Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
vinnie13 |
Geplaatst: 09 Nov 2008 21:20 Onderwerp:
| |

|
Glenn_LP schreef: | vinnie13 schreef: | Mij lijkt de ps2 versie leuker dus ga de gba ook niet verder spelen, ik was 3de of 5de floor. De Fight met Reno was wel wreed. (Ik weet dat hij niet Reno heet) |
Waarom noem je Axel (ja, ik weet wie je bedoelt xD ) dan Reno als ik vragen mag?
P.S.: Heel het spel is wreed  |
Mss weet niet iedereen dat hij erin zit omdat de game niet zo goed heeft verkocht. |
|
Terug naar boven |
|
|
Decay |
Geplaatst: 02 Apr 2009 19:59 Onderwerp:
| |

|
De game staat in de releasekalender van april, het spel komt op 17 april uit dus wie gaat het hier kopen, ik alvast  |
|
Terug naar boven |
|
|
woudarules |
Geplaatst: 02 Apr 2009 22:33 Onderwerp:
| |

|
jammer alleen dat dit een oud gerucht is en dus niet waar is |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 03 Apr 2009 08:54 Onderwerp:
| |

|
woudarules schreef: | jammer alleen dat dit een oud gerucht is en dus niet waar is |
Kingdom Hearts RE: Chain of Memories komt gewoon in April 2009 uit voor de PlayStation 2 in de PAL-gebieden; dus ook hier. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 03 Apr 2009 10:52 Onderwerp:
| |

|
YES! Ik heb het net glezen op Wikipedia. Raar, want ik had er helemaal niks over gelezen dat het in april zou komen. SE doet er weinig aan om deze game te promoten. |
|
Terug naar boven |
|
|
woudarules |
Geplaatst: 03 Apr 2009 17:43 Onderwerp:
| |

|
het is dus ook helemaal niet waar, er is nog niks bevestigd door square enix zelf en op wikipedia staat altijd de grootste bullshit op gebied van games
ik ben in ieder geval benieuwd vanaf welke betrouwbaresite Lilyman deze info haalt |
|
Terug naar boven |
|
|
Decay |
Geplaatst: 03 Apr 2009 17:57 Onderwerp:
| |

|
Ik heb het gelezen op gamespot.com, iemand op youtube die ik heb gevraagd waar hij het van had gehaald had een andere site gegeven die ik niet meer herinner en hij kon ook veel (bekendere) sites geven die hetzelfde zeiden, dus er zijn dus wel degelijk sites die de release datum vermelden voor Europa  |
|
Terug naar boven |
|
|
woudarules |
Geplaatst: 03 Apr 2009 18:01 Onderwerp:
| |

|
Glenn_LP schreef: | Ik heb het gelezen op gamespot.com, iemand op youtube die ik heb gevraagd waar hij het van had gehaald had een andere site gegeven die ik niet meer herinner en hij kon ook veel (bekendere) sites geven die hetzelfde zeiden, dus er zijn dus wel degelijk sites die de release datum vermelden voor Europa  |
dat ontken ik ook niet dat er sites zijn, maar als je even goed in de gamespot fora kijkt over KH Re CoM, dan zie je ook dat deze sites niet erg betrouwbaar en dat er dus nog helemaal niks zeker is
wat ik dus heel jammer vind, want ik wil dit spel erg graag spelen, helemaal omdat ik hem nooit op de GBA heb gespeeld |
|
Terug naar boven |
|
|
Decay |
Geplaatst: 03 Apr 2009 18:18 Onderwerp:
| |

|
woudarules schreef: | Glenn_LP schreef: | Ik heb het gelezen op gamespot.com, iemand op youtube die ik heb gevraagd waar hij het van had gehaald had een andere site gegeven die ik niet meer herinner en hij kon ook veel (bekendere) sites geven die hetzelfde zeiden, dus er zijn dus wel degelijk sites die de release datum vermelden voor Europa  |
dat ontken ik ook niet dat er sites zijn, maar als je even goed in de gamespot fora kijkt over KH Re CoM, dan zie je ook dat deze sites niet erg betrouwbaar en dat er dus nog helemaal niks zeker is
wat ik dus heel jammer vind, want ik wil dit spel erg graag spelen, helemaal omdat ik hem nooit op de GBA heb gespeeld |
Ow, dat is jammer want het is echt wel een goed spel met volgens mij het beste verhaal van de hele serie (tot nu toe toch) ... ik hoop zeker dat hij hier uikomt maar ik heb er goeie hoop voor, wss zul je binnen enkele weken het spel aan het spelen zijn, geloof me maar  |
|
Terug naar boven |
|
|
Decay |
Geplaatst: 17 Apr 2009 17:39 Onderwerp:
| |

|
Heeft iemand het spel in de winkel gevonden, ik vindt het echt nergens
Wss is het dus toch niet waar ... (srry voor double post) |
|
Terug naar boven |
|
|
Goof |
Geplaatst: 17 Apr 2009 17:43 Onderwerp:
| |

|
Ik had me nog zo op een release verheugd. Maar ik denk dat het niet waar is, want ik heb er echt bijna niets van gehoord en wiki is ook niet echt betrouwbaar. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |