Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 60, 61, 62 ... 164, 165, 166  Volgende  
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 20 Jun 2009 13:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Enemy At The Gates 8.6/10

Geweldige film over een echt bestaande Sovjetse oorlogsheld in de 2e wereld oorlog. De film draait met name om sniperactie en rauw oorlogsgeweld, en dat is waanzinnig goed gedaan (Headshot na headshot en een lekker spannend sfeertje). Verder spelen de hoodrolspelers voortreffelijk. Enige grote minpunt aan de film is dat de makers er perse ook nog een romantisch subplot in moesten stoppen. Dit is helaas niet zo goed uit de verf gekomen, en ik irriteerde me er vreselijk aan als een puntje-op-je-stoel scene plots doorbroken moest worden met een liefdesscene.. Verder een van de betere oorlogsfilms die ik ooit gezien heb.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Roderick BerichtGeplaatst: 20 Jun 2009 14:12    Onderwerp: Reageren met citaat

L!nk schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=pIexG8179K8
dat lijkt me best een vette film, kan alleen niet vinden wanneer ie in NL in de bios komt/op dvd uitkomt.

Lijkt me super ja.

Om een beetje in de sfeer van die film te komen zou je Sunshine eens moeten zien. De manier waarop de spanning in een ruimteschip daar is neergezet is echt geweldig. Special effects zijn ook adembenemend bij vlagen.

Mij laatste film: Armageddon. Wilde hem weer eens gezien hebben
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 20 Jun 2009 14:44    Onderwerp: Reageren met citaat

eey ik wil graag een enge horrorfilm kijken met een leuke verhaal,kan iemand me hiermee helpen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Jun 2009 14:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

no-ps3-no-living schreef:
eey ik wil graag een enge horrorfilm kijken met een leuke verhaal,kan iemand me hiermee helpen?
Poltergeist
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 20 Jun 2009 14:49    Onderwerp: Reageren met citaat

@ ps3 no living

All The Boys Love Mandy Lane (vrij groffe Blood and Gore, en sterk verhaal)

The Shining (erg sirieuze, maar erg goede psychologische film)

The Texas Chainsaw Massacre (origineel of remake) (Erg grof, goede sfeer en spannend)
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 20 Jun 2009 15:08    Onderwerp: Reageren met citaat

ik denk dat ik the shining ga kijken thx jelle , en joni wat voor soort film is die van jou en waar gaat die over? :O
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 20 Jun 2009 15:12    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Jelle, vond je TTCM echt goed? Ik vond er echt niets aan, ik had er verhalen over gehoord dat hij eng was enz. maar het enige wat ik gezien heb was een kerel die stukken vel op z'n eigen lichaam plakt en mensen vermoord..

ontopic:
Ik ga binnenkort ff The Wrestler kijken, weet nog niet waar hij over gaat maar heb 'm van een vriend gekregen. Schijnt wel goed te zijn
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 21 Jun 2009 01:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Barton Fink

Meesterwerk

Ongelofelijk hoe mooi de films van de Coen broers kunnen zijn.
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 21 Jun 2009 08:22    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Psychrome dark,

Ja, ik vond de Texas Chainsaw Massacre een best goede horrorfilm. Zeker niet een van de toppers, maar best goed. Helaas was het technisch en qua acteerwerk allemaal wat rommelig, maar als het gaat om sfeer wel een van de betere horrorfilms die ik gezien heb. De remake vond ik misschien nog wel iets beter, waar het camerawerk en de acteurs wel in orde waren, en ook een ijzersterke sfeer was neergezet.

O.T:

She's The Man 6.3/10

Misschien verdient deze nogal standaard tienerfilm geen 6.3, maar ik heb me er samen met m'n zusje best mee vermaakt. De film gaat over een meisje wat perse in het voetbalteam wil, maar niet mag omdat ze een meisje is. Ze besluit zich voor te doen als haar broer, die op dat moment zich in London begeeft. Uiteraard loopt dat niet zo gesmeerd, en spelen de hormonen van de pubertjes op de schoolcampus ook nog een rol.
Wisselend acteerwerk (amanda Bynes is soms echt tergend, maar Channing Tatum doet het nog wel aardig).
soms geslaagde maar af en toe erg flauwe situaties, en iets te veel cliche's.. Maar als je niet te kritisch bent een best leuk tienerfilmpje.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 21 Jun 2009 12:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Raising Arizona

Nog maar even een Coen film er achteraan gegooid. Eveneens geniaal. De humor in deze film is zo geweldig
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 21 Jun 2009 16:49    Onderwerp: Reageren met citaat

De prachtige film Nausicaä van de legendarische studio Ghibli.

Nu weet ik ook waar de laatste eindbaas van Chrono Trigger van afgeleid is: dat zijn gewoon de ohmu's uit deze film!
Ohmu:
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 21 Jun 2009 17:26    Onderwerp: Reageren met citaat

28 Weeks Later

Mijn vriendin labelde deze film als "een dwaze film", maar ik heb net als id bioscoop genoten van dit deel. Nergens is het "eng", maar des te meer is het spannend. Als je niet kickt op horror, dan is deze film een aanrader.

7-/10
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 21 Jun 2009 17:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Rocky IV

Ik blijf het een geweldige film vinden. Dolph Lundgren als de Rus Ivan Drago is gewoon de perfecte tegenstander . Ook de muziek is heel erg goed in deze film.De vecht en trainingscenes zijn ook weer goed.maar het valt wel op dat de film midden in de koude oorlog gemaakt is maar Rocky IV is nog altijd voor mij de beste Rocky film

9/10
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 21 Jun 2009 17:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor mij ook. Maar V vond ik bout.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Jun 2009 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Akatora schreef:
Lilyman schreef:
My Lucky Stars - 8/10
Een hele toffe actiefilm uit 1985. Een film waarin Jackie Chan en vooral Sammo Hung wederom laten zien wat ze in huis hebben. Jackie ziet er top uit in zijn jonge jaren en kan er wat van. Zelfs op dat moment had-ie die humor waar-ie om bekend staat.

Sammo Hung is een facinerende man. Hij mag dan wat meer wegen dan de gemiddelde man, maar zijn kung-fu is geweldig. Hij doet moeiteloos een draaitrap en moe heb ik hem ook niet zien worden. Zeker een toffe man!

Het verhaal van de film was voorspelbaar, en soms wat slap. Echter maakte de grappige cast de film steeds leuker. Vanavond het vervolg; Twinkle Twinkle: Lucky Stars maar eens kijken. Wederom met Hung en Chan

Die films vind ik megavet. Sammo Hung FTW en Yeun Biao ook.
Heb deel 1 gezien. En zoek nu naar deel 2 en 3.
Tot die tijd vermaak ik me wel met Project a, Dragons Forever, Heart of a Dragon en nog veel meer.
BTW bij mij heette het eerste deel Winners and Sinners.

The Banquet= 9/10
Van de makers van The Matrix en Unleashed met in de Hoofdrol Daniel Wu.

Twinkle Twinkle: Lucky Stars - 8/10
Het vervolg op "My Lucky Stars" en ook een hele toffe film. Weer die humor die deze films zo tof maken. Actie ook weer lekker en Yuen is nog gekker dan in het origineel.

Maar... is er een deel drie?
Crime Story - 9/10
Een Jackie Chan-film gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Ik zal niets over het plot vertellen, enkel dat het om een ontvoering draait. Jackie Chan haalt wederom de gekste en tofste moves uit en het is een genot dat te zien. Cast is sterk, actie is hard en snel. Gewoon een hele goede film!
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 21 Jun 2009 20:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Knowing er ook maar tegenaan geknald. Cliché einde en een matige film.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 21 Jun 2009 20:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Knowing er ook maar tegenaan geknald. Cliché einde en een matige film.

Same here. Vooral toen de aliens er kwamen. Maar er waren echt een paar mooie scenes in de film zoals de vliegtuig crash.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 23 Jun 2009 14:07    Onderwerp: Reageren met citaat

The Hangover

beste comedy in jaren
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 23 Jun 2009 14:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

The Illusionist

Zeer goede film, hoewel iets voorspelbaar.

7.5 / 10

[Edit]

State of Play

Heerlijke film, spannend tot het einde met een goede opbouw.

8.5 / 10
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 10:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Who Framed Roger Rabbit? blijft echt amusant, zeker de Donald/Daffy Duck scene. Alleen spijtig dat de prequel nooit is gemaakt. Daarin zou de vader van Roger Rabbit worden onthuld. (Bugs Bunny)
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 10:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Dubbel

Laatst aangepast door chimnino op 29 Jun 2009 09:21; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 10:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Unbreakable - 7.0
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 10:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Terminator Salvation - 8.5
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 10:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Mirrors, 8.5/10
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 11:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Who Framed Roger Rabbit? blijft echt amusant, zeker de Donald/Daffy Duck scene. Alleen spijtig dat de prequel nooit is gemaakt. Daarin zou de vader van Roger Rabbit worden onthuld. (Bugs Bunny)

Die moet ik nog steeds eens aanschaffen
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 60, 61, 62 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 61 van 166

Ga naar: