Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
JasperCLA |
Geplaatst: 03 Jun 2009 14:57 Onderwerp:
| |

|
1) Microsoft Deuh
2) Sony
3) Nintendo, had weeral niets interessant te bieden voor me, wat het nog nooit gedaan heeft. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 03 Jun 2009 15:44 Onderwerp:
| |

|
chimnino schreef: | ninodude schreef: | Nee niet, dat is gewoon nieuwe gameplay erbij toegevoegd.
Check anders even de trailer op gametrailers. |
Mja, ik vind de Prime reeks gewoon perfect. Waarom dan veranderen naar een overpowered Samus met DBZ moves? (poppetjes gooien alsof er geen zwaartekracht bestaat)Gelukkig is Retro bezig met een nieuw project. Ben benieuwd wat het wordt |
Maar de Prime reeks is ook wel klaar, ik ben wel blij dat ze nu iets heel nieuws proberen. In een Metroid Prime 4 was ik iig niet geďnteresseerd geweest, iig niet op de Wii.
Nouja dan ook maar even:
1. Sony, met Uncharted, The Last Guardian en de WiiMote, moet ik toch eigenlijk ook een PS3 aanschaffen. Jammer van die Final Fantasy aankondiging, dat hadden ze niet nodig gehad.
2. Nintendo, Wii Sports Resort, Galaxy 2 en de nieuwe Metroid lijken zeker de koop waard.
3. Microsoft, veel games, maar weinig wat mij persoonlijk interesseert. Daarbij valt Alan Wake een heel klein beetje tegen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 03 Jun 2009 16:26 Onderwerp:
| |

|
1. Sony (veel aankondigingen, veel toffe games, ongelofelijke graphics)
2. Microsoft (grote games getoond, grote games aangekondigd, Natal is echt een stap vooruit
3. Nintendo (ze hadden niks boeiends voor me) |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |