Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 29 Mei 2009 19:01    Onderwerp: Kojima's NEXT Reageren met citaat

We worden al enige tijd geteased door Kojima over zijn nieuwe project. Het duurt niet heel lang meer tot het bekend wordt wat het precies zou zijn. Maar het is door de afbeeldingen van Big Boss/Solidus en Raiden/Grey Fox/Olga/Sunny al snel duidelijk dat we praten over een nieuwe Metal Gear Solid. Wat erg opvalt is dat de teasersite veel regen en storm laat zien. Fans van MGS zullen weten dat Raiden geboren is toen het regende. De site laat ook heel wat nummers en letters zien, de volgende letters en nummers kun je vinden op zijn teasersite:

S/5
R
P
E
C
@/e
O/0
3
6

Dingen die mensen denken dat het zijn:
PR = Project Raiden
COP = Child of Patriots
PS3/360
PRE = Prequel

Elke keer dat de countdown afloopt krijgt de site een update met een nieuwe tijd en meer regen of afbeeldingen. De volgende 2 personage's zijn laten zien:

Zelf denk ik dat we wel te maken hebben met Big Boss maar niet met Raiden. Raiden zag er in deel 4 een stuk mannelijker eruit en had zover ik weet geen streepjescode op zijn voorhoofd, bruine ogen of 2 gaten/schroefjes door zijn hoofd. Maar wat denken jullie?

Laatst aangepast door MarcianoNL op 30 Mei 2009 19:27; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Akatora BerichtGeplaatst: 29 Mei 2009 19:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat Raiden in MGS5 de leadcharacter wordt.

En Big Boss de lead in een nieuw PSPdeel.
Aangezien Kojima al eeuwen geleden zei dat hij aan vervolg op Portable Ops werkte.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 29 Mei 2009 19:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk zelf dat dit een vrouw is en niet Raiden. Raiden zag er toch erg anders uit in MGS IV. Overigens heeft iemand het rare gezicht van Kojima's andere project over het personage geplaatst.

Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Mei 2009 19:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Raiden heeft blauwe ogen ...
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 29 Mei 2009 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Raiden heeft blauwe ogen ...

En geen bar code op zijn hoofd... WTF is going on here?
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 29 Mei 2009 19:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Volgens sommige geruchten werkt Kojima aan 3 games: een nieuwe Metal Gear Solid, Zone of The Enders 3 en een shooter waarvoor hij IW is gaan bezoeken
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 29 Mei 2009 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar welke van die games wordt de PSP titel..

Kojima heeft in een interview gezegd dat het logo op de baret van Big Boss erg belangrijk zou zijn. Als ik naar het logo kijk zie ik een half skalethoofd met een ooglapje(logo Outer Haven) maar daarnaast een land wat ik gok Zanzibarland is.
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 29 Mei 2009 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Call of Solid: Modern Gear
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Mei 2009 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

En voor dat onbekende personage, onderstaande personages tonen een gelijkenis:
Sunny: http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/821/821361/metal-gear-solid-4-guns-of-the-patriots--20070920004527425_640w.jpg
Olga: http://www.blogcdn.com/www.joystiq.com/media/2008/06/big-bosses-mgs2-olga.jpg
Gray Fox: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/b/b5/Gray_Fox_Concept.jpg
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 29 Mei 2009 20:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Hmm dat hoofd in die Raiden suit op dat plaatje is wel apart, het is Raiden niet! Het lijkt een beetje op het monster van Frankenstein, er zit ook een streep/naad/scheur in zijn/haar hoofd trouwens, op een gelijke lijn met die schroeven.

Kojima maakt me echt gek ^^
Terug naar boven
Dyllann BerichtGeplaatst: 29 Mei 2009 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Jongens. Jullie zitten helemaal fout op het gebied met dat e/@ ding.

die e is een kanji symbool voor een sterrenbeeld, Hebi.

Hebi betekent Slang... We all know what that means, right?

Hier enige visuele confirmatie; http://www.japancalligraphy.eu/images/horoscope/thumb/snake.jpg

EDIT:

Die cyborg-ninja zou inderdaad Sunny kunnen wezen. Kijk maar eens naar het plaatje wat Joni eerder postte, en dan de haarkleur/oogkleur/wenkbrauwen vergelijken.

Zou wel uber tof wezen. SUNNY FTW!
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 29 Mei 2009 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb Sunny in deel 4 altijd al een vreemd meisje gevonden. Maar stel dat het Sunny is, wat is de connectie met Big Boss? Ik hoop dat Kojima niet opeens nieuwe personage's gaat verzinnen maar met een bekend uiterlijk.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 29 Mei 2009 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:
Ik heb Sunny in deel 4 altijd al een vreemd meisje gevonden. Maar stel dat het Sunny is, wat is de connectie met Big Boss? Ik hoop dat Kojima niet opeens nieuwe personage's gaat verzinnen maar met een bekend uiterlijk.

Aangezien Snake/Liquid klonen waren van Big Boss, was het bekende uiterlijk voor deeltje 3 wel te verklaren. Maar t zou inderdaad lame zijn als t bijvoorbeeld Cyborg Ninja/Gray Fox moet voorstellen die toevallig op Raiden lijkt.

En over die cijfers die voorbij komen, die 6 zou ook voor de maand juni kunnen staan hè Niet dat de 360 bezitters ineens van de daken gaan schreeuwen dat er een 360 versie komt.
Terug naar boven
Dyllann BerichtGeplaatst: 29 Mei 2009 23:06    Onderwerp: Reageren met citaat

chimnino schreef:
MarcianoNL schreef:

Aangezien Snake/Liquid klonen waren van Big Boss, was het bekende uiterlijk voor deeltje 3 wel te verklaren. Maar t zou inderdaad lame zijn als t bijvoorbeeld Cyborg Ninja/Gray Fox moet voorstellen die toevallig op Raiden lijkt.

En over die cijfers die voorbij komen, die 6 zou ook voor de maand juni kunnen staan hè Niet dat de 360 bezitters ineens van de daken gaan schreeuwen dat er een 360 versie komt.

Misschien is die dude met die ooglap ook wel Solidus, maar dat lijkt me uit de kwestie, aangezien hij al grijs was in deel 2.

Een nieuwe, geheime kloon misschien?
Kojima weet er toch wel iets interessants van de maken.
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 30 Mei 2009 10:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Als cyber-ninja kunnen spelen in MGS5 zou wel vet zijn.
Maar de serie is gebouwd op stealth, cyber-ninja stealth?
Dan is er ook nog de kans dat je weer als big-boss speelt.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Mei 2009 14:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

De countdown eindigt trouwens maandag om 24 uur als ik goed tel.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 30 Mei 2009 19:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben benieuwd. Hopelijk geen PSP game.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 30 Mei 2009 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmm.. Ik hoop niet dat het deze Metal Gear Solid is. Kijk dan hoeveel detail er in die gezichten zitten.
Terug naar boven
Zaandam3 BerichtGeplaatst: 30 Mei 2009 19:31    Onderwerp: Reageren met citaat

ik gok op Gray Fox aka Null

http://images4.wikia.nocookie.net/metalgear/images/thumb/9/9b/Null.jpg/180px-Null.jpg
Terug naar boven
Matesers BerichtGeplaatst: 30 Mei 2009 23:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Als het een westerse studio zou zijn zou ik denken dat het een vrouw is. Maar dit is een japanse studio. Japanse ontwikkelaars gebruiken heel vaak mannelijke personages met vrouwelijke trekjes.

Sunny die in een cyborg ninja verandert, vind ik wel erg ver gezocht. Zelfs voor een kojima game.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 30 Mei 2009 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Het hoeft nog geeneens een Ninja te zijn he.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 30 Mei 2009 23:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Zaandam3 schreef:
ik gok op Gray Fox aka Null

http://images4.wikia.nocookie.net/metalgear/images/thumb/9/9b/Null.jpg/180px-Null.jpg

Dat is onmogelijk gray fox is letterlijk verplettert door REX in MGS1.
Terug naar boven
Dyllann BerichtGeplaatst: 30 Mei 2009 23:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Matesers schreef:
Als het een westerse studio zou zijn zou ik denken dat het een vrouw is. Maar dit is een japanse studio. Japanse ontwikkelaars gebruiken heel vaak mannelijke personages met vrouwelijke trekjes.

Sunny die in een cyborg ninja verandert, vind ik wel erg ver gezocht. Zelfs voor een kojima game.

Lijkt me redelijk aannemelijk, aangezien Raiden degene was waar Sunny het meest tegenop keek.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 10:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Euhm zei John Koller niet dat er een nieuwe MGS naar de PSP zou gaan?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Nog maar 25 uur...
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

Ga naar: