Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Ga je SFIV kopen?
Ja! Als die-hard fan is dit een must have.
19%
 19%  [ 9 ]
Ja, ik geef dit deel weer een kans. Het wordt weer ouderwets genieten.
19%
 19%  [ 9 ]
Misschien. Ik zie het tegen die tijd wel.
23%
 23%  [ 11 ]
Nee. Streetfighter boeit me niet.
36%
 36%  [ 17 ]
Totaal aantal stemmen : 46

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Volgende  
streetfighter BerichtGeplaatst: 08 Apr 2009 17:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind de Akuma stick het vetste
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Shinotsukai BerichtGeplaatst: 08 Apr 2009 18:29    Onderwerp: Reageren met citaat

hij kan er 1 maken voor me, ff vanavond kijken of euro's meteen omzetten in dollars etc en dat het via mn Bank kan.. voor de rest.. is er geen probleem
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shinotsukai BerichtGeplaatst: 08 Apr 2009 19:56    Onderwerp: Reageren met citaat

paypal wise
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 08 Apr 2009 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Moet lukken, paypal is super simpel in gebruik.

Bij de TE stick kun je zelf frontjes uitprinten/maken, misschien dat ik dat ook ga doen wanneer ik mijn versie binnen heb.

Vandaag is al de derde dag dat ik SFIV niet heb aangeraakt lol, gaat de goede kant op. Hoever ben je nu met je streak?
Terug naar boven
Shinotsukai BerichtGeplaatst: 08 Apr 2009 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat

ik ga zo spelen dus who knows ^^
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 08 Apr 2009 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat

wie weet eigelijk wanneer die tournement update komt?
Terug naar boven
Shinotsukai BerichtGeplaatst: 09 Apr 2009 16:46    Onderwerp: Reageren met citaat

die custom made stick gaat in de 120 - 150 euries kosten dus het is heel wat.. so.. yeh donno of het waard is so who knows
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 09 Apr 2009 16:56    Onderwerp: Reageren met citaat

eeyh nash goed gevochten man jou timing is stukken beter geworden.
heb je misschien tips voor me?
Terug naar boven
Shinotsukai BerichtGeplaatst: 10 Apr 2009 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat

oO
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 11 Apr 2009 08:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Shinotsukai schreef:
oO
uhmm waar was dat voor nodig?
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 11 Apr 2009 12:38    Onderwerp: Reageren met citaat

no-ps3-no-living schreef:

Was een goede match. Je bent veel en veel beter met blanka geworden. Waar je op moet letten is dat je niet zomaar je ultra's geeft. Je hebt de basis moves al onder de knie, wat je nu moet gaan gebruiken zijn de combo's van blanka. Als je die ook onder de knie hebt zul je nog veel beter zijn.

En tja, m'n timing was een beetje off, had al een paar dagen niet gespeeld en vond het verrassend dat ik nog wel normale combo's kon doen.
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 11 Apr 2009 13:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Nash schreef:
no-ps3-no-living schreef:

Was een goede match. Je bent veel en veel beter met blanka geworden. Waar je op moet letten is dat je niet zomaar je ultra's geeft. Je hebt de basis moves al onder de knie, wat je nu moet gaan gebruiken zijn de combo's van blanka. Als je die ook onder de knie hebt zul je nog veel beter zijn.

En tja, m'n timing was een beetje off, had al een paar dagen niet gespeeld en vond het verrassend dat ik nog wel normale combo's kon doen.
bedankt he,maar weet je wat het is ik vind het erg moeilijk om blanka's ultra te doen en ik heb er een beetje tijd en ruimte voor nodig daarom gaf ik ze soms helemaal uit het niets,er gaat dan wel teminste een beetje eraf (ongeveer als een ex hadouken)
Terug naar boven
Shinotsukai BerichtGeplaatst: 11 Apr 2009 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb de post levend gehouden
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 12 Apr 2009 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb moeite met FADC's iemand tips ofzo?
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 12 Apr 2009 22:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Je moet je tijd nemen. Wat bij mij in het begin fout ging was dat ik het probeerde te haasten terwijl er genoeg tijd is om de move helemaal uit te voeren.

Met Ryu: Shoryuken -> FA -> 2x forward -> FA loslaten -> Ultra. Je moet 2x naar voren in drukken terwijl je de FA in gedrukt houdt, dat is belangrijk.
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 12 Apr 2009 23:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Nash schreef:
Je moet je tijd nemen. Wat bij mij in het begin fout ging was dat ik het probeerde te haasten terwijl er genoeg tijd is om de move helemaal uit te voeren.

Met Ryu: Shoryuken -> FA -> 2x forward -> FA loslaten -> Ultra. Je moet 2x naar voren in drukken terwijl je de FA in gedrukt houdt, dat is belangrijk.
snap ik wel maar ik vind het zo moeilijk om te dashen
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 12 Apr 2009 23:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Gewoon 2x naar voren indrukken. Simpel toch? Anders gewoon in practice mode even oefenen, moet je wel snel kunnen leren..
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 13 Apr 2009 10:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Nash schreef:
Gewoon 2x naar voren indrukken. Simpel toch? Anders gewoon in practice mode even oefenen, moet je wel snel kunnen leren..
ik vind het zeg maar moeilijk om in zo een korte tijd op driehoekje en vierkantje tegelijk in te drukken+te dashen+ultra (of iets anders)

soms lukken de 1e 2 me wel maar dan heb ik niet genoeg tijd voor tde ultra.

en shino sorry dat ik maar instelde op 1 potje maar me broer wou tv kijken en hij liet me maar 1 potje spelen,ik zei ook nog ik ken deze gast laat me ff best of 5 doen maar hij zij nee
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 13 Apr 2009 10:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Werk in deze volgorde in trainingmode:

1 - FA, release. FA, release. (niet helemaal opladen, gewoon 1 seconde ingedrukt houden en dan loslaten)

2 - Forward fierce punch (high punch), FA, release. Forward fierce punch (high punch), FA, release.

3 - FA -> 2x forward, FA -> 2x backwards, FA -> 2x forward, FA -> 2x backwards. (blijven herhalen, op een gegeven moment heb je het automatisch door.

4 - Forward fierce punch, FA, 2x forward. Forward fierce punch, FA, 2x backwards. Dit moet je gemasterd hebben voordat je door gaat.

5 - Forward fierce punch, FA, 2x forward, ultra. Forward fierce punch, FA, 2x backwards, ultra.

Het is belangrijk dat je je tijd neemt. JE hoeft het niet te haasten. Ik zie vaak dat mensen de FA voor de dash al loslaten of deze te lang ingedrukt houden. Gewoon helder blijven denken en je tijd nemen, er is genoeg tijd om al die knoppen in te drukken.
Terug naar boven
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 16 Apr 2009 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Shinotsukai schreef:
en btw.. over justin..

hij geeft nu coaching lessen voor $20 om newbs de game te leren.. de coaching les kan van 10 tot maybe 30 min duren, vind het persoonlijk voor mij waste of time.. maar voor sommige is dit een heel leuk iets... en tis niet elke dag dat je gecoached word door Justin Wong, 1 van de beste in amerika.
voor newbs is dit geweldig.. maar voor sommige die al langer dit spel spelen kan dit meevallen.. of je moet echt in de rats zitten met je character.

vond het wel grappig om het even te shouten

Ik heb vorig jaar nog een potje 3s tegen hem gespeeld.

Heb natuurlijk verloren.
Terug naar boven
Shinotsukai BerichtGeplaatst: 18 Apr 2009 17:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Justin is een maniac in dit spel.. hij kan ownen met elke character op het rooster zelfs als hij ze minder vindt maar zijn main is rufus.

en in 3s was hij ook damn goed.. voor een Broken char user back then
of pakte hij iets anders?
Terug naar boven
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 19 Apr 2009 01:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Shinotsukai schreef:
Justin is een maniac in dit spel.. hij kan ownen met elke character op het rooster zelfs als hij ze minder vindt maar zijn main is rufus.

en in 3s was hij ook damn goed.. voor een Broken char user back then
of pakte hij iets anders?

Hij pakt altijd Chun li, en dat wil ik echt geen broken character noemen.
Chun was ietwat overpowered maar zeker niet broken
Terug naar boven
Shinotsukai BerichtGeplaatst: 19 Apr 2009 04:10    Onderwerp: Reageren met citaat

tier lijst van 3s zegt iets anders Grijs = broken en daar staat toevallig chun-li in en yun

maar overpowered zie ik al basicly als broken.. in mijn ogen.. iedereen een eigen mening tbh
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 19 Apr 2009 10:20    Onderwerp: Reageren met citaat

lol moeten julie shino's vriend dsp eens zien :

http://www.youtube.com/watch?v=NfElcTaVAW0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=u7MIWpM8Tdc&feature=related
Terug naar boven
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 19 Apr 2009 11:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Shinotsukai schreef:
tier lijst van 3s zegt iets anders Grijs = broken en daar staat toevallig chun-li in en yun

maar overpowered zie ik al basicly als broken.. in mijn ogen.. iedereen een eigen mening tbh

Ja maar de tier lists zeggen me helemaal niks.
Net zoals jij zegt dat de SF IV tier lists niet kloppen op basis van je eigen ervaringen.

Ik kijk nooit naar tier lists want het gaat er uiteindelijk om hoe goed te speler is met een bepaald character, bijvoorbeeld Kuroda.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 14 van 16

Ga naar: