| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... , 13, 14, 15 Volgende
|
| Nash |
Geplaatst: 04 Apr 2009 22:23 Onderwerp:
| |

|
Z'n Seth is irritant, ik won met Ryu omdat hij fouten ging maken. Als je die fouten niet maakt hangt het van Wogus' ervaring af (en dat is ook niet mis).
Morgen trouwens die TGS toernooi. Heb al een paar dagen niet gespeeld en ga ook niet voorbereiden. Pas een uur voor het toernooi even opwarmen. Ik ben er klaar voor of ik ben het niet, daarnaast heb ik 1% kans in m'n poule met Wogus, Nindo en Zenfire..
Trouwens mensen, begin de matches te spelen!
Laatst aangepast door Nash op 05 Apr 2009 00:55; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 05 Apr 2009 00:07 Onderwerp:
| |
|
dadelijk ff Honda//Ryu matchup leren.. want die ga ik prolly alleen maar zien  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_chewster |
Geplaatst: 05 Apr 2009 04:41 Onderwerp:
| |
|
GG Wogus, close matches (damn, ik bleef maar shots traden met je jumping roundhouse op mijn shoryuken. Die prioriteit is echt goed.
ik heb met 4-1 verloren
btw een kleine kanttekening, ik vind het niet zo erg, maar je gebruikte wel ken ipv. aangegeven ryu. andere mensen vinden het misschien erger. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| wogus |
Geplaatst: 05 Apr 2009 10:32 Onderwerp:
| |
|
| the_chewster schreef: | GG Wogus, close matches (damn, ik bleef maar shots traden met je jumping roundhouse op mijn shoryuken. Die prioriteit is echt goed.
ik heb met 4-1 verloren
btw een kleine kanttekening, ik vind het niet zo erg, maar je gebruikte wel ken ipv. aangegeven ryu. andere mensen vinden het misschien erger. |
lol ik wist helemaal niet dat het voor toernooi was? aangezien het ook een rare tijdstip was, dacht ik dat je gewoon een potje wou spelen. je zei er ook helemaal niks over, alleen een invite. ik heb ook niet serieus gespeeld haha
dus van mij mag je het over doen
en anders speel ik gewoon het hele toernooi ken haha |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 05 Apr 2009 16:53 Onderwerp:
| |
|
donno of je het kan veranderen wogus.. anders word het een rematch met ryu  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_chewster |
Geplaatst: 05 Apr 2009 17:00 Onderwerp:
| |
|
ohw, want ik had wel toernooi in de invite gezet.
sure, ik wil wel dat je serieus speelt natuurlijk ^^
Ik kreeg zelf m'n combo's er niet goed uit, misschien omdat het al zo laat was.
btw, ondanks dat het 5 bar connection was, kwamen er vreemd genoeg redelijk wat lag spikes normaal gesproken is 4 (en soms 3) al genoeg voor een lag free connectie. weird. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 05 Apr 2009 17:51 Onderwerp:
| |
|
| bij mij is soms 2 al een solid non lagging game ^^ maar dit is die rare lag spikes die ik bedoelde ik had ze ook chewster. best irritant i must say |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_chewster |
Geplaatst: 05 Apr 2009 21:49 Onderwerp:
| |
|
btw nog even reagerend op een eerdere comment:
| Citaat: | | leuke Risk factor met Seth.. vooral tegen wogus.. maar als je daar mee goed bent moet je het doen |
Het is niet dat het specifiek lekker bij m'n eigen speelstijl ligt, maar ik vind het gewoon leuk om de wat "zeldzamere" karakters te leren. Ik heb altijd Ryu als 1 van m'n mains gehad in eerdere street fighters, maar ik vind het leuk om steeds nieuwe karakters te leren. Na Seth ga ik denk ik wat Gen of Rose leren ^^ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nash |
Geplaatst: 05 Apr 2009 22:47 Onderwerp:
| |

|
Ben dus naar die toernooi geweest en zoals verwacht ingemaakt. Eerste ronde tegen Wogus begon ik sterk om alsnog keihard te verliezen lol. Ik weet niet waarom ik zo zwak ben tegen crossups :S, jij bent echt de enige die me daarmee afstraft. (Wogus is trouwens winnaar geworden van het toernooi ). Daarna nog tegen een Sagat gespeeld die dus alleen op afstand blijft en afstraft met z'n anti air kick (een van de zwakke punten die ik zelf dus ken). Laatste match tegen een Chun die echt geduldig speelde. Al met al een goede ervaring geweest voor mij.
Anyways: Wogus en Chewster: Willen jullie de match overspelen of blijft het hierbij? Mij maakt het echt niet uit of je characters wisselt zolang de tegenstander er maar geen problemen mee heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 05 Apr 2009 23:38 Onderwerp:
| |
|
Nash. jammer dat je geowned bent.. maarja eerste ronden tegen wogus.. dat is ouch.
Wogus: gz met het winnen van het toernooi.
as for me... binnenkort als ik voor auto ga.. en miss heb ik over... 11 uur geen baan meer dus kan ik echt super hard gaan trainen met E.honda.. en gewoon al die nubs online afstraffen... en offline tournaments mee doen kijken waar ik sta.. en hoeveel ik nog moet leren (dont worry.. ik ga geen stuff aanleren die online het goed doen en offline niet werken... werkt alleen maar nadelig tegen mij) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| wogus |
Geplaatst: 06 Apr 2009 00:13 Onderwerp:
| |
|
ggs man, we spelen wel een keer online ;p
thx voor de felicitaties jongens
oh en chewster we spelen dan maar weer overnieuw |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nash |
Geplaatst: 06 Apr 2009 10:18 Onderwerp:
| |

|
Ok, als je hem wilt overspelen geen probleem.
Iets anders: Ik heb van Mrakzor geen reactie ontvangen (niet hier en op PSN). Ik wacht nog 2 dagen, dan geef ik of een default of ik laat iemand die hier laat weten dat hij geinteresseerd is zijn plek overnemen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_chewster |
Geplaatst: 06 Apr 2009 11:49 Onderwerp:
| |
|
| Ja graag. Van karakter wisselen vind ik niet zo'n probleem, maar je moet wel serieus gespeeld hebben, of ik nou ingemaakt word of niet ^^. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| wogus |
Geplaatst: 06 Apr 2009 13:01 Onderwerp:
| |
|
in dat geval wil ik wel gewoon ken spelen, maar doen we het wel overnieuw. ok? heb ik het alvast aangekondigd  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_chewster |
Geplaatst: 06 Apr 2009 16:07 Onderwerp:
| |
|
is goed.
btw een beetje off topic. maar weet iemand hoe het zit met priorities bij wakeup shoryuken? Soms lukt het me maar niet bij crossups een shoryuken eruit te krijgen terwijl ik zelf wel vaak uit cross ups geraakt wordt.
Ligt het aan hoe diep je de cross up maakt? of ben ik gewoon simpelweg te laat met de shoryuken (of seth's shoryuken is te langzaam, hij is ietsjes langzamer dan de shoto shoryuken naar gevoel.) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| no-ps4-no-living |
Geplaatst: 06 Apr 2009 16:27 Onderwerp:
| |

|
| Nash schreef: | Ok, als je hem wilt overspelen geen probleem.
Iets anders: Ik heb van Mrakzor geen reactie ontvangen (niet hier en op PSN). Ik wacht nog 2 dagen, dan geef ik of een default of ik laat iemand die hier laat weten dat hij geinteresseerd is zijn plek overnemen. | ik wil wel zijn plek overnemen en ik ben stukken beter geworden sinds de voorrondes al zijn de meeste waarschijnlijk beter dan mij  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nash |
Geplaatst: 06 Apr 2009 16:45 Onderwerp:
| |

|
| no-ps3-no-living schreef: | | Nash schreef: | Ok, als je hem wilt overspelen geen probleem.
Iets anders: Ik heb van Mrakzor geen reactie ontvangen (niet hier en op PSN). Ik wacht nog 2 dagen, dan geef ik of een default of ik laat iemand die hier laat weten dat hij geinteresseerd is zijn plek overnemen. | ik wil wel zijn plek overnemen en ik ben stukken beter geworden sinds de voorrondes al zijn de meeste waarschijnlijk beter dan mij  |
Njah, als hij niet reageert voor morgenavond 2300 neem je z'n plek over en mag je tegen mij. The Show Must Go On. Wie is je character?
Mijn plek wordt overgenomen door m'n andere broer die zal spelen onder mijn naam, ik kan even niet spelen voorlopig.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 06 Apr 2009 16:59 Onderwerp:
| |
|
dus.. is dat die ryu? of gaan we van overpowered.. naar nog meer overpowerde Sagat broer? xD (vond het ff nodig omdat te zeggen ) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nash |
Geplaatst: 06 Apr 2009 17:41 Onderwerp:
| |

|
| Dat is een Zangief maar no worry's hij zal met Ryu spelen, die stelt weinig voor lol.. Die Sagat was een vriend, ik hem "maar" drie broers lol. (1 speelt met Chun, 1 speelt met Ryu, 1 speelt met Zangief/Gouken/Ryu) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 06 Apr 2009 17:47 Onderwerp:
| |
|
niet dat het voor mij wat uitmaakt... ik moet nog eerst langs een sterke shin.. en dan een nog sterkere wogus  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| no-ps4-no-living |
Geplaatst: 06 Apr 2009 18:04 Onderwerp:
| |

|
| Nash schreef: | | no-ps3-no-living schreef: | | Nash schreef: | Ok, als je hem wilt overspelen geen probleem.
Njah, als hij niet reageert voor morgenavond 2300 neem je z'n plek over en mag je tegen mij. The Show Must Go On. Wie is je character?
Mijn plek wordt overgenomen door m'n andere broer die zal spelen onder mijn naam, ik kan even niet spelen voorlopig.. | ik speel met blanka als het doorgaat |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_chewster |
Geplaatst: 07 Apr 2009 02:14 Onderwerp:
| |
|
| ugh, kan ik nog terugschakelen naar sakura. Ik ben even echt gefrustreerd met seth. bleef maar op PSN verliezen van tegenstanders waarvan ik weet dat ze scrubs zijn. sigh |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 07 Apr 2009 06:43 Onderwerp:
| |
|
| ik kon niet eens langs no-ps3 zn blanka als Honda xD (kende zowiezo de match up niet anyhow) en met vega kon ik er met ease langs.. lol :p en daarna begon ik fkn shodo's af te slachten met vega |
|
| Terug naar boven |
|
|
| no-ps4-no-living |
Geplaatst: 07 Apr 2009 08:11 Onderwerp:
| |

|
| Shinotsukai schreef: | | ik kon niet eens langs no-ps3 zn blanka als Honda xD (kende zowiezo de match up niet anyhow) en met vega kon ik er met ease langs.. lol :p en daarna begon ik fkn shodo's af te slachten met vega | haha ja je honda vond ik ook niet zo goed maar je vega is echt awesome en ik kon je akuma waarschijnlijk wel aan met blanka  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| wogus |
Geplaatst: 07 Apr 2009 13:31 Onderwerp:
| |
|
wogus (ken) vs the_chewster (sakura) 5-0 (3-0, 3-0, 3-1, 3-0, 3-0)
ggs
Laatst aangepast door wogus op 07 Apr 2009 13:33; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... , 13, 14, 15 Volgende |