDATE : Ja oke het is nog best vroeg om er over te oordelen maar iemand anders had ook wel een goede theorie ...

Zoals iedereen zegt MNR (afkorting Modnationracer) is een mix van (trackmania +) Littlebigplanet + Mariokart. En als je naar de maps van mario kart kijkt

Voorbeeld Babypark: http://www.youtube.com/watch?v=7oQX_i9dHCQ

die zijn ook allemaal vrij kort. Dus misschien is dat gewoon de bedoeling, kleine maps veel laps .

Laatst aangepast door Krumpy7 op 03 Jun 2009 14:17; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Urkie BerichtGeplaatst: 03 Jun 2009 14:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Je moet er rekening mee houden dat deze game pas in 2010 uitkomt , er kan nog zo veel aan veranderen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
brend5 BerichtGeplaatst: 03 Jun 2009 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat

ik had het gezien met de persconferensie van sony gister.
maar dit lijkt mij ook nog iets wat een psp game zou kunnen worden aangezien little big planet nu ook voor de psp komt.

ik hoop het in iedergeval we want ik vond het er best goed uitzien en al de auto's en mannetjes

vooral hoe je de omgeving kan maken vond ik grapig
Terug naar boven
da bom BerichtGeplaatst: 03 Jun 2009 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat

ach als ik 2x de lengte van die lap krijg ben ik al aardig tevreden, ik hoef geen rally parcour. past ook beter bij de game denk ik zo kort. Alhoewel mag het ietsje langer ja zoals je al zegt, 3x de lengte van dat parcour van de trailer zou ik ideaal vinden
Maar zoals al gezegt, nog genoeg tijd voor aanpassingen
Terug naar boven
brend5 BerichtGeplaatst: 04 Jun 2009 18:58    Onderwerp: Reageren met citaat

wat mij eigenlijk ook wel vet lijkt is als ze het ook op de PSP uitbrengen en dan dat je via je PSP tegen de PS3 kan racen en andersom natuurlijk ook.
wat is hiet jullie mening eigenlijk op zouden ze dit bij alle games moeten gaan doen of gat dit totaal niet werken.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 04 Jun 2009 19:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Ik hoop dat we in 2010 nieuwe Play&Share&Create games mogen verwelkomen, hopelijk een FPS of TPS

Nu je het over FPS hebt.. Een goeie Cartoony 3D/Cellshaded Paintball(Little Big Planet achtige graphics) game zou erg leuk. Veel mogelijkheden om arena's te gaan maken zijn er dan en bovendien zie je geen bloed ofzoiets.
Terug naar boven
zuper BerichtGeplaatst: 04 Jun 2009 22:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Deze game ga ik zeker weten kopen hij lijk me wel leuk en makkelijk in gebruik.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: