Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
im2 BerichtGeplaatst: 23 Mei 2009 16:28    Onderwerp: E3 verwachtingen Reageren met citaat

Gisteren heeft de redactie al hun mening gegeven(http://www.gamed.nl/view/58768) dus nu is het de beurt aan de andere leden.

Gebruik onderstaande code als sjabloon:

Code:
[b]Van welk bedrijf verwacht je het meest deze E3?[/b]

[b]Naar welke onaangekondigde game verlang je het meest?[/b]

[b]Van welke game wil je meer informatie horen?[/b]

[b]Welke game voorspel jij welke wordt getoond terwijl deze nog niet is aangekondigd?[/b]

Van welk bedrijf verwacht je het meest deze E3?
Als je als bedrijf zegt dat je thuisentertainment gaat heruitvinden dan schep je natuurlijk hoge verwachtingen. Ik heb het hier natuurlijk over Microsoft. Ik verwacht dat ze, net als vorig jaar, weer enkele grote aankondigingen achter de hebben gehouden en het zou me dus verbazen als ze niet met de grootste verrassingen kwamen. Van Sony verwacht ik niet veel nieuwe aankondigingen en van Nintendo…tja, met hen weet je nooit, maar ik zou er toch mijn geld niet op inzetten.

Naar welke onaangekondigde game verlang je het meest?
Enkele maanden geleden zou ik Dead Rising 2 gezegd hebben, maar die is ondertussen ook al aangekondigd. Nu hoop ik vooral op Half-Life Episode 3 en een vervolg op Portal. Als het even kan mag EA ook nog Crysis 2 meenemen. Ubisoft aan de andere kant zal me een plezier doen met de aankondiging van een nieuwe Rainbow Six

Van welke game wil je meer informatie horen?
Allereerst Alan Wake. Als ze op E3 niet met meer materiaal komen dan vraag ik me echt af wanneer het dan wel zal gebeuren. Andere games waar ik dringend wat meer van wil zien zijn I am Alive, Assassin’s Creed 2, Beyond Good & Evil 2, Ghost Recon 4 en Splinter Cell: Conviction. Ubisoft weet dus wat hen te doen staat. Verder hoop ik ook op meer gameplaybeelden van games waar we wel al wat van gezien hebben zoals Modern Warfare 2, Mass Effect 2, Bioshock 2 en Mafia 2. Sequels zijn populair zo te zien.

Welke game voorspel jij welke wordt getoond terwijl deze nog niet is aangekondigd?
Ten minste één high caliber game. Dan heb ik het over een Halo, een Metal Gear Solid, een GTA, een Mario, een Zelda. Ik acht de kans het hoogst dat het één van de laatste twee wordt. Nintendo kan ze zeker gebruiken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 23 Mei 2009 17:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Capcom, Square-Enix & Konami.

Star Fox Wii, dit keer een waardig vervolg op Star Fox 64.

Ik wil meer te weten komen over de Castlevania game voor de PS3/360.

Welke game voorspel jij welke wordt getoond terwijl deze nog niet is aangekondigd?

Twisted Metal PS3

===

Catlevania blijft toch wel een van de vetste franchise`s ooit, maar tot nu toe zijn alle 3D delen gefaald.

Laatst aangepast door No'tje op 23 Mei 2009 17:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 23 Mei 2009 17:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Microsoft, Actiblizzion en Nintendo

The Elder Scrolls 5

Fallout: New Vegas

The Elder Scrolls 5
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 23 Mei 2009 17:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Microsoft en Nintendo. Nintendo zal na de catastrofe van vorig jaar zich willen herpakken en een pak games aankondigen. Met Kid Icarus, Zelda/Mario Wii en enkele games voor de DS zullen ze vele fans blij maken.
Dat Microsoft de show gaat stelen bestaat geen twijfel over. Ze zullen hun 1st party games voorstellen waarbij meer dan waarschijnlijk enkele pareltjes tussen zullen zitten.
Daaboven op zou Microsoft Microsoft niet zijn als ze geen smak geld over zouden hebben voor 3rd party (timed-)exclusive(s) (DLC). Trek geen raar gezicht als op de Microsoft persconferentie aangekondigd wordt dat Mafia 2 deze herfst exclusief naar de Xbox360 en PC gaat.

