Auteur |
Bericht |
|
Robert |
Geplaatst: 25 Apr 2009 19:59 Onderwerp: Homeworld 2
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 25 Apr 2009 21:43 Onderwerp:
| |

|
Nope, heb hem ooit gehaald hij leek mee erg tof, maar het schijnt bedriegd. Hij was wel leuk in het begin, maar ik kan me goed herinneren dat de fun er snel af is. De campange was ook niet erg tof.
Voor een echt cool ruimte spel moet je nog altijd zijn bij Starfleet Command(Starstrek). Het heeft wel een hele andere opzet.  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 27 Apr 2009 10:50 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ga 'm halen
Homeworld 2 is erg goed en speelt lekker weg.
Is wel een beetje dat de fun af en toe wat snel weg is maar dat hangt er ook van af hoe snel je door de game vordert en hoe geïntresseerd je kan blijven.
Duur is hij al niet, dus voor die prijs is het zeker een koopje  |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 27 Apr 2009 11:34 Onderwerp:
| |

|
Hmm in hoeverre lijkt het op Sins of a Solar empire en Empire at War? (space battle's).
Is hij zowieso nog in de winkels verkrijgbaar? want ik zag em niet zo snel op steam staan. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 27 Apr 2009 11:55 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Sins of a Solar Empire niet gespeeld
Empire at War wel en het komt wel wat overeen afgezien van dat Homeworld zich meer in 3D afspeelt dan op een vlakte zoals SW:EAW.
Ook heb je natuurlijk dat je resources moet ontginnen tijdens het space gedeelte zelf (al moet je daar niet echt heel oplettend op zitten loeren) en is het héél wat uitgebreider qua formaties en diversiteit in de verschillende schepen/fighters.
Overigens is het wat gecompliceerder als het gevecht bezig is, veel kleine fighters en grote capital ships en dergelijke maar met een beetje team-beheer lukt het goed. |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 27 Apr 2009 12:48 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 27 Apr 2009 13:08 Onderwerp:
| |

|
Divine Rage schreef: | SoaSE is echt cool. |
Een buitenstaander zou denken dat je gek bent  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 27 Apr 2009 13:36 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
dannyveno schreef: | Divine Rage schreef: | SoaSE is echt cool. |
Neemt jou speelplezier toch niet weg?
Gewoon gamen wat je graag gamed. We hebben al genoeg fanboys met paardekleppen op (cfr. zie reacties frontpage >.<).
Iedereen verklaart me nog steeds gek dat ik Too Human, Tenchu Z en dergelijk slecht scorend materiaal leuk vind om te spelen ^_^ |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 27 Apr 2009 13:43 Onderwerp:
| |

|
MaartenL schreef: | dannyveno schreef: | Divine Rage schreef: | SoaSE is echt cool. |
Neemt jou speelplezier toch niet weg?
Gewoon gamen wat je graag gamed. We hebben al genoeg fanboys met paardekleppen op (cfr. zie reacties frontpage >.<).
Iedereen verklaart me nog steeds gek dat ik Too Human, Tenchu Z en dergelijk slecht scorend materiaal leuk vind om te spelen ^_^ |
Ik denk dat dannyveno doelt op de afkorting van Sins of a Solar empire, maar mischien heb ik t fout. ik zal eens kijken of ik hw2 ergens vandaan kan halen, maar dan wel na mn examens.
En review cijfers zeggen vrij weinig, vooral de PS3/360 pers zijn blind voor exclusives en bekende namen: zie GTA IV scores, echt te achterlijk voor woorden. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|