Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 06 Apr 2009 15:46 Onderwerp:
| |

|
zie sang schreef: | BTW : De enige die ik hier als redacteur ernstig neem is Joni !! |
Lol, teminste één iemand die dat opvalt. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 06 Apr 2009 15:53 Onderwerp:
| |

|
Er is een tijd in het leven voor alles. Maar gamen tot 3 uur in de nacht kan toch gewoon niet als je kinderen hebt
Als je echt niet zonder kunt zou ik er gewoon met haar eens over praten. Met een deftig gesprek met je partner kom je nog altijd het meeste vooruit. Uiteindelijk zullen jullie toch allebei water bij de wijn moeten doen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Hitmanhenk |
Geplaatst: 18 Mei 2009 19:31 Onderwerp:
| |

|
je moet gewoon een duidelijke lijn trekken tussen gamen en met je vriendin tijd doorbrengen. Zet gewoon eens wat vaker je console uit en kijk een leuke film met haar:). Ik heb zelf vrijwel geen problemen ermee. Soms is er onenigheid als ik wil gamen en zij tv kijken. Verder heb ik mijn hobbies en mijn vriendin ook. Je kunt mekaar niet hobbies gaan verbieden. Recreatie op je eigen manier is ook belangrijk of dat nu een potje voetbal is, naar de kroeg gaan of gamen dat maakt geen verschil. Maar je moet gewoon duidelijk een grens stellen. Probeer ook eens een spelletje te vinden wat zij ook leuk vind vaak staan ze versteld hoe leuk gamen is.
Heel veel succes en sterkte  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 18 Mei 2009 19:47 Onderwerp:
| |

|
Ik heb geen vrouwtje... ook nog nooit gehad.
Als ze eindelijk voorbij komt, zal het legendarisch zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 18 Mei 2009 20:05 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Mijn vriendin vind gamen zelf ook leuk, dus we spelen hier regelmatig een potje Burnout, FIFA of Scene It, en bij haar zitten we middenin Resident Evil 4 op de Wii. |
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 18 Mei 2009 20:07 Onderwerp:
| |

|
Ik kom misschien er miss. een beetje laat bij maar kom op..
1/Op mijn 360 speel ik namelijk nog veel uno en soms spelen daar miesjes mee nu vindt mijn vrouw dat ik haar daardoor bedrieg !
Dat is onzin, en als ze je zou vertrouwen (is dit miss. op een, een of andere manier weggeraakt?) was er niets aan de hand geweest.
2/Een paar weken geleden speelde ik tot 3 a 5 u snacht , vanaf nu moet ik daar mee stoppen . en in de dag gamen
No offence, ik doe dat ook WEL EENS maar niet elke dag, niet eens elke week. Als je dan ook nog een vrouw en kinderen hebt, vooral voor je vrouw, lijkt me dit erg onredelijk. Ik kan me best voorstellen dat zij ook haar man naast zich wil hebben als ze in bed ligt en dat hij dan niet met wildvreemde chicks zit te uno'en!
3/Ik heb een paar vrienden moeten verweideren omdat ze dacht dat deze mensen me op een slecht pad zouden brengen ( uno en home )
Dat is waarschijnlijk alleen maar bezorgdheid, wees blij dat ze zoveel om je geeft.
4/Ik heb dan ook onmiddelijk moeten mijn 360 verwijderen en aan min kinderen geven ,plus ofline .
Als dat ding bij je kinderen staat, ik neem aan dat ze gewoon thuis wonen, kan je er ook nog op spelen hoor
5/Ik heb nu te kiezen tussen met andere vrouwen of zekere vrienden gamen of een scheiding meemaken .
Zoals iemand hier al zei: als je daar serieus over nadenkt dan is er wat mis met je relatie, of met jou.
PS : Ik games snacht vanaf dat de release van de 360 , toen was dit geen probleem ! . Ik brgrijp haar reactie dan ook niet !
Misschien heeft ze er eindelijk genoeg van dat je elke nacht doorgamed? |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 18 Mei 2009 20:13 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | Ik kom misschien er miss. een beetje laat bij maar kom op..
2/Een paar weken geleden speelde ik tot 3 a 5 u snacht , vanaf nu moet ik daar mee stoppen . en in de dag gamen
[i]No offence, ik doe dat ook WEL EENS maar niet elke dag, niet eens elke week. Als je dan ook nog een vrouw en kinderen hebt, vooral voor je vrouw, lijkt me dit erg onredelijk. Ik kan me best voorstellen dat zij ook haar man naast zich wil hebben als ze in bed ligt en dat hij dan niet met wildvreemde chicks zit te uno'en |
ik game serieus nooit naa 9 uur behalve als ik net een nieuw spel heb maar ik vind serieus gamen tot 5 uur snachts als je een vrouw hebt, een beetje belachelijk sorry hoor? |
|
Terug naar boven |
|
|
L!nk |
Geplaatst: 18 Mei 2009 20:18 Onderwerp:
| |

|
mn vriendin was helemaal fan van GTA kwam ik gister achter _0- |
|
Terug naar boven |
|
|
Magnum Delta |
Geplaatst: 18 Mei 2009 22:15 Onderwerp:
| |

|
Euhm je kan gewoon je vrouw als console gebruiken. Het spelletjesaanbod is beperkt, maar je kan het uitbreiden met wat creativiteit.
Opgelet: teveel spelplezier zorgt voor luidruchtige fans. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 18 Mei 2009 23:41 Onderwerp:
| |

|
Mijn vriendin gamed niet zo graag vind dat totaal niet zo erg =p. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 19 Mei 2009 07:28 Onderwerp:
| |

|
Ik had een vriendin, we speelden wel af en toe eens op de Wii. Maar ze was zeker geen gamer. Dat wil ik eigenlijk ook niet, meisjes moeten hun met meiden dingen bezighouden.
Ohja, even nadat ik WoW speelden was onze relatie gedaan . (Ik speel het niet meer) |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 19 Mei 2009 10:16 Onderwerp:
| |

|
Zelf meerdere vriendinnen gehad die niet vies zijn van gamen. 1tje kon ik zelfs Unreal Tournament me doen
Huidige is ook niet vies van gamen. Beiden andere smaak. Zij meer van het onderhouden van shit (sims, ....tycoon, spore je kent het wel ), ik meer van actie. Maar soms hebben we ook een middenweg. Zo vind ze het erg leuk om bijvoorbeeld bij Mario Galaxy de 2de controller te zijn en al die star-bits te verzamelen. Ik zou bij god niet weten wat daar leuk aan is, maar zij vermaakt zich er mee. Wii Play gaat er ook goed in en Endless Ocean vind ze ook erg mooi. Meeste situaties zijn echter dat ik game, en zij zit te lezen. Vaak kijkt ze op uit haar boek naar situaties in mijn spel waar ik eens op zit te vloeken of ineens een: NEEEEEEEE! laat horen. Kan ze altijd wel om lachen en dat vind ik ook helemaal niet erg.
Punt is dat je het wel moet verdelen. Stop na een uurtje of 1-2 gewoon, kijk met zn 2en een filmpje ofzo. Wat ik zelf doe (wonen nog niet samen) is gewoon vaker naar haar gaan ipv dat ze naar mij komt. Kan ik niet achter de console/pc. Simpel en effectief. Plus dat ik dan ook terug kan zeiken als zij weer eens bezig is met de Sims
Een keer een goede beurt geven wil ook wel helpen tegen het zeiken. Daar gaat trouwens me console/pc HEEL snel voor uit
Als gamen een verslaving wordt (vanaf launch elke nacht DAT je er achter zit, gelijk tot 3 vind ik verslaafd. Tenzij je werkt tot 10 uur), los het op. Als het onredelijk is van de andere kant, zoek iemand waar het meer mee klikt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 19 Mei 2009 11:20 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | Ohja, even nadat ik WoW speelden was onze relatie gedaan . (Ik speel het niet meer) |
Jij verkoos WOW zeker boven je vriendin.  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 19 Mei 2009 12:07 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Je zou verwachten dat ik de hevige gamer in de relatie ben maar mijn vriendin speelt meer WoW dan mij xD
Mja, heeft ook veel te maken met haar fysieke toestand en dergelijke dus ik stoor er mij niet aan, zo ben ik ook rustig op mijn gemak want anders is er geen stilte in zicht... >_< |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 19 Mei 2009 17:07 Onderwerp:
| |

|
Kurosaki01 schreef: | Citaat: | Ohja, even nadat ik WoW speelden was onze relatie gedaan . (Ik speel het niet meer) |
Jij verkoos WOW zeker boven je vriendin.  |
Neen, maar onbewust maakten ik minder tijd voor haar vrij. Maarja, ze wist niet eens dat ik het speelden. We deden nog veel. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 19 Mei 2009 21:31 Onderwerp:
| |

|
Dat is het moment waarop Blizzard zegt: ''we got him''. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 19 Mei 2009 21:34 Onderwerp:
| |

|
Do you have a WoW account?
No i have a life! |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 19 Mei 2009 22:03 Onderwerp:
| |

|
Och och, ik speel sinds 5 april nietmeer. En nu gaat het weer goed bij de meeeisjes. |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 19 Mei 2009 22:24 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 31 Mei 2009 19:14 Onderwerp:
| |
|
Problemen opgelost? Of nogsteeds tips/hulp nodig? |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 31 Mei 2009 23:08 Onderwerp:
| |

|
Gamed.nl - 31 mei 2009
Gisteravond is er een computer gezien die waarschijnlijk uit een raam is gesmeten door een boze vrouw. Naast de computer liggen er spelconsoles en spellen. Wat de exacte motieven zijn is nog niet bekend.
Zie sang, een member op Gamed.nl, opende onlangs een topic over de vraag of andere mensen ook problemen ondervinden. Hoogst waarschijnlijk is hij de man die de bewoner is van het huis waarbij de computer en dergelijke uit het raam zijn geworpen. Dit topic zou de plaatselijke politie kunnen helpen bij een onderzoek naar de motieven. Voorbijlopende mensen zagen dat de computer uit het raam werd geworpen door een vrouw wiens gezicht rood en alles was, waarschijnlijk door woede en tranen. De ooggetuigen zijn doorgelopen maar kwamen later bij de politie opdagen die inmiddels ter plekke was omdat andere huisbewoners een telefoontje hebben gepleegd voor de zekerheid. Het is nog onbekend waar de vrouw nu is, de man vonden ze met een rode bal in zijn mond in de kelder, vastgebonden aan een stoel, of dit voorspel was is onbekend. Wel is bekend dat de man door de shock van de inval in het ziekenhuis is beland en er is al geconstateerd dat de man is geslagen door zijn vrouw. Verdere informatie is nog niet bekend. |
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 31 Mei 2009 23:34 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: | Gamed.nl - 31 mei 2009
Het is nog onbekend waar de vrouw nu is, [b]de man vonden ze met een rode bal in zijn mond in de kelder, vastgebonden aan een stoel, of dit voorspel was is onbekend. Wel is bekend dat de man door de shock van de inval in het ziekenhuis is beland en er is al geconstateerd dat de man is geslagen door zijn vrouw. Verdere informatie is nog niet bekend. |
Lol. Vraag me toch af of dat het was en dat hij 'm niet omhoog kon krijgen, zodat zij helemaal door het lint ging.
Was niemand van deze site toch?  |
|
Terug naar boven |
|
|
groente12 |
Geplaatst: 31 Mei 2009 23:58 Onderwerp:
| |
![]()
|
wat the fck?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 01 Jun 2009 00:06 Onderwerp:
| |

|
Die gast is toch niet echt in jouw verhaaltje. Je hebt het verzonnen toch?
(Ik hoop dat ik nu in een grap van jou trap, dat hoop ik echt voor die Zie Sang dude) |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 01 Jun 2009 00:29 Onderwerp:
| |

|
Als dat verhaal echt waar moet zijn dan eet ik mijn schoen op  |
|
Terug naar boven |
|