Auteur |
Bericht |
|
Bats |
Geplaatst: 24 Apr 2009 17:41 Onderwerp: PS3 kaput?
| |
|
Hey.
Toen ik een filmpje van de PSS aan het downloaden was, duwde ik op 'downloaden in de achtergrond'. Toen freezde mijn PS3, dus ik hield even de reset knop in, en het systeem piepte een keer, en later nog 3 keer, maar het systeem sloot zich niet af. Ik heb hem uiteindelijk afgesloten met de ON/OFF knop achterop.
Toen ik hem weer aanzette hoorde ik, zoals normaal, het deuntje. Maar er verschenen geen gebruikers bij het eerste scherm waar je de gebruiker kunt selecteren.
Na dit een aantal keer te hebben herhaald kon ik wel kiezen, maar als ik kies, dan selecteert hij die gebruiker, en gebeurt er niks.
Weet iemand een oplossing hiervoor, of moet ik gewoon een nieuwe PS3 kopen? ( ) |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 24 Apr 2009 18:19 Onderwerp:
| |

|
Neem contact op met Sony, dmv een telefoontje of een formele brief. Je zal toch wel garantie hebben? |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 24 Apr 2009 18:21 Onderwerp:
| |
|
N!CE schreef: | Neem contact op met Sony, dmv een telefoontje of een formele brief. Je zal toch wel garantie hebben? |
Ik vrees dat die verlopen is, ik zal heb bonnetje nog eens opzoeken.
Ik zal later ook nog informeren op de Sony fora, misschien weten ze daar meer. |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 28 Apr 2009 19:59 Onderwerp:
| |
|
Ik heb het onderhand gefixt, ben door een of andere volgorde aan en uit te zetten in een recovery menu terechtgekomen, kon van daaruit reformateren. |
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 28 Apr 2009 20:28 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|