Auteur |
Bericht |
|
darth veger |
Geplaatst: 23 Mei 2009 11:45 Onderwerp: Dark Nightmare
| |
|
in 2004 begon ik aan mijn game...Dark nightmare. de eerste paar weken heb ik aan het script gewerkt en de story, toen een jaar lang C++ leren.. en toen was ik er klaar voor!
nu is het all 2009, dus hij is al echt 5 jaar in productie!
ik heb sinds kort een site ge-open'd waar je je kan aanmelden zodat je op de hoogte blijft!
Dark Nightmare:
het is het jaar 2023, juni... in het laboratorium zijn onderzoekers druk bezig met het nieuwe vriendelijke virus, FreeV (Free Virus) deze moest het antwoord zijn op kanker, en vele andere vervelende ziektes.
in 2024 was het dan zo ver. de eerst FreeV shops gingen open en het verkocht als warme broodjes, er was wel 1 nadeel, nooit maar dan ECHT NOOIT!!! dicht bij radioactieve staan, die kunne het virus agressief activeren zodat ze rare dingen met je gaan doen.
2026, Tjernobyl... werd weer actief! alles was hersteld.. op een zeker moment ging alles perfect. ik neem je mee, ik welkom jouw!! in de epicse wereld van Dark Nightmare! een game die blijft hangen in je hoofd
klik hier om naar site te gaan |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 23 Mei 2009 12:18 Onderwerp:
| |

|
Ik hoop dat er ook eens een echte trailer komt want die teaser is gewoon een verzameling foto's met tekst en geluid. |
|
Terug naar boven |
|
|
darth veger |
Geplaatst: 23 Mei 2009 12:56 Onderwerp:
| |
|
|
Terug naar boven |
|
|