Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 164, 165, 166  Volgende  
chimnino BerichtGeplaatst: 18 Mei 2009 19:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Beiden Ace Ventura's onlangs gezien

En ook Screamers gekeken. Vermakelijke sci-fi actie/thriller met Peter "RoboCop" Weller in de hoofdrol.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 19 Mei 2009 07:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Angels & Demons, zeer goede film! Leuke verfilming, natuurlijk gaan ze zeer snel over alles, maar wat verwacht je.
Terug naar boven
Zanar BerichtGeplaatst: 19 Mei 2009 10:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Weer X-Men Origins: Wolverine.
Terug naar boven
RadiusK BerichtGeplaatst: 20 Mei 2009 03:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Saw 2
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 20 Mei 2009 15:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Gran Torino

Sterke film die goede indruk achter laat.

8 / 10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Roderick BerichtGeplaatst: 20 Mei 2009 16:19    Onderwerp: Reageren met citaat

No Country for Old Men.

Waanzinnig gefilmd en schitterend geacteerd.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 20 Mei 2009 16:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
No Country for Old Men.

Vind ik ook een goeie film. Had ik laatst ook gezien.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 20 Mei 2009 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga Zaterdag met een groep vrienden naar de bios, maar welke film weten we nog niet. Welke is volgens jullie beter: Angels and Demons(niet The Da Vinci Code gezien) of Star Trek(nooit de orginele serie gezien)?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Mei 2009 16:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Star Trek is een reboot, dus je hebt de originele serie niet nodig. Bij Angels en Demons weet ik het niet
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 20 Mei 2009 16:40    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:
Ik ga Zaterdag met een groep vrienden naar de bios, maar welke film weten we nog niet. Welke is volgens jullie beter: Angels and Demons(niet The Da Vinci Code gezien) of Star Trek(nooit de orginele serie gezien)?

A&D is niet aan te raden zonder The DaVinci Code. Het BOEK van A&D speelt zich weliswaar vóór TDVC af, maar de films niet! Ze gaan er van uit dat je al enige kennis over de karakters hebt. Er is dus weinig karakter verdieping in de hoofdrolspeler. Houd daar rekening mee.

Star Trek schijnt goed te doen te zijn zonder de serie te kennen. Je zal wat hints naar de series missen, maar geen grote lijnen geloof ik.
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 20 Mei 2009 16:42    Onderwerp: Reageren met citaat

chimnino schreef:
MarcianoNL schreef:

A&D is niet aan te raden zonder The DaVinci Code. Het BOEK van A&D speelt zich weliswaar vóór TDVC af, maar de films niet! Ze gaan er van uit dat je al enige kennis over de karakters hebt. Er is dus weinig karakter verdieping in de hoofdrolspeler. Houd daar rekening mee.

Star Trek schijnt goed te doen te zijn zonder de serie te kennen. Je zal wat hints naar de series missen, maar geen grote lijnen geloof ik.

Mwah klopt niet echt, ik heb zowel beide boeken gelezen als beide films gezien. Ik vindt niet dat je De Da Vinci Code hebt moeten gezien hebben om A&D te kunnen volgen.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 20 Mei 2009 16:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Siebrand Schouterden schreef:
Mwah klopt niet echt, ik heb zowel beide boeken gelezen als beide films gezien. Ik vindt niet dat je De Da Vinci Code hebt moeten gezien hebben om A&D te kunnen volgen.

Als je van karakter ontwikkeling houd, blijft een vrij oppervlakkige film over als je die voorkennis niet hebt over Langdon. Tuurlijk kan je het prima volgen, maar de motivatie voor bepaalde akties zal je missen.

Laten we t er op houden dat je bij ST geen voorkennis nodig hebt, en A&D is discutabel.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 20 Mei 2009 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat

chimnino schreef:

Als je van karakter ontwikkeling houd, blijft een vrij oppervlakkige film over als je die voorkennis niet hebt over Langdon. Tuurlijk kan je het prima volgen, maar de motivatie voor bepaalde akties zal je missen.

Laten we t er op houden dat je bij ST geen voorkennis nodig hebt, en A&D is discutabel.

Hmm.. denk dat mijn keuze bij Star Trek gaat liggen ook door de mooie special effects en ik de vorige film van JJ. A. Cloverfield erg goed vind. Het is even afwachten wat hun het liefste willen zien. Public Enemy's wordt ook een hele goeie film alleen komt die pas 2 Juni..
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 21 Mei 2009 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
No Country for Old Men.

Daar heb je zo'n nieuwe én goede film

-

Eerste recensies voor Inglourious Basterds zijn trouwens positief, dus ik kijk er naar uit.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 21 Mei 2009 23:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Slumdog Millionaire

Welke score zal Lawliet deze film geven?

A: 8/10
B: 9,5/10
C: 7/10
D: 10/10

Het goede antwoord is: D

Vond de film echt een topper. Een briljant verhaal met een goede setting. Het einde was ook subliem.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 22 Mei 2009 10:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Dus... B of D?
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 22 Mei 2009 11:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Joris schreef:
Roderick schreef:
No Country for Old Men.

Daar heb je zo'n nieuwe én goede film

-

Eerste recensies voor Inglourious Basterds zijn trouwens positief, dus ik kijk er naar uit.

Nah, dit is niet zo'n grote film die ik bedoelde. De niet-hollywood films, wat No Country beslist is, kennen grote kwaliteit tegenwoordig. Ik bedoel meer het verneuken van de echte hollywood knallers.

Zoals Angels and Demons bijvoorbeeld. Slecht acteerwerk en loos plot. Zelfs ik, ookal heb ik het boek niet gelezen, ziet gelijk wat een akelig slechte film conversie het is. Je ziet gewoon dat sommige dingen (CERN) er voor de herkenning inzitten, maar het is compleet loos voor het plot zoals die in de film wordt gepresenteerd.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 22 Mei 2009 18:26    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:
chimnino schreef:

Hmm.. denk dat mijn keuze bij Star Trek gaat liggen ook door de mooie special effects en ik de vorige film van JJ. A. Cloverfield erg goed vind. Het is even afwachten wat hun het liefste willen zien. Public Enemy's wordt ook een hele goeie film alleen komt die pas 2 Juni..

Ugh.. Nu willen ze opeens naar Knowing. Een film die me echt slecht lijkt..
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 22 Mei 2009 19:02    Onderwerp: Reageren met citaat

IV Trueskill VI schreef:
Dus... B of D?

D
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 22 Mei 2009 22:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Ringu 0

7/10 Maakt het verhaal wel compleet in de hele Ringu serie ^^.
Goede film dus over Sadako
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 22 Mei 2009 23:59    Onderwerp: Reageren met citaat

X-men: Wolverine

Best vette film 8/10

Angels and Demons,
hele mooie film, 9/10
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 23 Mei 2009 00:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Scarface; best een leuke film, maar het had soms zijn langdradige momenten. En hoewel ik daar bij The Godfather (ja ik pak de oldtimers weer op ) I en II niet zo'n last van had, al die langdradige en uitgerekte scenes, vond ik het bij Scarface wel jammer. Bij The Godfather is het een soort sfeerzetting, de hele film is dat eigenlijk en dat is ook 1 van de mooie dingen eraan die nu niet meer gedaan worden, maar bij Scarface is het een beetje een opvulling imo.

Maarja verder is het wel een hele leuke en ook grappige film, met die geweldige one-liners als:

"In this country, first you get the money, then you get the power, and then you get the women."

en

"Say hello to my little friend!" (M4 met granaatwerper ).

Nu wil ik nog Wolverine zien en Inglorious Basterds. Draait die laatste al in ons landje?
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 23 Mei 2009 01:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Traffic
Zeker een goede film, maar dat mag ook wel met 4 Academy Awards. De film gaat over drugs, maar in tegenstelling tot andere films die slechts één aspect behandelen(de verslaafden bijvoorbeeld), komen in deze film zowel de verslaafden, de dealers en de oorlog tegen drugs aan bod. Het enige spijtige zijn de gele en blauwe filters die helft van de film aanwezig zijn.

8/10
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 23 Mei 2009 14:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Night at the Museum

Het eerste deel nog eens gekeken alvorens deel 2 bekeken kan worden. Blijft een leuk filmpje met humor die je moet liggen, maar die ik persoonlijk erg leuk vond.

8 / 10

17 Again

Onverwachts toch best leuk.

7 / 10
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 24 Mei 2009 13:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Knowing

Gisteravond heen geweest en ik moet zeggen dat de special effects van de rampen mooi gedaan waren maar de rest van de film viel erg tegen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 57 van 166

Ga naar: