| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
| Profanity |
Geplaatst: 02 Apr 2009 09:13 Onderwerp:
| |

|
Ik had te vroeg gesproken; gisteravond wilde ik nog even old school dead rising doen en ik kreeg een prachtige E71 error  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 02 Apr 2009 10:04 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | Mijn Xbox 360 is nu dood Soms had hij nog een RRoD en zat de stekker er niet goed in ofzo maar nu doet hij het echt niet meer. Ik weet niet of ik hem zal laten repareren bij zo'n ombouwzaak in Utrecht ofzo want garantie zit er niet meer op, mijn bonnetje heb ik niet meer dus ik kan best weinig nu. |
Je hebt het bonnetje niet nodig. Hoe oud is ie? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| FloriX |
Geplaatst: 02 Apr 2009 10:09 Onderwerp:
| |

|
| Roderick schreef: | | Nelus schreef: | Mijn Xbox 360 is nu dood Soms had hij nog een RRoD en zat de stekker er niet goed in ofzo maar nu doet hij het echt niet meer. Ik weet niet of ik hem zal laten repareren bij zo'n ombouwzaak in Utrecht ofzo want garantie zit er niet meer op, mijn bonnetje heb ik niet meer dus ik kan best weinig nu. |
Je hebt het bonnetje niet nodig. Hoe oud is ie? |
Je hebt inderdaad geen bonnetje nodig. Er zit 3 jaar RROD garantie op en 1 jaar voor andere problemen. Als jouw 1-jarige garantie os verlopen, gewoon bellen en zeggen dat je een RROD hebt. Dat werkte bij mij iig  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Aaruman |
Geplaatst: 02 Apr 2009 16:26 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | Mijn Xbox 360 is nu dood Soms had hij nog een RRoD en zat de stekker er niet goed in ofzo maar nu doet hij het echt niet meer. Ik weet niet of ik hem zal laten repareren bij zo'n ombouwzaak in Utrecht ofzo want garantie zit er niet meer op, mijn bonnetje heb ik niet meer dus ik kan best weinig nu. |
Als de stekker er niet goed inzit, zou je mij kunnen zeggen ''Dan vraag je erom'' Ik vind dit natuurlijk kut voor je. Maar zo is het eenmaal met elektrische apparaten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |