Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 164, 165, 166  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Mei 2009 16:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Geslaagd omdat het niet altijd te happy end moet zijn, maar het boek was beter op dat gebied.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 30 Mei 2009 16:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb ook Dawn of the dead (de remake dan) gezien. die vond ik zeker vermakelijk en eigenlijk IETS beter dan Land of the dead. voor de rest kan ik helaas niks zeggen.. origineel nooit gezien en het vervolg van land of the dead had ik pas paar maanden geleden ontdekt dat ie uit was. moet ik nog eens binnenhalen
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 12:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Aanrijding in Moscou: Dat is ook de eerste keer dat ik een Vlaamse film met ondertiteling moet bekijken om hem te verstaan. Beter dan al die andere afgebortstelde romantische komedies uit Hollywood. Beetje drama, een beetje echter.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 13:11    Onderwerp: Reageren met citaat

The Children of Men 8/10

Goede film met een sterke concept. Het was vooral mooi gefilmd enzo. Alleen het einde van de film vond ik niet zo geweldig, maar voor de rest is de film zeker een aanrader!
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 13:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
The Children of Men 8/10

Goede film met een sterke concept. Het was vooral mooi gefilmd enzo. Alleen het einde van de film vond ik niet zo geweldig, maar voor de rest is de film zeker een aanrader!

OMG het einde was zoooo slecht. Moet elke Britse film (*kuch*28dayslater*kuch*) een oorlogs scene hebben die helemaal niet past aan 't eind om de hele film te verpesten?

Voor de rest zeer goede film, maar door het einde zou ik 'm een 7 geven.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 21:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Terminator 3
Niet zo goed als de vorige 2 maar nog steeds een geweldige film.

8,5/10

Munich
Een moeilijke film, wat vooral komt door de vele Arabische namen die in de film voorkomen, maar zeker een van de beste films over de strijd tussen Israëlieten en Palestijnen die er zijn.

8,5/10
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 01 Jun 2009 00:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Star Trek

Prachtige film, wat een grafische effecten! Leuk geacteerd. Paar onnodige scenes. Vrij dom en af en toe simpelweg fout verhaal; de meeste Star Trek episodes hadden een sterker verhaal... en als je iets over tijd reizen doet moet je het of heel simpel houden of zorgen dat alle details kloppen... hier was dat niet het geval. Wel weer zeer epic. Voelde niet echt als Star Trek, het had wat meer... intelligentie nodig. Eentje die je in de bios moet zien als je 'm ziet; wat mij betreft niet echt een film die je op DVD haalt, namelijk.

7/10
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 01 Jun 2009 00:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Gremlins 2

Een lekker ouderwetse horror/comedy film. Word hoog tijd voor een opvolger van deze film

9/10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 02 Jun 2009 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Ip Man

Vergeet Jet Li, Donnie Chen is pas echt de man. Voorlopig geen enkele film die ik écht slecht film met hem erin, en ook deze voldoet weer aan de standaard. Ok, tis zeker geen topper, maar donnie chen de keet zien ownen is altijd fun.

7/10
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 02 Jun 2009 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat

All The Boys Love Mandy Lane 8.0/10
De bloedmooie Mandy Lane is nog maagd en elke jongen zou niet liever willen dan met het lieve, lekkere meisje naar bed gaan. Maar als een paar kerels haar uitnodigen voor een besloten zuipfeest, gooit een bekende roet in het eten.

Een nogal standaard horrorfilm die wel vermakelijk is maar niet boven het gros uitsteekt, tot het laatste half uur, dan onstijgt deze film de beste in het genre. En dat geniale eindstuk, plus de prachtige Amber Heard (mandy Lane), die ook nog kan acteren, maakt de film driedubbel de moeite waard.

Laatst aangepast door Jelle Havermans op 04 Jun 2009 07:19; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 04 Jun 2009 00:10    Onderwerp: Reageren met citaat

A scanner Darkly

Het begon een beetje twijfelend, maar uiteindelijk was het toch een film die m'n aandacht erbij hield. Leuk einde en nog een leuke kleine wending die ik niet zag aankomen. Misschien omdat ik ondertussen beetje zat te chatten, ma denk da ik het sowieso niet zou gezien hebben.

Leuk om te weten: film is eerst opgenomen met alle acteurs die hun rol speelden, en achteraf zijn ze er id studio over gegaan om het "okami"-achtig uiterlijk te geven

7/10
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 06 Jun 2009 20:05    Onderwerp: Reageren met citaat

The Groomsmen 7.4/10

Leuke film over een stel bevriende dertigers die stuk voor stuk een ander probleem hebben waar ze mee kampen, terwijl ze samen ook nog een rockbandje willen oprichten...
Ik vond de hoofdpersonages stuk voor stuk erg geslaagd, het acteerwerk was voldoende en sommige momenten vond ik best mooi. Leuk filmpje voor met je familie. Slechts het einde viel een tikkeltje tegen.. had wel iets meer verwacht.
Terug naar boven
Kenobixios BerichtGeplaatst: 07 Jun 2009 17:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Gisteren the number 23

7/10

Begin wat langdraadig maar het ging nog. Wou een 6 geven.
Toen kwam het einde (als hij er achter komt dat hij de schrijver is) werd het spannender, daarom puntje extra
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 07 Jun 2009 21:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Burn After Reading [7.0]

Opvallende film die veel mensen niet zullen waarderen. Aparte stijl, einde komt onverwacht, maar het gevoel dat overblijft is toch positief.

Fighting [6.5]

Leuke film, maar het vechten zelf had beter in beeld gebracht kunnen worden. Zitten enkele leuke MMA vechtdingen in, maar het eindresultaat is helaas iets te mager.

Terminator: Salvation [7.5]

Niet te vergelijken met de andere Terminator films, maar toch een erg leuk 'eerste deel'.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 07 Jun 2009 22:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
Burn After Reading [7.0]

Opvallende film die veel mensen niet zullen waarderen. Aparte stijl, einde komt onverwacht, maar het gevoel dat overblijft is toch positief.

x2

ik heb 'm ook net gezien, zou 'm ook een 7 geven. De Coen brothers hebben in 't verleden wel betere dingen gedaan.
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 07 Jun 2009 22:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
Burn After Reading [7.0]

Meen je dat nu :o? Ik had echt beter verwacht dan dat, ze is nog net beter dan hun vorige komedie (the ladykillers, *kots*), maar hun vorige komedies waren toch stukken beter. Het einde was idd wel geslaagd. Of ik had toendertijd gewoon zo een hoge verwachtingen omdat ik verwachtte dat ze terug op niveau waren wat hun komedies betreft. dat kan ook...
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 08 Jun 2009 01:36    Onderwerp: Reageren met citaat

RocknRolla

Guy Ritchie is na de (zware) miskleunen swept away (weiger ik te zien) en Revolver (ongelooflijk slechte film) eindelijk terug in vorm in RocknRolla. Ik betrapte me erop dat ik met een glimlach de hele film lang heb gekeken, en da's met een Guy Ritchie film altijd een goed teken. Ook de muziek is zoals in Lock, Stock.. & Snatch weer van een lekker niveau. Deze film is zeker niet zo geweldig als twee netgenoemde, maar toch boven de middelmaat.

7-/10 (oftewel een 6.8/10)
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 08 Jun 2009 07:10    Onderwerp: Reageren met citaat

What Women Want 7.2/10

Leuke film over een populaire kerel die helaas niet echt word gewaardeerd door de vrouwen. Zijn werknemer geeft een vrouw zijn promotie, waarna hij het eventjes niet meer zit zitten. Als hij na een bizar incident plots beschikt over de gave om vrouwen te kunnen horen denken, kan hij toch nog wat van zijn baantje maken. Bovendien blijkt de aangenomen vrouw toch best leuk...

Leuk filmpje voor tussendoor, maar niet meer dan dat. Aardige Acteurs (Mel Gibson). Niet al te voorspelbaar en een goede afwisseling in het verhaal.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 08 Jun 2009 13:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Valentino Aledda schreef:
Rene Groen schreef:
Burn After Reading [7.0]

Meen je dat nu :o? Ik had echt beter verwacht dan dat, ze is nog net beter dan hun vorige komedie (the ladykillers, *kots*), maar hun vorige komedies waren toch stukken beter. Het einde was idd wel geslaagd. Of ik had toendertijd gewoon zo een hoge verwachtingen omdat ik verwachtte dat ze terug op niveau waren wat hun komedies betreft. dat kan ook...

Ze hebben inderdaad beter werk, maar daarvoor scoort deze ook 'maar' een 7.0.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 08 Jun 2009 14:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Yes man (Jim Carrey)

8/10, altijd lachen met Jim Carrey
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 09 Jun 2009 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Serenity. Lekker toetje op t gecancelde Firefly serie. 8/10
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 09 Jun 2009 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Yes Man 7/10

Mwa, best vermakelijk, maar uiteindelijk niet echt de moeite waard. Komt mede door het einde... Er zijn betere en leukere Jim Carrey films.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 10 Jun 2009 02:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Atonement

7/10 Was wel een mooie film. Meer was het ook eigenlijk niet.
Terug naar boven
Paul_jambers BerichtGeplaatst: 10 Jun 2009 14:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Advent children complete

meer verhaal mooiere vechtscenes en cloud en sephiroth op full-hd:D
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 11 Jun 2009 08:52    Onderwerp: Reageren met citaat

The Sweetest Thing 6.9/10

Grappige film over drie vriendinnen op zoek naar liefde, die vooral draait om grapjes over seks. Soms was de humor erg geslaagd (de scene met de motorrijder en de twee vriendinnen in de auto ), maar af en toe kwam het een beetje flauw of wat 'too much' over. Desondanks zijn Cameron Diaz en haar vriendin (weet niet hoe ze echt heet) erg leuk in deze film, en het mag duidelijk zijn dat hun acteerniveau het geheel wat overstijgt. Verder een leuk filmpje voor tussendoor.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 59 van 166

Ga naar: