Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Ninja blade - hot or not?
Hot!
63%
 63%  [ 7 ]
Not!
36%
 36%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 11

Auteur Bericht   
Toretto BerichtGeplaatst: 11 Apr 2009 21:27    Onderwerp: Ninja Blade Reageren met citaat

Wie heeft 'm al in huis gehaald? Ik heb hem sinds vorige week (niet betaald, gelukkig), en ik moet zeggen... als dat het niveau is van de exclusives waar microsoft op mikt...

In het begin is het allemaal leuk. Het lijkt wel een soort prince of persia op speed. tot je in een half uur al twee "bazen" tegenkomt. Daarna nog één. en nog één. Dan word het wel een beetje afgezaagd.

Komt nog bij dat het verhaal - voor mij toch altijd behoorlijk belangrijk - gewoon nergens op slaat. Read this... een elite team ninja's die in de 21e eeuw met zwaarden (u leest het goed) héél Tokio eventjes gaan bevrijden van mutanten - spinnen zo groot als een wolkenkrabber, anyone?. Kijk, dat je modern wil doen tot daar toe, maar ninja's die uit helicopters springen en onderweg vijanden neersabelen om daarna zonder probleem 200 meter lager op een appartements gebouw te landen; dat gaat er bij mij niet in. Dat je vrolijk met zwaarden blijft kappen op een spin die blijkbaar een soort super armor op zijn poten heeft, gaat er nog in tot daarna blijkt dat je gewoon met een helicopter kan vliegen...

Vreemde game, dit, al besefte ik dat pas NA het spelen. Trouwens, begin niet aan een potje ninja blade als het is om even een half uurtje te spelen. Er word NERGENS gesaved in een missie. Laat je vooral niet in de luren leggen door de "checkpoints"... ;-)

Mijn advies: koop 'm alleen als je van over de top actie met een onzin verhaal houdt

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nash BerichtGeplaatst: 11 Apr 2009 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Dude, het zijn ninja's. Die kunnen alles! lol (just kidding).
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 11 Apr 2009 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Goede game, vind ik.
Zeker de moeite waard ;D
Terug naar boven
Toretto BerichtGeplaatst: 11 Apr 2009 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Ach, ik vond de game ook wel wat hebben. Zal ik wat toegeven? Ik ben waarschijnlijk gewoon gefrustreerd omdat ik juist doorhad dat er niet gesaved word - toen ik de game opnieuw opstartte . en ik kenobixios maar negeren toen hij zij dat hij dat op gamed gelezen had...
Terug naar boven
wa BerichtGeplaatst: 12 Jun 2009 17:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Toretto schreef:
Ach, ik vond de game ook wel wat hebben. Zal ik wat toegeven? Ik ben waarschijnlijk gewoon gefrustreerd omdat ik juist doorhad dat er niet gesaved word - toen ik de game opnieuw opstartte . en ik kenobixios maar negeren toen hij zij dat hij dat op gamed gelezen had...
het lijkt me degelijk maar het niveau van devil May Cry 4 en ninja gaiden 2
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: