| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 13, 14, 15
|
| the_chewster |
Geplaatst: 07 Apr 2009 13:32 Onderwerp:
| |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 07 Apr 2009 14:36 Onderwerp:
| |
|
| no-ps3-no-living schreef: | | Shinotsukai schreef: | | ik kon niet eens langs no-ps3 zn blanka als Honda xD (kende zowiezo de match up niet anyhow) en met vega kon ik er met ease langs.. lol :p en daarna begon ik fkn shodo's af te slachten met vega | haha ja je honda vond ik ook niet zo goed maar je vega is echt awesome en ik kon je akuma waarschijnlijk wel aan met blanka  |
well.. ik speel honda ook nog niet echt zo lang.. ik vind hem wel fijn opzich.. maar ik werd zo damn careloos met honda.. zoals slides niet guarden etc.. dus laten we zeggen.. dat was geen goede honda avond voor mij... en voor mijn vega blijkbaar wel..
en voor akuma.. ik speel hem omdat hij cool is.. ik weet wel wat stuff met hem.. maar ik ben nog niet op hem geforceerd... dus binnenkort wat harder trainen.. ookal heb ik niet zoveel tijd ervoor omdat mn ps3 beneden staat.. en niet meer zo easy naar boven kan vanwege wat dingen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| no-ps4-no-living |
Geplaatst: 07 Apr 2009 15:31 Onderwerp:
| |

|
| Shinotsukai schreef: | | no-ps3-no-living schreef: | | Shinotsukai schreef: | | ik kon niet eens langs no-ps3 zn blanka als Honda xD (kende zowiezo de match up niet anyhow) en met vega kon ik er met ease langs.. lol :p en daarna begon ik fkn shodo's af te slachten met vega | haha ja je honda vond ik ook niet zo goed maar je vega is echt awesome en ik kon je akuma waarschijnlijk wel aan met blanka  |
well.. ik speel honda ook nog niet echt zo lang.. ik vind hem wel fijn opzich.. maar ik werd zo damn careloos met honda.. zoals slides niet guarden etc.. dus laten we zeggen.. dat was geen goede honda avond voor mij... en voor mijn vega blijkbaar wel..
en voor akuma.. ik speel hem omdat hij cool is.. ik weet wel wat stuff met hem.. maar ik ben nog niet op hem geforceerd... dus binnenkort wat harder trainen.. ookal heb ik niet zoveel tijd ervoor omdat mn ps3 beneden staat.. en niet meer zo easy naar boven kan vanwege wat dingen | nodig me maar een keer uit voor een potje wanneer je weet dat het goed gaat met honda  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 07 Apr 2009 15:38 Onderwerp:
| |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nash |
Geplaatst: 08 Apr 2009 12:18 Onderwerp:
| |

|
Bij deze deel ik dus mede dat no-ps3-no-living de plek van Mrakzor overneemt. Heb nog steeds niks van hem vernomen dus bij deze zijn de brackets final!
Ze zijn inmiddels ook geupdate. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 08 Apr 2009 13:19 Onderwerp:
| |
|
| nu ben ik weer verward.. om of honda te gebruiken.. of Vega lol (ik weet dat het lame is) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nash |
Geplaatst: 08 Apr 2009 13:39 Onderwerp:
| |

|
| Snel kiezen en je match spelen. Graag voor zaterdag als het kan, zelfde geldt voor de rest |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KPL |
Geplaatst: 08 Apr 2009 14:28 Onderwerp:
| |
|
Heb mr.roboto ook toegevoegd, helaas nog niks van vernomen. Ik ga met balrog! Spelen. In SFIV, dan.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| no-ps4-no-living |
Geplaatst: 08 Apr 2009 14:52 Onderwerp:
| |

|
| Nash schreef: | | Snel kiezen en je match spelen. Graag voor zaterdag als het kan, zelfde geldt voor de rest | moet ik tegen jou? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 08 Apr 2009 15:32 Onderwerp:
| |
|
yes, jij moet tegen nash
en ik heb nagedacht.. ik druk CTRL Z op mezelf (ongedaan maken) en ik blijf nu solid vast. ik speel Vega, dus idd nash ik heb nog veel te leren met honda.. en met Vega.. dankzij deze spammers heb ik wel veel geleerd etc, vooral tegen Ryu, en als shin of wogus mij beat.. dat betekend dat ik nog veel moet leren.. en ik weet best goede stuff nu tegen ryu dus. lets see if mijn vage training has payed off |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nash |
Geplaatst: 08 Apr 2009 21:34 Onderwerp:
| |

|
| Achja, we merken het wel. Shin's Ryu is in iedergeval te doen voor je Vega dus gl. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 09 Apr 2009 16:49 Onderwerp:
| |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nash |
Geplaatst: 12 Apr 2009 13:05 Onderwerp:
| |

|
Hoever zijn jullie met je matches?
We wachten nog op 2 matches. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 12 Apr 2009 15:17 Onderwerp:
| |
|
| had nog tegen shin gespeelt effe.. maar toen kreeg was zn accu leeg van zn stick.. en ik was helemaal overthe top gefrustreerd.. baas die whinde, mn zus zn poes die mn kop af zat te schreeuwen om niets + en ryu die scrubby tacs gebruikt en nog wint ook = wtf bbq voor mij really dus was ik weg gegeaan alleen om achter te komen dat shin alleen smiddags speelt en niet savonds.. wtf |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nash |
Geplaatst: 12 Apr 2009 15:56 Onderwerp:
| |

|
Hmmz, speelde paar dagen terug tegen hem. Hij vertelde dat het 1-1 was geworden. 2de match kon hij dus niet spelen. Spelen jullie opnieuw of gaan jullie vanaf 0 beginnen?
En lol, je hebt volgens mij iets te veel naar dsp gekeken als je zegt dat hij scrubby tacs gebruikt. Een speler speelt niet om non-scrubby te lijken, nee, in tegendeel, een speler speelt om te winnen. Als hij - in jouw ogen - scrubby tacs moet gebruiken om te winnen zegt dat niet veel over hem maar over de tegenstander. no offense.
Mjah, roboto zal morgen spelen, ik denk dat shin vandaag of morgen zal spelen dus dan is alles gespeeld. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| no-ps4-no-living |
Geplaatst: 12 Apr 2009 16:04 Onderwerp:
| |

|
vorige x had ik echt hard verloren van shinevilryu toen ik nog met ken speelde ik wil nu echt graag een rematch met me blanka  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 12 Apr 2009 16:29 Onderwerp:
| |
|
| Nash schreef: | Hmmz, speelde paar dagen terug tegen hem. Hij vertelde dat het 1-1 was geworden. 2de match kon hij dus niet spelen. Spelen jullie opnieuw of gaan jullie vanaf 0 beginnen?
En lol, je hebt volgens mij iets te veel naar dsp gekeken als je zegt dat hij scrubby tacs gebruikt. Een speler speelt niet om non-scrubby te lijken, nee, in tegendeel, een speler speelt om te winnen. Als hij - in jouw ogen - scrubby tacs moet gebruiken om te winnen zegt dat niet veel over hem maar over de tegenstander. no offense.
Mjah, roboto zal morgen spelen, ik denk dat shin vandaag of morgen zal spelen dus dan is alles gespeeld. |
het is meer de ramboheid cheese factor. mensen doen maar wat special moves en ze hitten wel.. terwijl een calculated iemand er gewoon van verliest. en het is dat vega nogal slecht is tegen zulke rambo's... vooral ryu die nog eens extreem goed is tegen Vega
ze zouden de tier lijst moeten aanpassen.. 3 7 tegen ryu.. en 6 4 tegen sagat ofzo.. want ik beat Sagat.. maar ryu is echt te goed.. dus donno waarom al die whine over ryu van daigo.. want ryu is ziekelijk goed |
|
| Terug naar boven |
|
|
| wogus |
Geplaatst: 15 Apr 2009 00:05 Onderwerp:
| |
|
| Shinotsukai schreef: | het is meer de ramboheid cheese factor. mensen doen maar wat special moves en ze hitten wel.. terwijl een calculated iemand er gewoon van verliest. en het is dat vega nogal slecht is tegen zulke rambo's... vooral ryu die nog eens extreem goed is tegen Vega
ze zouden de tier lijst moeten aanpassen.. 3 7 tegen ryu.. en 6 4 tegen sagat ofzo.. want ik beat Sagat.. maar ryu is echt te goed.. dus donno waarom al die whine over ryu van daigo.. want ryu is ziekelijk goed |
als jij niet tegen dat scrubness kan dan ben jezelf ook een scrub. je kunt je niet verschuilen dat je iets meer theorie kent dan degene waarvan jij denkt dat hij "random" dingen doet. praktijk is alles. er is een verschil tussen theory-fighting en het echt spelen. want in het praktijk komt er veel meer bij kijken.
een tierlijst kan je niet aanpassen op grond van jouw ervaringen. dat jij zogenaamd sagat verslaat wil niet zeggen dat sagat slecht is tegen vega. ik denk eerlijk gezegd dat sagat zowiezo geen mismatch heeft. haal ook niet zgn daigo erbij, als hij whined heeft hij meer recht van spreken dan jij. die gozer weet tenminste waar hij over praat. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Terry_Bogard |
Geplaatst: 16 Apr 2009 16:30 Onderwerp:
| |
![]()
|
Kan het eigenlijk niet beter verwoorden.
Iedereen die zichzelf beschouwd als niet scrub, moet de scrubs waar hij/zij op neerkijkt wel gewoon kunnen verslaan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 |