Star Wars Battlefront 3. Zou je me het vorig jaar gevraagd hebben zou ik je KoTOR 3 geantwoord hebben. Maar omdat deze laatste aangekondigd is in MMO vorm kijk ik als Star Wars fan uit naar het 3de deel in deze populaire shooterserie.

Zonder twijfel Star Wars: The Old Republic. Deze game heeft alles om zowel de diehard KoTOR fans te bekoren en daarbij ook nog eens MMO gamers te overtuigen.

Er zijn er teveel om op te noemen. Ik verwacht dat er op deze E3 een spektakel aan aankondigen gaat gebeuren. Syphon Filter PS3, Kid Icarus Wii, Killer Instinct 3, Perfect Dark 2,....
Ah, als geen enkele van deze games aangekondigd zou worden zou ik de dag na E3 verbaasd zijn.
Terug naar boven
Akatora BerichtGeplaatst: 30 Mei 2009 15:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Microsoft, ze hebben mooie praatjes en ben heel benieuwd naar hun revolutionaire aankondiging.

Een GTA wat zich in japan zou afspelen.

Agito, ben benieuwd wat het gaat bieden.

Forza Motorsport 3.
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 15:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat zijn de tijden van de persconferenties?
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 15:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Urkie schreef:
Wat zijn de tijden van de persconferenties?

http://www.gamed.nl/view/57077

Het scheelde dat ik het zelf ook nog wou weten.
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 15:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Ty.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Microsoft persconferentie is overigens al om 18.00 uur morgen, dus vergis je niet, waarschijnlijk iets gewijzigd ofzo

Maandag 1 juni:
18.00: Microsoft
23.00: Electronic Arts
02.00: Ubisoft

Dinsdag 2 juni:
18.00: Nintendo
20.00: Sony
03.00: Roundtable met Miyamoto

Woensag 3 juni:
00.00: Konami persconferentie

Dat word nachtwerk helaas
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 17:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is wel irri voor de gene die de dag erna een examen (of gewoon naar school moet) hebben dat nachtwerk xD
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 17:40    Onderwerp: Reageren met citaat

mm ik hoop op een beetje pret net als vorig jaar, zelden zo zitten lachen om die kansloze ps3 losers die er niet tegen konden dat "hun" finalfantasy ( ) naar de 360 ging.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 17:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

IV Trueskill VI schreef:
Dat is wel irri voor de gene die de dag erna een examen (of gewoon naar school moet) hebben dat nachtwerk xD
Tell me about it, ik heb die week drie examens.
Terug naar boven
mercy0001 BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 18:06    Onderwerp: Reageren met citaat

N!CE schreef:
mm ik hoop op een beetje pret net als vorig jaar, zelden zo zitten lachen om die kansloze ps3 losers die er niet tegen konden dat "hun" finalfantasy ( ) naar de 360 ging.

Inderdaad, ik kon er de eerste maanden ook niet tegen (Ik kocht een €599 PS3 enkel voor FFXIII) maar nu gaat dat wel beter. Gelukkig krijgt de PS3 versie meer extra's als de Xbox 360 versie, en wordt XIII enkel dinsdag op de Sony persconferentie of woensdag op de Square Enix persconferentie getoont (volgens hetgeen ik gehoord heb.)
JA SE heeft een eigen persconferentie.

Woendag 20 uur
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3174456

Comment Hieronder
||
V

Ik dus.

Laatst aangepast door mercy0001 op 31 Mei 2009 18:13; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 18:09    Onderwerp: Reageren met citaat

N!CE schreef:

Vind je het gek, er zijn een boel mensen die een PS3 (400/600 Euro) gehaald hebben alleen al voor Final Fantasy XIII.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat

mercy0001 schreef:
N!CE schreef:

Inderdaad, ik kon er de eerste maanden ook niet tegen (Ik kocht een €599 PS3 enkel voor FFXIII) maar nu gaat dat wel beter. Gelukkig krijgt de PS3 versie meer extra's als de Xbox 360 versie, en wordt XIII enkel dinsdag op de Sony persconferentie of woensdag op de Square Enix persconferentie getoont (volgens hetgeen ik gehoord heb.)

Beide onwaar.
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Je bent zielig als je een console haalt voor een game.
Terug naar boven
Akatora BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 18:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Urkie schreef:

Nouja wel een beetje grof, maar stiekem heb je toch gelijk..
Maarja de ps3 heeft verder ook niet veel te bieden, dan is het logisch dat je dan 1 game aanwijst.

@cecilffiv
Ik zou niet ''meer'' zeggen. Rachtet, Jak, GoW, Getaway etcetera waren net zo goed actiegericht.

@Roderick
Userbase van ps3 is ook veel kleiner dan de 360 in de US.
Het is wel logisch dat ze voor de 360 gaan i.v.m de prijs.
Japanners zijn gewoon same als always.. Nationalisten......

Laatst aangepast door Akatora op 31 Mei 2009 19:23; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 18:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Akatora schreef:
Urkie schreef:

Maarja de ps3 heeft verder ook niet veel te bieden, dan is het logisch dat je dan 1 game aanwijst.

PS3 heeft niks te bieden qua jrpg`s, maar het is wel een mooie blu-ray speler.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Akatora schreef:
Urkie schreef:

PS3 heeft niks te bieden qua jrpg`s, maar het is wel een mooie blu-ray speler.

Opmerkelijk dat de PS3 deze generatie veel meer actiegericht is; Uncharted 2, God of War 3, Killzone, Infamous...
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat

En da's ook geen gekke gedachte want het Amerikaanse publiek is daar dol op. Laten ze dan echter deze generatie totaal niet verzot zijn op actiegames op de PS3 maar ze wel massaal kopen op de 360. Raar volkje.

Japanners evengoed: zat RPG's op de 360 maar ding is niet te slijten daarzo.

Smaken veranderen blijkbaar. Daarbij is er genoeg reden om een PS3 te halen: Uncharted en Killzone 2 zijn mijn twee grootste redenen geweest. FFXIII wilde ik ook sowieso een PS3 voor hebben, maja, die komt nu ook op de 360. Weerhoudt me er niet van om FFXIII alsnog op de PS3 te halen.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 19:31    Onderwerp: Reageren met citaat

FFXIII had gewoon een PS3 launch game moeten zijn, dan had je nu veel meer rpgs gehad op de PS3.

Zeer jammer dit want de PS2 is de koning met rpg`s en iedereen verwachte hetzelfde van de PS3.
Terug naar boven
Akatora BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 19:39    Onderwerp: Reageren met citaat

@Ninodude
Dat ligt aan het feit dat Japanse Developers nou eenmaal slecht zijn, dat is bevestigt door vele goede japanse devs zoals: Kojima, Square Enix en Platinum Games. Japanse Devs zijn achterhaalt, het westen loop voor.
Vandaar dat ze zoveel achterhaalde ds en psp games maken......
Ze zijn nog niet zover om over te gaan tot 3d.
Veel devs kunnen het hun niet veroorloven en al was ff 13 uitgekomen veel impact had het niet gehad.

In kort voor Ninodude:
Japanse devs lacken aan techniek en technologie waardoor ze het vaak niet zullen wagen om een ps3 game te maken. Of je krijgt ps2/ps1 uitziende spellen zoals bij NIS aan de hand is. Maar veel Devs zullen gewoon DS/PSP rpg's blijven maken.

Laatst aangepast door Akatora op 31 Mei 2009 20:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 19:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb geen idee wat je daar net zij, maar zullen we nu maar weer ontopic gaan?

Ow, zo bedoel je. Ja idd daar heb je wel gelijk in. Helaas..

Laatst aangepast door No'tje op 31 Mei 2009 22:25; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
mercy0001 BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik hou niet van shooters, RTS of race games (Ja, ik ben speciaal.) Ik hou enkel van RPG's. En op de PS3 zijn nog niet zoveel goede exclusieve RPG's te vinden. (Nee, voor mij zijn Fallout 3 en Demon Souls geen RPG's.) Ik heb RPG's nodig à la Final Fantasy (goed verhaal, graphiqs, character growth,...)
En jullie weten allemaal wel dat als je een game vanaf zijn aankondiging dagelijks op talloze sites volgt, hoe erg het dan kan zijn dat hij naar een andere console gaat.

Zolang dat Microsoft niet met alle eer gaat lopen en de ontwikkeling niet vertraagd wordt heb ik met een FFXIII 360 port geen probleem.
Terug naar boven
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 23:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Microsoft. Het uitstellen van de line-up presentatie kan gewoon te maken hebben met het afwachten van wat de tegenpartij gaat doen, maar ik heb goede hoop. Microsoft heeft bevestigd met drie onaangekondigde 'triple A' -zoals dat zo mooi heet- exclusives naar de E3 te komen. Daarnaast is er veel speculatie over een handheld waar ik mijn twijvels over heb of die er daadwerkelijk gaat komen. We hebben al nieuws gehad over de nieuwe Zune zoals ik voorspelde wat waarschijnlijk de handheld toekomst van Microsoft zal gaan moeten worden. De blammage van vorig jaar ligt nog vers in het geheugen met maar één aangekondigde titel en voor de rest alleen maar wat datums vrijgegeven en een paar trailertjes naar buiten gebracht. Het jaar is nu nog veel verser qua aankondigingen en veel games moeten dan ook nog aangekondigd worden. Gelukkig is er speculatie alom

De Metal Gear 4 re-make/ Metal Gear 5 multiplatform is wat Microsoft nodig heeft om Sony een zware klap te geven. Dat Sony volgens speculatie een nieuwe Gears game voor de PS3 naar buiten zou willen brengen zou voor Microsoft denk ik een veel grotere klap zijn. Natuurlijk hoop ik ook erg op een nieuwe HALO titel in de vorm van Halo: Reach. Voor de rest laat ik me gewoon verrassen en zie ik wel wat Sony en Microsoft voor technische hoogstandjes naar buiten gaan brengen. Dat deze E3 gewoon veel vetter gaat worden dan de 2008 editie en met veel meer nieuwe aankondigingen zal zitten is gelukkig alvast een feit. Ofwel, ik kan totaal niet wachten tot 19:30 morgenavond.

Als Infinity Ward fan van het eerste uur kan ik niet wachten op nieuwe informatie over Modern Warfare 2. Daarnaast hoop ik wat verduidelijking te krijgen over de daadwerkelijke gameplay van Batman: Arkham Asylum waar ik nog steeds een beetje onzeker over ben. De hoge verwachtingen Rocksteady (de ontwikkelende studio) alvast zelf heeft geschept is niet mis en dat ondanks dat we ze nou niet bepaald kennen van hun technische hoogstandjes. Voor de rest wil ik natuurlijk ook zoals alle andere mensen meer horen over mainstream titels als: Assassin's Creed 2, Mass Effect 2, Splinter Cell: Convictions en nog een heleboel andere titels die ik nu nog vergeet en eigenlijk te veel zijn om op te noemen.

Een nieuwe titel van Bungie. Bungie teast ons al heel erg lang met het feit dat ze Halo: ODST al sinds oktober vorig jaar in de post-productie fase hebben zitten en dat ze veel meer bezig zijn met 'deeper darker project' aldus hun zelf. Dat dit naar alle waarschijnlijkheid een nieuw kindje zal zijn in het multibillion dollar franchise halo zal zijn lijkt me niet zo vreemd, zeker nu de geruchten rondom Halo: Reach overal opduiken, maar een volledig nieuwe titel zou ik ook graag zien. Daarnaast weet ik ook zeker dat Epic Games met een nieuwe titel gaat komen, wordt het niet een port naar de ps3 van Gears of War 2 dan zal het naar alle waarschijnlijkheid de nieuw gelicenseerde survival horror Nano.Strike worden wat mij ook waarschijlijker lijkt dan de Gears port wat mij gewoon een typisch E3 gerucht lijkt. En last but not least komt Lionhead natuurlijk met een nieuwe xbox 360 exclusive, een nieuwe Fable is het nog veel te vroeg voor, dus misschien een nieuwe black versus white?

De tijd zal het leren

(Ben hier in sneltreinvaart doorheen getypt dus spel en grammaticale fouten onder voorbehoud)
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: