Auteur |
Bericht |
|
eehbiertje |
Geplaatst: 16 Apr 2009 17:02 Onderwerp: xbox verhaaltje (misschien handig voor us accounts)
| |

|
weet niet of er mensen zijn hier met een us account (waar ze op ook daadwerkelijk op spelen)
ik heb tijdje geleden een jaar + 1 maand (halo wars) gold gehaald aangezien ik altijd 3 maand kocht nooit problemen mee gehad maar nu wou ik dit dus invoeren..
open krassen xbox aan code invoeren ploep 12+1 maand code redeem now?
dus ik op redeem now drukken krijg ik een 8016a04b foutmelding dat er een probleem is..
nouja geen probleem we proberen de xbox site... this service is temporary unavailable WTF?
dus ik M$ bellen heel verhaal (kan zo zelf bij de helpdesk gaan omdat ik ze alles moet vertellen) na vragen ja kan zijn dat de servers te druk zijn probeer morgen weer..
dus ik weer proberen en weer en weer..
op den duur was ik er flauw van ik weer bellen hun code checken ja is wel beschikbaar.. (duh vorige x ook al)
op den duur kwam het er maar op neer dat hij die amerikaanse kaart niet pakt en dat ze met updates om dat beleid strenger te maken enz bezig zijn.. (op ip locatie)
dus mensen indien je een buitenlands account hebt en nu je gold wil updaten alvast gewaarschuwd dat je een nieuwe aan zult moeten maken zoals ik dat moest doen weg save games en alles..
p.s indien iemand wil gamen ZwarteDood is nu mijn tag (vond eehbiertje toch leuker ) |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 16 Apr 2009 19:35 Onderwerp:
| |

|
Kun je je Savegames niet opslaan op usb, zoals bij PS3 |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 16 Apr 2009 19:46 Onderwerp:
| |

|
Savegames zijn Live-account gebonden op de Xbox.
Da's ook stom zeg, nu ben je al je gamerpoints kwijt.
Ikzelf zat erover te denken om voor 35,99 zo'n Live abbo voor 13 maanden te kopen op www.gamehubs.com, maar is dit nu dan nog wel zo slim? |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 16 Apr 2009 19:47 Onderwerp:
| |

|
Jonezy schreef: | Savegames zijn Live-account gebonden op de Xbox.
Da's ook stom zeg, nu ben je al je gamerpoints kwijt.
Ikzelf zat erover te denken om voor 35,99 zo'n Live abbo voor 13 maanden te kopen op www.gamehubs.com, maar is dit nu dan nog wel zo slim? |
Dat is idd zeer stom. |
|
Terug naar boven |
|
|
eehbiertje |
Geplaatst: 17 Apr 2009 09:40 Onderwerp:
| |

|
ja heeft te maken met dat ze in amerika netflix enzo hebben en dat volgens bepaalde regels hier niet kan/mag ofzo...
en aangezien veel mensen gewoon kaarten uit amerika bestellen willen ze dat nu op ip gaan doen.. (zei die gast van de help desk dat ze daar heel streng op gaan worden)
maargoed vind het ook zeer fucked.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 17 Apr 2009 09:55 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ze gaan daar gewoon heel streng op doen omdat Europese kaarten meer opbrengen dan Amerikaanse door de wisselkoers. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|