Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Asianator BerichtGeplaatst: 19 Mei 2009 18:37    Onderwerp: Dragon Ball Z: Raging Blast (PS3/XBOX 360) Reageren met citaat

Zoals je kunt verwachten, komt er een nieuwe Dragon Ball Z naar ons toe.

De titel van de game zal Dragon Ball Z: Raging Blast zijn, en niet Dragon Ball Z: Burst Limit 2, zoals veel mensen dachten.

Het zal wederom een fighter betreffen en zal uitkomen op de PLAYSTATION®3 en XBOX 360.

Het spel staat in Japan gepland voor een release in 2009, maar wij mogen pas in 2010 aan de slag met deze nieuwe DBZ-titel.

Bekijk hieronder de eerste (vrij onduidelijke) scans die in een Japans magazine verschenen. Welke speelstijl denk je dat het spel zal hanteren? De Budokai-speelstijl? Of de Tenkaichi-speelstijl?

Persoonlijk denk ik, afgaande op de scans, dat Raging Blast de Tenkaichi-speelstijl zal hanteren, vooral als je kijkt naar Piccolo op het tweede plaatje.

Laatst aangepast door Asianator op 19 Mei 2009 18:48; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BDDesigns BerichtGeplaatst: 19 Mei 2009 18:38    Onderwerp: Reageren met citaat

pics dun work.
Verder:
Tof
vond die BL demo wel vet.
Weeet niet welke vecht stijl.
boeit me niet zoveel buttonbashe is leuk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 19 Mei 2009 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Gelukkig is het de Tenkaichi stijl en dus hopelijk ook een volledig roster. Alleen op deze scan lijkt het iets teveel op Tenkaichi 3 dus hoop ik niet dat dit gewoon een port is..

http://www.gamersland.com/data/DragonballZRagingBlastscan119052009.jpg
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 19 Mei 2009 18:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Zo, de scans zijn aangepast.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Mei 2009 18:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben niet heel erg onder de indruk, had liever een action game of rpg.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 19 Mei 2009 19:39    Onderwerp: Reageren met citaat

ik vind DB echt uitgemolken als je het mij vraagt. Telkers weer de zelfde saga's en personages. Tijd voor meer originaliteit zoals een rpg of een ander verhaal met nieuwe personages.
Terug naar boven
Brastin BerichtGeplaatst: 19 Mei 2009 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Super vet ik kan niet wachten
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 19 Mei 2009 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
ik vind DB echt uitgemolken als je het mij vraagt. Telkers weer de zelfde saga's en personages. Tijd voor meer originaliteit zoals een rpg of een ander verhaal met nieuwe personages.

Inderdaad! Hoe zou het zijn om Super Mario Bros elke keer opnieuw uit te spelen met amper vernieuwde graphics?
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Mei 2009 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
Lawliet schreef:

Inderdaad! Hoe zou het zijn om Super Mario Bros elke keer opnieuw uit te spelen met amper vernieuwde graphics?

Kuro check je PM aub
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 19 Mei 2009 21:55    Onderwerp: Reageren met citaat

cecilffiv schreef:
Kurosaki01 schreef:
Lawliet schreef:

Kuro check je PM aub

koekeloer maar even in die van jouw.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 19 Mei 2009 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Als het de gameplay van Tenkaichi word met de graphics van Burst limit word het een must-buy voor mij
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 23 Mei 2009 17:15    Onderwerp: Reageren met citaat

De nieuwe screenshots zien er heerlijk uit! (het mocht wel ietstjes mooier met de omgevingen)
http://www.eurogamer.pt/gallery.php?game_id=11766&article_id=573121

En verder nog de volgende informatie:

"This would be the second videogame of the Dragonball series to hit the Xbox 360 following last year's successful, Burst Limit. The game will be launched in Japan this year with no doubt a US releasing following very shortly after. Looking at the scans, Xbox Evolved was able to break down the details of the game:

• This game is not Burst Limit 2. Why? Well for the obvious reason…it is not titled Burst Limit 2.
• The game seems to be the newest addition to the Budokai Tenkaichi series and sequel to Budokai Tenkaichi 3. Fans of that series will know the game from Budokai Tenkaichi 1-3 which hit the Playstation 2 and Nintendo Wii.
• The game is being developed by Spike, the makers of the past Budokai Tenkaichi games.
• This game returns the fan-favorite ways of free 3D flight as the past Budokai Tenkaichi games.
• Sources to Xbox Evolved tell us there will be a huge roster with expected DLC in the future, similar to how Ultimate Ninja Storm was updated constantly but on such a bigger and better level with no on-disc downloads but this is still a talked about idea and not 100% confirmed.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 23 Mei 2009 17:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb net ook de nieuwe screens geplaatst.
Ziet er tof uit, alleen nu nog niet mooier (of net zo mooi) als Burst Limit.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 23 Mei 2009 17:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Klopt maar dit zijn wel een stuk grotere levels. De personage's vondt ik in de Tenkaichi games er altijd beter uitzien dan de Budokai games. Ze leken een stuk meer en zo te zien gebeurt dat hier ook.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 23 Mei 2009 17:42    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:
Klopt maar dit zijn wel een stuk grotere levels. De personage's vondt ik in de Tenkaichi games er altijd beter uitzien dan de Budokai games. Ze leken een stuk meer en zo te zien gebeurt dat hier ook.

We zullen zien wat het gaat doen. Ik ben in elk geval erg benieuwd!
Terug naar boven
Butoden BerichtGeplaatst: 23 Mei 2009 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kijk wel uit naar deze titel, ik ben benieuwd wie er allemaal in het spel zit. Ik hoop dat het geen 'remake' achtig iets wordt van tenkaichi 1 en dat ze weer bij af beginnen maar gewoon lekker veel personages toevoegen net als in tenkaichi 3.
Terug naar boven
Zokun90 BerichtGeplaatst: 24 Mei 2009 01:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Mij lijkt het niet wat. Zou veel liever 'gewoon!' een vervolg hebben op Burst Limit, niet gelijk weer een onnozele franchise die toch niets nieuws toevoegd. Met die PS2 graphics ben ik absoluut niet onder de indruk. Wat wilt Spike hiermee bereiken denk ik zo. Het randje omhoog doen naar 200 characters? Een paar extra levels? Burst Limit vind ik geweldig maar heeft het minpunt is dat die erg weinig levels en characters heeft. Een vervolg die hierop zich focust is pas een echte DBZ game. Vond BT3 totaal voor geen meter spelen die ik verdacht veel op een shooter vond lijken. Je tegenstander proberen te 'capturen' en button bashen op dat moment.
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 24 Mei 2009 09:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Zokun90 schreef:
Mij lijkt het niet wat. Zou veel liever 'gewoon!' een vervolg hebben op Burst Limit, niet gelijk weer een onnozele franchise die toch niets nieuws toevoegd. Met die PS2 graphics ben ik absoluut niet onder de indruk. Wat wilt Spike hiermee bereiken denk ik zo. Het randje omhoog doen naar 200 characters? Een paar extra levels? Burst Limit vind ik geweldig maar heeft het minpunt is dat die erg weinig levels en characters heeft. Een vervolg die hierop zich focust is pas een echte DBZ game. Vond BT3 totaal voor geen meter spelen die ik verdacht veel op een shooter vond lijken. Je tegenstander proberen te 'capturen' en button bashen op dat moment.
ik vond de gameplay van burslimit afschuwlijk echt de lelijkste dbz game misschien zelfs de lelijkste vechtgame die ik ooit heb gezieen.
en die stijl van de grapichs passen dus echt totaal niet bij dbz.
en zeg even wat is leuker heen en weer gaan op de map en niet vrij kunnen bewegen of lekker vliegen waar je wilt en omgevingen vernietigen maar je hebt wel gelijk die grapichs zien er niet uit.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 24 Mei 2009 21:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Nieuwe geruchten:

- Een meer dan 100 personages met elk hun eigen combo's en verscheidenheden
- Vernietigbare arena's
- Exceptionele graphics, mooier dan Burst Limit, Spike gebruikt een geheime HD engine (Niet die van Tenkaichi 3 of Burst Limit)
- Grotere stages dan de vorige Tenkaichi's
- Character Creator (Dit wilde Donny Clay al bij Tenkaichi 3 maar was niet mogelijk)
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 24 Mei 2009 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat

100 lijkt me wel een beetje veel
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 24 Mei 2009 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat een geweldige naam
Terug naar boven
NathanDrake BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 12:20    Onderwerp: Reageren met citaat

DBZ Tenkaichi echt kapot gespeeld op de PS2. Burst Limit nooit gehaald, weet eigenlijk niet waarom maar ach, RB wordt waarschijnlijk de nieuwe DBZ game in the collection dacht ik maar zo. De eerste screens spreken mij sowieso wel aan en als de geruchten die MarcianoNL zei kloppen met 100 personages(wel erg veel trouwes) dan is het voor mij een uitgemaakte zaak: Halen!!!
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 14:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Nieuwe Screens en Infomatie:

Voor het eerst op de Next-Gen consoles maakt Spike een game(makers van de Tenkaichi serie)

De game zal draaien op 60 frames per seconden.

73 speelbare personage's waarbij sommige personage's kunnen transformeren, andere kleren hebben of meer. (Note ik las eerder iets over DLC dus waarschijnlijk meer personage's via DLC?)

10 vernietigende omgevingen welke mogelijk van dag en nacht veranderen.

Grafisch moet de game heel erg mooi gaan worden met veel oog voor detail en mooie special effects.

Voor het eerst is het mogelijk in een DBZ game om in een groot toernooi te gaan spelen met 16 andere.

Een Story mode met meer dan 100 chapters van de beste momenten in de DBZ saga (of DB en GT erin zitten is niet bekend.)
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 14:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Klinkt heel erg goed die info. Ik ben blij met de 60fps, want de tenkaichi serie op de PS2 liep heel stroef, alsof een soort milliseconde vertraagt werd. Ik ben heel benieuwd naar die Story mode.
Terug naar boven
Zokun90 BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 14:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat van die 100 chapters is mooi. BT3 had er 48, dus deze zal een 2 keer zo langere story mode hebben.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: