Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende  
streetfighter BerichtGeplaatst: 03 Mei 2009 16:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou eens op youtube intikken Dragonball Kai episode
Zo kijk ik ze
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Mei 2009 16:43    Onderwerp: Reageren met citaat

zijn ze engels of hankiepankiestankie(japans)?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 03 Mei 2009 16:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Dragonbaal Kai is tot nu toe alleen in het japans te kijken Dragonball Z kunt je ook in het engels kijken op youtube
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Mei 2009 16:58    Onderwerp: Reageren met citaat

ja daar was ik al een keer aan begonnen ben pas bij 40 ofzo xD
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 03 Mei 2009 17:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Dragonball Z telt 291 afleveringen dacht ik dus je hebt nog wat te kijken
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Mei 2009 17:09    Onderwerp: Reageren met citaat

ja idd ik was er eigenlijk al mee gestopt 1 weekje ofzo goku is nog steeds in ze pod aan het trainen naar namek dusja ik weet niet hoeveel afleveringen dat duurt ik geloof best wel veel
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 03 Mei 2009 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat

IV Trueskill VI schreef:
zijn ze engels of hankiepankiestankie(japans)?

Gemaakt door hankiepankiestankie mensen (Japanners), dus...

Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Mei 2009 19:11    Onderwerp: Reageren met citaat

ja maar ja dbz is ook gewoon in het engels vandaar dat ik het vroeg
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 03 Mei 2009 19:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Het was geen domme vraag, het klinkt gewoon alsof je niet veel respect hebt voor de makers of iets in die richting
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Mei 2009 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat

oh nee mij kennende probeerde ik grappig te zijn
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 03 Mei 2009 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat

IV Trueskill VI schreef:
waar kanje het kijken dan? want ik heb het vroeger wel vaag gevolgd om cartoon network maar ik ben het allemaal al weer kwijt

Tik gewoon op google "watch dragonball kai online" in en kies uit de verschillende sites
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 03 Mei 2009 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Je kan ze in het Japans met Engelse subs downloaden.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Mei 2009 20:43    Onderwerp: Reageren met citaat

heb er al een gevonden www.watch-dragonball.com ofzo was het
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 03 Mei 2009 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Vette site !
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Mei 2009 21:23    Onderwerp: Reageren met citaat

hier keek ik ze vorige week allemaal op maar wist niet dat er ook kai op stond
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 03 Mei 2009 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat

ow ik kijk het ook, echt cool ik vind dbz de meest meeslepende anime sowieso
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Mei 2009 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat

ik ook maar er zit heel veel tijd tussen als er iets gaat gebeuren bijv.

als Krillin Gohan en die vrouw(kan ff niet meer op haar naam komen) naar namek gaan, duurt dat 1 afl. En als Goku er moet komen duurt het langer dan 5 afl. Dat vind ik soms heel irritant.

(Btw. is mijn avatar niet iets te groot?)
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Jun 2009 11:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Mmm, na negen episodes vind ik Kai al een pak krachtiger en meeslepender dan Z. Het tempo is ook een pak beter, Kai episode 9 was in de Japanse DBZ episode 23 en in de Amerikaanse 17. Dus tegen het einde verwacht ik dat Kai maar 130-150 episodes duurt.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Jun 2009 11:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb Kai nu ook enkel heb ik geen tijd door de examens,MS addiction en de E3
En het weer werkt ook niet mee..... (al zeg ik niet dat het weer slecht is)
Terug naar boven
Akatora BerichtGeplaatst: 01 Jun 2009 11:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Lol men die Dragon Ball matig vinden.

Verhaal? Wat is dat? Nooit van gehoord?
Herhaling? Nooit van gehoord.....
Ik vind DBZ de beste anime ooit gemaakt.
En ik weet niet of jullie rekening houden met het feit dat DBZ decennia's oud is.

BTW:Als DB matig is wat is Pokemon dan?

OT: DB KAI ga ik wel kijken, wist niet eens dat het bestond, bedankt voor de topic .
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Jun 2009 12:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Of Dragon Ball matig is, ga ik niet zeggen want die heb ik nooit volledig gezien. Maar Dragon Ball Z is matig ja. Amper verhaal, amper ontwikkeling van de personages, uren filler en continu herhalende arcs. Laat de filler weg en stop na Frieza, en je hebt een mooie serie, maar op zich is DBZ echt geen topper. Zelfs Pokémon heeft in zijn eerste seizoen meer personage-ontwikkeling dan DBZ over zijn hele bestaan. Piccolo blijkt na 2 episodes DBZ plots goed te zijn. Dat is gewoon een 100% flipflop, geen personage-ontwikkeling. DBZ is gewoon voorbijgestreefd door huidige shounens. En die zijn qua verhaal niets in vergelijking met de meer verhaalgerichte series. DBZ heeft een goede reputatie wegens zijn historische waarde, niet omdat hij mind boggling goed is. De eerste Gundam serie heeft de tand des tijds bijvoorbeeld veel beter overleefd.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 01 Jun 2009 13:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Of Dragon Ball matig is, ga ik niet zeggen want die heb ik nooit volledig gezien. Maar Dragon Ball Z is matig ja. Amper verhaal, amper ontwikkeling van de personages, uren filler en continu herhalende arcs. Laat de filler weg en stop na Frieza, en je hebt een mooie serie, maar op zich is DBZ echt geen topper. Zelfs Pokémon heeft in zijn eerste seizoen meer personage-ontwikkeling dan DBZ over zijn hele bestaan. Piccolo blijkt na 2 episodes DBZ plots goed te zijn. Dat is gewoon een 100% flipflop, geen personage-ontwikkeling. DBZ is gewoon voorbijgestreefd door huidige shounens. En die zijn qua verhaal niets in vergelijking met de meer verhaalgerichte series. DBZ heeft een goede reputatie wegens zijn historische waarde, niet omdat hij mind boggling goed is. De eerste Gundam serie heeft de tand des tijds bijvoorbeeld veel beter overleefd.

Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.

Ik heb Dragon Ball trouwens ook helemaal gezien (de enige die ik niet helemaal heb ik gezien was GT, omdat het zo slecht was) en die was heel aardig. Wel een beetje hetzelfde verhaal, maar veel avontuurlijker. Veel minder shounen-achtig, interessantere personages (die helaas nauwelijks terug komen in DBZ) en veel magie en mythologie in vergelijking met het vervolg. Ik zou DBZ een 6 geven en DB een 7. Voor nostalgische waarde enzo kun je DBZ natuurlijk wel een 9 geven, maar er zitten zo ongelofelijk veel dingen in die fout gedaan zijn (zie Joni's post)...
Terug naar boven
Akatora BerichtGeplaatst: 01 Jun 2009 13:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Lijkt me logisch dat we hem na 15 jaar wel wat slechter vinden...
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Jun 2009 13:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Toch vind je het belachelijk dat mensen DBZ matig vinden in je vorige post?
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 01 Jun 2009 14:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Ze konden 15 jaar geleden wel goede plots schrijven en character ontwikkeling hadden ze vaker dan nu goed onder controle. Ik klaag niet over de animatie of stijl, die vind ik beide prima (het blijft zelfs bijzonder prettig tijdens DBKai).
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 3

Ga naar: