| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15 Volgende
|
| Nash |
Geplaatst: 30 Mrt 2009 18:53 Onderwerp:
| |

|
Tot nu toe is het volgende bekend:
Wogus - Ryu
Nash - Ryu
ShinoTsukai - Vega
ShinEvilRyu - Ryu
Mr.Roboto - Ryu |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 30 Mrt 2009 19:16 Onderwerp:
| |
|
| lol allemaal ryu behalve ik? oO damn... dit word fkn moeilijk |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nash |
Geplaatst: 30 Mrt 2009 19:19 Onderwerp:
| |

|
Tja, voordat de eerste match gespeeld wordt moet hier je character staan, dit kun je nog wijzigen. Start playing.
Trouwens; van diverse deelnemers heb ik vernomen dat er deze en volgend week tentamens zijn, om die reden zal de deadline niet a.s. zaterdag zijn. Probeer gewoon je matches zsm te spelen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 30 Mrt 2009 19:44 Onderwerp:
| |
|
i guess.. word het wel intressant... allemaal OP chars vs een char die well.. meer moeite moet doen om te winnen
en ik ben nog niet zo geweldig met andere chars.. wel goed.. maar niet geweldig |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nash |
Geplaatst: 30 Mrt 2009 20:31 Onderwerp:
| |

|
| Tja, is jouw keuze. Tiers gaan trouwens pas interessant worden als 2 mensen exact gelijke skills hebben, volgens mij is dat in dit toernooi niet het geval. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_chewster |
Geplaatst: 30 Mrt 2009 20:55 Onderwerp:
| |
|
Hmmm wie zal ik eens pakken. heb een rijtje aan B karakters die ik erg leuk vind. Met wie vond je dat ik het meest solide speelde nash?
btw, niet als kritiek, ieder z'n eigen kopje thee, maar persoonlijk kan ik geen sagat of shoto meer aanzien. Dus Shinotsukai, stick to vega man. props |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 30 Mrt 2009 20:57 Onderwerp:
| |
|
Nash, persoonlijk vallen 3 characters buiten die regel: Sagat, zangief en ja.. zeg maar dat het niet waar is: zelfs Ryu valt buiten de boot.
voor sagat hoef ik geen reden te hebben.. dat staat vast.
zangief.. wel wat meer skill met bij iemand komen en dan de damage is een no brainer.
ryu.. well seeing dat hij ook net zoals sagat, meer dan prolly.. 2 - 3 manieren heeft om te juggelen naar ulti...
en idd... gelijke skills is idd niet het geval.. het varieert heel erg zelfs |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nash |
Geplaatst: 30 Mrt 2009 21:10 Onderwerp:
| |

|
Je Sakura en Seth waren wel goed @ Chewster. Kies er maar 1, denk dat je vooral met Seth voor verrassingen kan zorgen. Van je Seth zou ik verloren hebben als je door was gegaan zoals je speelde (dus niet opeens walljumpen). Je Sakura en Gouken waren wel goed maar niet goed genoeg om het gevoel te geven dat ik ging verliezen.
@ Shino; Ik ben atm een Ryu speler en wordt vaak genoeg afgeslacht door een Vega, Rose, Honda, Dhalsim etc (so called lower tiers). Ik denk echt dat je je speelstijl moet aanpassen wil je kunnen spreken van oneerlijkheid (nofi).
Dat je alle moves van een character beheerst wil niet zeggen dat je gelijk master bent met die character. Het totale pakket bestaat uit zoveel meer en dat is waar het nog aan mist bij jouw Vega (ook bij al mijn chars). Mjah, dat is waarom je oa mij in je lijst hebt, zo kun je vaak oefenen .. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_chewster |
Geplaatst: 30 Mrt 2009 21:12 Onderwerp:
| |
|
Hmmm ik weet niet of zangief top tier is trouwens. Ik zie 'm tenminste niet in de top20 van Japan staan. Hij lijkt zo sterk omdat iedereen hem kan oppikken en een gevaar kan zijn voor zelfs ervarendere spelers.
Met de health en stun van Zangief kan je wat fouten veroorloven en met de multipurpose lariat en spd die gemakkelijker is gemaakt doet iedereen die het oppikt lekker wat damage.
Tuurlijk zijn er ook bad matchups, Sakura tegen Blanka is bijv. zo moeizaam merk ik.
@Nash
hehe Seth is alleen soms wat stressvol om te spelen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 30 Mrt 2009 21:38 Onderwerp:
| |
|
komt omdat japan blind staat van Sagat.. heck ik heb hier en daar al gehoord dat zelfs daigo nu naar Sagat gaat.. omdat hij hard gevloerd is door Mago. (sagat user)
sommige pro spelers zijn al gestopt vanwege sagat.. maar misschien gaat pony hopelijk ff een zangief in de top 20 gooien (pony = beste zangief in ST, en breekt of heeft al bijna iedere character als zangief al geowned)
en zangief staat currently 4de in als top tier character, samen met Ryu(3de) en volgens mij seth ook in top tier (2de)
zowiezo ben ik deze tourney gejoined als vega en ik eindig em nu ook als vega (ook als het means dat ik er nu hard word afgeslagen)
well.. er is een ziek goede rose op youtube, maar rose is anders dan alpha version.. maar heeft nog steeds best goede tools.
perhaps ga ik maybe E.honda ook mijn main maken.. of mijn main main, hijs wel nice.. en heeft moeite met fireballs.. maar als je die kan vermijden... dan is hij een force to be reckoned with.
mn vega... well das een ander verhaal.. offcourse maak ik nog steeds best veel fouten.. en doe ik random ultimates ookal wil ik em faken (als ik em nodig heb doet hij het niet en anders om) en slide gebruik ik niet optimaal zoning wise en prolly nog van die kleine beetjes. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_chewster |
Geplaatst: 30 Mrt 2009 21:59 Onderwerp:
| |
|
Ik had gelezen dat Daigo gezakt was omdat ie vanwege persoonlijke zaken een tijdje niet had kunnen spelen.
er komt geloof ik een balance patch. Anyway, het maakt me ook niet zoveel uit, je moet gewoon spelen wat je leuke karakters vind. Het gaat me persoonlijk niet om of ze wel of niet top tier zijn, maar het feit dat je online constant dezelfde karakters tegenkomt.
Btw, Dhalsim is echt awesome. Die zit echt wel top tier |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 30 Mrt 2009 23:08 Onderwerp:
| |
|
| komt wel goed chewster... dhalsim heeft al tourney gewonnen van een sagat.. dus komt wel goed |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nash |
Geplaatst: 30 Mrt 2009 23:33 Onderwerp:
| |

|
| Graag hier offtopic verder gaan: KLIK. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 31 Mrt 2009 16:30 Onderwerp:
| |
|
ontopic (srry voor de on//off topic swaps)
ik verander mn char van Vega naar E.honda
sorry voor het ongemak wat het heeft veroorzaakt (vond ik ff nodig xD) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nash |
Geplaatst: 01 Apr 2009 10:39 Onderwerp:
| |

|
Honda it is.
Iemand intussen een match gespeeld? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KPL |
Geplaatst: 01 Apr 2009 12:06 Onderwerp:
| |
|
Ik ben door, AWESOME!
Ik ga lekker met Balrog spelen. De boxer dus he Die gaat wel chilling de laatste tijd. Ga vanavond online zijn en dus aan de slag! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 01 Apr 2009 16:54 Onderwerp:
| |
|
gl tegen roboto ^^ een solid Ryu player . like 50% van deze tourney  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_chewster |
Geplaatst: 01 Apr 2009 19:09 Onderwerp:
| |
|
| hmmmm, ik pak seth wel. altijd een coin flip met hem, maar hij's leuk om mee te spelen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KPL |
Geplaatst: 02 Apr 2009 12:50 Onderwerp:
| |
|
| Ik zal vanavond online zijn voor de match in ieder geval. Nu ik ook Killzone heb gehaald en dat ook wel fanatiek speel, moet ik weer even inkomen. Let's hope for the best! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nash |
Geplaatst: 02 Apr 2009 12:52 Onderwerp:
| |

|
| Wogus, ik kijk er naar uit zondag lol. Wogus, Nindo en Zenfire. De kleine kans die ik maakte is nu helemaal gezakt naar 0 :S.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nash |
Geplaatst: 02 Apr 2009 22:41 Onderwerp:
| |

|
| Ik wacht nog op reactie van Mrakzor. Ik verwacht dat hij met Guile, Cammy of FeiLong gaat spelen. Heb hem op PsN laten weten van deze fase dus ik verwacht elk moment een reactie.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 02 Apr 2009 22:44 Onderwerp:
| |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nash |
Geplaatst: 02 Apr 2009 22:59 Onderwerp:
| |

|
| Lol, thx, zal het nodig hebben. Ik verwacht niet door de poulefase heen te komen though, de poules van het toernooi zijn te erg :S. Mjah, het is belangrijker om fun te hebben en wat te leren, daar ga ik nou eenmaal voor xd.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 02 Apr 2009 23:02 Onderwerp:
| |
|
| same met evolution... de casuals daarzo zijn het betere punt dan de tourney zelf.. verlies je.. dan ga je gewoon gamen met de casuals.. daar leer je echt zo veel van... en sommige doen mensen gewoon de beste stuff leren terwijl je daar zit te spelen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 04 Apr 2009 20:38 Onderwerp:
| |
|
| mja Chewster.. leuke Risk factor met Seth.. vooral tegen wogus.. maar als je daar mee goed bent moet je het doen i guess.. en stay frosty want wogus zn ryu is niet mis anyhow dus heel veel good luck ^^ |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15 Volgende |