Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Robert BerichtGeplaatst: 25 Apr 2009 19:59    Onderwerp: Homeworld 2 Reageren met citaat

Iemand die weet of deze de moeite waard is? Gemaakt door Relic dus dat kan best wel wat zijn.

http://www.gametrailers.com/player/1678.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 25 Apr 2009 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Nope, heb hem ooit gehaald hij leek mee erg tof, maar het schijnt bedriegd. Hij was wel leuk in het begin, maar ik kan me goed herinneren dat de fun er snel af is. De campange was ook niet erg tof.

Voor een echt cool ruimte spel moet je nog altijd zijn bij Starfleet Command(Starstrek). Het heeft wel een hele andere opzet.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 27 Apr 2009 10:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ga 'm halen

Homeworld 2 is erg goed en speelt lekker weg.

Is wel een beetje dat de fun af en toe wat snel weg is maar dat hangt er ook van af hoe snel je door de game vordert en hoe geïntresseerd je kan blijven.

Duur is hij al niet, dus voor die prijs is het zeker een koopje
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 27 Apr 2009 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmm in hoeverre lijkt het op Sins of a Solar empire en Empire at War? (space battle's).

Is hij zowieso nog in de winkels verkrijgbaar? want ik zag em niet zo snel op steam staan.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 27 Apr 2009 11:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Sins of a Solar Empire niet gespeeld

Empire at War wel en het komt wel wat overeen afgezien van dat Homeworld zich meer in 3D afspeelt dan op een vlakte zoals SW:EAW.

Ook heb je natuurlijk dat je resources moet ontginnen tijdens het space gedeelte zelf (al moet je daar niet echt heel oplettend op zitten loeren) en is het héél wat uitgebreider qua formaties en diversiteit in de verschillende schepen/fighters.

Overigens is het wat gecompliceerder als het gevecht bezig is, veel kleine fighters en grote capital ships en dergelijke maar met een beetje team-beheer lukt het goed.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 27 Apr 2009 12:48    Onderwerp: Reageren met citaat

SoaSE is echt cool.
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 27 Apr 2009 13:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Divine Rage schreef:
SoaSE is echt cool.

Een buitenstaander zou denken dat je gek bent
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MaartenL BerichtGeplaatst: 27 Apr 2009 13:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

dannyveno schreef:
Divine Rage schreef:
SoaSE is echt cool.

Neemt jou speelplezier toch niet weg?

Gewoon gamen wat je graag gamed. We hebben al genoeg fanboys met paardekleppen op (cfr. zie reacties frontpage >.<).

Iedereen verklaart me nog steeds gek dat ik Too Human, Tenchu Z en dergelijk slecht scorend materiaal leuk vind om te spelen ^_^
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 27 Apr 2009 13:43    Onderwerp: Reageren met citaat

MaartenL schreef:
dannyveno schreef:
Divine Rage schreef:
SoaSE is echt cool.

Neemt jou speelplezier toch niet weg?

Gewoon gamen wat je graag gamed. We hebben al genoeg fanboys met paardekleppen op (cfr. zie reacties frontpage >.<).

Iedereen verklaart me nog steeds gek dat ik Too Human, Tenchu Z en dergelijk slecht scorend materiaal leuk vind om te spelen ^_^

Ik denk dat dannyveno doelt op de afkorting van Sins of a Solar empire, maar mischien heb ik t fout. ik zal eens kijken of ik hw2 ergens vandaan kan halen, maar dan wel na mn examens.

En review cijfers zeggen vrij weinig, vooral de PS3/360 pers zijn blind voor exclusives en bekende namen: zie GTA IV scores, echt te achterlijk voor woorden.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: