| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 164, 165, 166 Volgende
|
| lorenzogilds |
Geplaatst: 11 Jun 2009 09:48 Onderwerp:
| |

|
4/10 alone in the dark wat een tijd verspilling
8/10 saw 3 meesterlijk  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| chimnino |
Geplaatst: 11 Jun 2009 12:00 Onderwerp:
| |

|
| Jelle Havermans schreef: | The Sweetest Thing 6.9/10
Grappige film over drie vriendinnen op zoek naar liefde, die vooral draait om grapjes over seks. Soms was de humor erg geslaagd (de scene met de motorrijder en de twee vriendinnen in de auto ), maar af en toe kwam het een beetje flauw of wat 'too much' over. Desondanks zijn Cameron Diaz en haar vriendin (weet niet hoe ze echt heet) erg leuk in deze film, en het mag duidelijk zijn dat hun acteerniveau het geheel wat overstijgt. Verder een leuk filmpje voor tussendoor. |
Christina Applegate zal je bedoelen. Stuk heter als Cameron Diaz tegenwoordig  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RadiusK |
Geplaatst: 11 Jun 2009 23:28 Onderwerp:
| |

|
The Hangover zojuist gezien en hij is echt geniaal -> 9/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 12 Jun 2009 11:11 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Windkracht 10: Koksijde Rescue. Leuk vervolg voor de serie. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Valentino Aledda |
Geplaatst: 12 Jun 2009 17:22 Onderwerp:
| |

|
American Gangster
De film een maand geleden met mijn vriendin beginnen kijke, maar euhm.. er kwam altijd iets tussen. Uiteindelijk had ze geen zin meer om het af te kijken, omdat het te lang aansleepte, dus gister de laatste 50 minuten afgekeken. Ik moet zeggen dat ik het wél een goede film vont itt haar, maar zeker geen topper. Ik weet niet wat me stoort. Denk dat je vooral personages van Denzel en Russell ziet, maar de rest zijn figuranten. Ook gaan we nergens echt dieper op in, waarom Lucas de politie zo haat (behalve dat z'n broer als 12-jarige werd neergeshoten) en ook niet waarom de vrouw van russell crowe hem zo haat. Nja dat is het dus denk ik, ondanks dat de film zo lang duurt blijft het wat oppervlakkig.
7+/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 13 Jun 2009 19:35 Onderwerp:
| |

|
Fast And The Furious 7.9/10
Mijn complimenten, waar ik een ongelofelijke kutfilm verwachtte kreeg ik zowaar een best goede racefilm. Ik zag laatst de nieuwste Fast and the Furious, maar het moge duidelijk zijn dat het origineel dat deel verpletterd. De acteurs deden het erg goed en de film was zelfs nog best spannend af en toe.
Stay Alive 5.0/10
Een film die gaat over een vervloekt videospel waarin je na het sterven in de game, ook in het echt het loodje zal leggen. Leuk idee, maar helaas is de uitwerking nul komma nul. Kutverhaal wat werkelijk nergens op slaat en veel te veel elementen in een concept lijkt te willen proppen. Verder acteurs van wisselend niveau, van aardig tot slecht. Ook zitten er een hoop gaten en onkloppendheden in het verhaal. Enige wat echt leuk was aan de film waren de scenes van de game waar de film over gaat. Niet merkwaardig, want Cliffy B, Jaja, CLiffy B heeft ze in elkaar gezet! In tegenstelling tot de gewone momenten in de film, zijn die game-fragmenten erg sfeervol en leuk gemaakt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MarcianoNL |
Geplaatst: 13 Jun 2009 19:57 Onderwerp:
| |

|
| Koen Vrijdag schreef: | The Hangover zojuist gezien en hij is echt geniaal -> 9/10 |
Wil hem ook graag zien! Sinds de eerste trailer kijk ik hier al naar uit.
Ben ook blij dat er een vervolg aan zit te komen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 13 Jun 2009 20:11 Onderwerp:
| |

|
| Valentino Aledda schreef: | American Gangster
De film een maand geleden met mijn vriendin beginnen kijke, maar euhm.. er kwam altijd iets tussen. Uiteindelijk had ze geen zin meer om het af te kijken, omdat het te lang aansleepte, dus gister de laatste 50 minuten afgekeken. Ik moet zeggen dat ik het wél een goede film vont itt haar, maar zeker geen topper. Ik weet niet wat me stoort. Denk dat je vooral personages van Denzel en Russell ziet, maar de rest zijn figuranten. Ook gaan we nergens echt dieper op in, waarom Lucas de politie zo haat (behalve dat z'n broer als 12-jarige werd neergeshoten) en ook niet waarom de vrouw van russell crowe hem zo haat. Nja dat is het dus denk ik, ondanks dat de film zo lang duurt blijft het wat oppervlakkig.
7+/10 |
Ik vind m wel meer waard dan een 7+ hoor. Maar ik wil nog steeds weten wat er is gebeurd met zijn neefje die zo goed kon honkballen (T.I.) want op het laatste *word hij neergeschoten door een politieman* en daarna zien we niks meer van hem. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Valentino Aledda |
Geplaatst: 13 Jun 2009 20:57 Onderwerp:
| |

|
| IV Trueskill VI schreef: |
Ik vind m wel meer waard dan een 7+ hoor. Maar ik wil nog steeds weten wat er is gebeurd met zijn neefje die zo goed kon honkballen (T.I.) want op het laatste *word hij neergeschoten door een politieman* en daarna zien we niks meer van hem. |
een vd redenen dus waarom het (voor mij) een 7+ waard is
Het blijft beetje te oppervlakkig en dat vind ik best jammer. Uiteindelijk was het echt een leuke film om te kijken en heb me geen moment verveeld itt mijn vriendin, maar ik vond de film nergens zo meesleepend als the Godfather, Scarface, Once upon a Time in America of zelfs Carlito's Way of Donnie Brasco (ok sorry, bijna allemaal Al Pacinofilms). En dat had eigenlijk best gekund denk ik. De acteurs waren er, de setting, het verhaal..maar helaas. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 13 Jun 2009 21:17 Onderwerp:
| |

|
| Valentino Aledda schreef: | | IV Trueskill VI schreef: |
een vd redenen dus waarom het (voor mij) een 7+ waard is
Het blijft beetje te oppervlakkig en dat vind ik best jammer. Uiteindelijk was het echt een leuke film om te kijken en heb me geen moment verveeld itt mijn vriendin, maar ik vond de film nergens zo meesleepend als the Godfather, Scarface, Once upon a Time in America of zelfs Carlito's Way of Donnie Brasco (ok sorry, bijna allemaal Al Pacinofilms). En dat had eigenlijk best gekund denk ik. De acteurs waren er, de setting, het verhaal..maar helaas. |
Dat had inderdaad wel even wat beter gekund. En Al Pacino is gewoon de beste mobster vandaar xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Valentino Aledda |
Geplaatst: 15 Jun 2009 17:25 Onderwerp:
| |

|
Cinderella Man
Godverdomme, wat ben ik toch een fan van boksfilms. Ali en Raging Bull behoren niets voor niets tot mijn lievelingsfilms en Cinderella Man mag zeker tot aan hun enkels komen . De gevechten zijn heerlijk in scene gebracht en superintens. Wat ik wel jammer vind is dat Max Baer niet waarheidsgetrouw is afgeschilderd. Als je de tekst over hem leest op wikipedia dan krijg je toch een heel ander beeld van hem.
Daarom een 7/10 ipv een 8/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 16 Jun 2009 22:11 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
8 Mile
Leuk om (weer) eens gezien te hebben, game moet het echter vooral hebben van de laatste rap battles.
6.5 / 10
The Hangover
Geniale komedie, kijk nu al uit naar het vervolg.
9 / 10
I Love You Man
Eveneens een heerlijke komedie, erg geestig.
8 / 10
The Last House on the Left
Behoorlijk voorspelbaar en nogal veel gejat van andere films, was ook niet echt eng te noemen.
5 / 10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Valentino Aledda |
Geplaatst: 17 Jun 2009 16:38 Onderwerp:
| |

|
Fatal Instinct
Parodie op vooral Fatal Attraction en Basic Instinct, en ook andere films als Cape Fear, the Postman always rings twice e.a.
Toen ik 15 was, vond ik de film echt super. Nu...veel minder héhé.
5,5/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 17 Jun 2009 16:58 Onderwerp:
| |

|
| Rene Groen schreef: | 8 Mile
Behoorlijk voorspelbaar en nogal veel gejat van andere films, was ook niet echt eng te noemen.
5 / 10 |
Heb je de originele versie (1972) of de remake gezien? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 17 Jun 2009 17:49 Onderwerp:
| |

|
Rat Race 8/10
Met een indrukwekkende cast van comedy sterren is deze film voor mij geslaagd. Echt zo'n leuke ''road movie'' met hilarische momenten. Gewoon een leuke film om te zien en de plot past wel bij de film. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| L!nk |
Geplaatst: 17 Jun 2009 17:58 Onderwerp:
| |

|
| Lawliet schreef: | Rat Race 8/10
Met een indrukwekkende cast van comedy sterren is deze film voor mij geslaagd. Echt zo'n leuke ''road movie'' met hilarische momenten. Gewoon een leuke film om te zien en de plot past wel bij de film. |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 17 Jun 2009 18:12 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Jelle Havermans schreef: | | Rene Groen schreef: | 8 Mile
5 / 10 |
Heb je de originele versie (1972) of de remake gezien? |
De remake. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Valentino Aledda |
Geplaatst: 18 Jun 2009 16:31 Onderwerp:
| |

|
In Bruges
Hmm, ik weet niet goed hoe deze film te beschrijven. Langs de ene kant vond ik de relatie tussen Ken en Ray goed en was het een leuke low profile film en verhaal, langs de andere kant waren er een paar dwaze kronkels die het geheel ongeloofwaardig maakten en toch een grote invloed hadden op het geheel van de film.
Vandaar toch maar een 6.5/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 18 Jun 2009 19:34 Onderwerp:
| |

|
My Lucky Stars - 8/10
Een hele toffe actiefilm uit 1985. Een film waarin Jackie Chan en vooral Sammo Hung wederom laten zien wat ze in huis hebben. Jackie ziet er top uit in zijn jonge jaren en kan er wat van. Zelfs op dat moment had-ie die humor waar-ie om bekend staat.
Sammo Hung is een facinerende man. Hij mag dan wat meer wegen dan de gemiddelde man, maar zijn kung-fu is geweldig. Hij doet moeiteloos een draaitrap en moe heb ik hem ook niet zien worden. Zeker een toffe man!
Het verhaal van de film was voorspelbaar, en soms wat slap. Echter maakte de grappige cast de film steeds leuker. Vanavond het vervolg; Twinkle Twinkle: Lucky Stars maar eens kijken. Wederom met Hung en Chan |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Valentino Aledda |
Geplaatst: 18 Jun 2009 22:59 Onderwerp:
| |

|
Oh ja, en ook: Coupling seizoen 1-4
Voorbije maanden samen met vriendin elke keer paar afleveringen gekeken, omdat ze deze serie niet kende. Nou, hier is dus verandering in gekomen en ze vindt het ook bomb-ass. Seizoen 4 is duidelijk de mindere, dit komt deels door de afwezigheid van Jeff, maar vooral omdat het een beetje "op" is, zeg maar. Ik vind Oliver namelijk een geweldige vervanger voor Jeff, maar daardoor verloor Coupling wat van haar eigenheid.
9.5/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jonezy |
Geplaatst: 18 Jun 2009 23:03 Onderwerp:
| |

|
Fanboys
Wat een goede film was dit zeg. Toen hij uitkwam keek ik er erg naar uit, maar daarna eigenlijk helemaal vergeten. Wel jammer dat het verhaal met Kanker er bij kwam, maar uiteindelijk was het een geniale road-movie over Star Wars nerds die Episode I alvast willen zien voordat hij uitkomt. Uiteindelijk, als ze hem in de bioscoop zien, is de laatste zin van de film, terwijl iedereen hyped klaarzit:
"What if the movie sucks?"
Geweldig
8.5/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 19 Jun 2009 22:24 Onderwerp:
| |

|
The Ruins
Akelige horror, einde was wel slecht naar m'n mening, 7.5/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| lorenzogilds |
Geplaatst: 19 Jun 2009 22:28 Onderwerp:
| |

|
ong bak 2 8/10 goede film het verhaal was niet zo sterk maar de actie maakt alles goed  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Akatora |
Geplaatst: 19 Jun 2009 23:02 Onderwerp:
| |
|
| Lilyman schreef: | My Lucky Stars - 8/10
Een hele toffe actiefilm uit 1985. Een film waarin Jackie Chan en vooral Sammo Hung wederom laten zien wat ze in huis hebben. Jackie ziet er top uit in zijn jonge jaren en kan er wat van. Zelfs op dat moment had-ie die humor waar-ie om bekend staat.
Sammo Hung is een facinerende man. Hij mag dan wat meer wegen dan de gemiddelde man, maar zijn kung-fu is geweldig. Hij doet moeiteloos een draaitrap en moe heb ik hem ook niet zien worden. Zeker een toffe man!
Het verhaal van de film was voorspelbaar, en soms wat slap. Echter maakte de grappige cast de film steeds leuker. Vanavond het vervolg; Twinkle Twinkle: Lucky Stars maar eens kijken. Wederom met Hung en Chan |
Die films vind ik megavet. Sammo Hung FTW en Yeun Biao ook.
Heb deel 1 gezien. En zoek nu naar deel 2 en 3.
Tot die tijd vermaak ik me wel met Project a, Dragons Forever, Heart of a Dragon en nog veel meer.
BTW bij mij heette het eerste deel Winners and Sinners.
The Banquet= 9/10
Van de makers van The Matrix en Unleashed met in de Hoofdrol Daniel Wu. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| L!nk |
Geplaatst: 20 Jun 2009 07:51 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |