Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 19:49    Onderwerp: Crackdown Reageren met citaat
Eindredacteur

De oorspronkelijke oprichter van GTA (Dave Jones) en een groot deel van dit oorspronkelijke team komen met Crackdown, een futuristische game waarin je het als supercop op neemt tegen een drietal organisaties.

Het doel van het spel is om de bazen van de organisaties uit te schakelen, dit doe je door enkele tussenpersonen op te ruimen en je zo een weg te banen naar de top. Daarnaast kun je je ontwikkelen in specialiteiten, bijvoorbeeld het gooien, zodat je later in de game zelfs auto's door de lucht slingert.

Meer over het spel lees je in de preview van Gamed!

Lijkt deze game jullie wat, of hebben jullie het na Saints Row wel weer even gehad met het freeroaming genre?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Frank Op de Woerd BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 23:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Na de deceptie bij Saints Row (over het einde) ben ik toe aan meer Free Roaming actie. Ik wacht de reviews af maar denk dat deze wel in mijn coillectie komt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NoCaH BerichtGeplaatst: 25 Sep 2006 13:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb van deze game hele hoge verwachtingen. Ik heb saint's row net uitgespeeld (missions), en ben benieuwd of crackdown, saint's row gaat evenaren of misschien zelfs overtreffen. Het stijltje vind ik in ieder geval al helemaal geweldig
Terug naar boven
Azazel BerichtGeplaatst: 27 Sep 2006 13:13    Onderwerp: Reageren met citaat

zie ook mijn preview! http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=132
Ik denk dat het een hele vette game gaat worden!
Terug naar boven
NoCaH BerichtGeplaatst: 29 Sep 2006 14:37    Onderwerp: Reageren met citaat

De game is helaas uitgesteld tot Q1 2007. We houden op deze manier steeds minder games over voor het einde van het jaar. Maar dat maakt me niet zoveel uit. Met de Wii launch en de vele (resterende) 360 toppers komt het wel goed.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Jan 2007 18:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Demo is sinds gisteren te spelen, wat zijn de meningen?

Ik vind hem zelf heel erg tof, wilde even gaan spelen maar was al snel een uur verder. Binnenkort een uitgebreidere mening
Terug naar boven
Cubic X BerichtGeplaatst: 24 Jan 2007 18:36    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb hem gespeeld bij een kameraad vandaag.
na 30 minuten had ik het gehad...wat een shit spel.
Die besturing werkt raar, vooral in de auto. Online lagt als een ******
Jammer, zag er leuk uit maar is naar mijn mening 3x niks.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Jan 2007 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

robert.wittenaar schreef:
ik heb hem gespeeld bij een kameraad vandaag.
na 30 minuten had ik het gehad...wat een shit spel.
Die besturing werkt raar, vooral in de auto. Online lagt als een ******
Jammer, zag er leuk uit maar is naar mijn mening 3x niks.

Online kan ik niets over zeggen (nog geen co-op gespeeld), maar de auto's reageren verschillend van elkaar. De politie-auto stuurt tamelijk eenvoudig, toen ik echter in een truck stapte was het al een stuk lastiger, dus dat kan kloppen. Verder niet zoveel problemen gehad met de besturing, enkel het richten is even wennen, maar dat gaat nu al beter.
Terug naar boven
Azazel BerichtGeplaatst: 24 Jan 2007 19:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb gehhord dat er een Beta/Demo van Halo 3 bij de volledig versie op de DVD komt! Misschien een extra reden om hem in huis te halen....?
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Jan 2007 19:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Azazel schreef:
Ik heb gehhord dat er een Beta/Demo van Halo 3 bij de volledig versie op de DVD komt! Misschien een extra reden om hem in huis te halen....?

Gaat idd om een beta, dus kan een meerwaarde zijn voor de aanschaf.
Terug naar boven
Azazel BerichtGeplaatst: 24 Jan 2007 19:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
Azazel schreef:

Gaat idd om een beta, dus kan een meerwaarde zijn voor de aanschaf.

Denk zelfs dat er mensen zijn die hem dáárvoor kopen...

Hoe groot is de gemiddelde Beta eigenlijk? Wat kunnen we ervan verwachten?
Terug naar boven
Tom_V BerichtGeplaatst: 26 Jan 2007 09:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Gisteren een uurtje co-op gespeeld met iemand uit m'n friendslist. Het spel valt reuze mee. Leuker dan Saints-Row en nog meer over-the-top dan Just Cause.

Je eigen verbeelding lijkt de limiet. Op gebouwen klimmen en op het dak een man tegen man gevecht... you got it. Wedstrijdje verspringen... geen probleem. Een gang uitroeien, een potje racen, carmageddon spelen, beetje zwemmen... it's all in the game.

Crackdown zal een leuk zoethoudertje worden. Al zul je het ook geen jaar spelen natuurlijk.
Terug naar boven
ms90isr BerichtGeplaatst: 26 Jan 2007 12:11    Onderwerp: Reageren met citaat

wel kut dat je een tijdlimiet heb met de demo maar ik vind het een redelijke game
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 26 Jan 2007 23:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit spel is zo supervet! Ik heb de demo echt al 16 keer gespeeld. Echt zo'n leuke demo is het. Echt een supervet spel. Als je van Matrix houd, dan houd je hier van. Daken springen en super strength, echt zooo cool. Echt een supergaaf spel. Het blijft ook gewoon leuk. Driving skills zijn ook echt cool! Je auto transformeert steeds meer zeg maar in een stoerdere vorm. Zo ubervet!
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 30 Jan 2007 09:38    Onderwerp: Reageren met citaat

De game is leuk, dat skills systeem zit goed en ook het schieten en rijden zit goed in elkaar. Wel vind ik dat de missies allemaal wat veel op elkaar lijken. De graphics zijn een wonder en een teleurstelling tegelijk: een wonder dat zoiets op de RenderWare engine kan, een teleurstelling omdat we toch wel met een nextgen console te maken hebben en dit niet helemaal voldoet.

Ik heb twijfels of ik hem moet halen...zal em nog wel wat langer checken.
Terug naar boven
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 13 Feb 2007 13:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Eerste recensies zijn binnen, IGN: 8.0 en Gamespot: 7.8

Overliggende boodschap: qua sandboxactie briljant, erg verslavend en leuk om te spelen, maar het verhaal schiet te kort en na een uurtje of 10 is er weinig meer te doen behalve de achievements.

Jammer, ik had betere recensies verwacht. Twijfel heel erg of ik m ga halen...
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 13 Feb 2007 16:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga hem wel halen. wel jammer dat het dan niet zo'n compleet spel is maar goed. Ik vond de demo supervet, dus het hele spel moet super zijn alhoewel het waarschijnlijk meer van hetzelfde zal zijn en niks vernieuwends.
Terug naar boven
ms90isr BerichtGeplaatst: 13 Feb 2007 17:04    Onderwerp: Reageren met citaat

hij is helemaal geweldig
Terug naar boven
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 23 Feb 2007 15:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat een vet spel! Echt een van de leukste games die ik lange tijd heb gespeeld. De actie is cool maar de game is bovenal super verslavend. Je wil blijven levellen en sterker worden. Toppertje!
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 23 Feb 2007 17:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Idd, superverslavend, goeie graphics, goeie framerate, leuke doelen, verveelt geen seconde. Echt een lekkere game.

Toch is het niet helemaal top: een eiland wordt vrij leeg als je alle gangbosses gedood hebt helaas. En als je dan alle gangbosses dood hebt blijft een vrij lege stad over lijkt me.

Heb pas 1 eiland helemaal uitgespeeld dus er liggen nog 2 eilanden voor me Ben nog totaal niet zat van de game. Echt een prachtige verrassing is het

Overigens moet ik zeggen dat ik blij ben de moeilijkheidsgraad op "Ruthless" te hebben gezet ipv de standaard setting.
Terug naar boven
ms90isr BerichtGeplaatst: 24 Feb 2007 08:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik moet nog 5 gangbosses van Shai Gen die eindbaas heb ik al
Terug naar boven
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 24 Feb 2007 15:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben vandaag al de hele dag met een vriend aan het spelen zonder dat we 1 gangboss hebben gekilled. Zo leuk is dit spel. Samen orbs zoeken, achievements halen noem maar op. Echt een fantastische game...
Terug naar boven
Tom_V BerichtGeplaatst: 24 Feb 2007 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat

P-Bwoy schreef:
Eerste recensies zijn binnen, IGN: 8.0 en Gamespot: 7.8

Overliggende boodschap: qua sandboxactie briljant, erg verslavend en leuk om te spelen, maar het verhaal schiet te kort en na een uurtje of 10 is er weinig meer te doen behalve de achievements.

Daar ben ik het volledig mee eens. Het 'verhaal-ballonetje' wordt heel snel doorprikt. Deed me wat dat betreft aan Just Cause denken: na een tijdje lijkt het verdacht veel op routineklussen

Maar dat daar gelaten is het wel pure fun. Lekker spelen in de zandbak.
De live-klassementen voor de in-game races zijn ook een leuke toevoeging.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Feb 2007 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Zojuist iets vaags gehad. Ik was wat aan het springen tussen gebouwen totdat ik ineens wegzakte in één van de gebouwen en in het water belande. Boven me zag ik de speelwereld nog, maar ik had nergens een mogelijkheid om weer uit het water te komen, waardoor ik de game dus opnieuw moest starten.
Terug naar boven
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2007 18:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb nu alle bosses gehaald, maar ik zit met een vraagje. Er is een achievement die je unlocked door alle bosses in co-op te verslaan. Ik ben echter pas tijdens de volk missies met co-op begonnen. Weten jullie hoe ik opnieuw kan beginnen met mn campaign zonder mn save game te moeten deleten??
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: