Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Divine Rage BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2009 18:44    Onderwerp: xcopy Reageren met citaat

Hallo daar luitjes

Ik wil graag het DOS commando xcopy gebruiken om alle mp3 bestanden in een bepaalde map (inclusief alle subdir's, aangezien daar alles in staat) naar een andere map.
Kortom, alle mp3 bestanden uit verschillende dir's binnen een naar een nieuwe map krijgen.

Hulp a.u.b. Xcopy is een complex commando.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2009 18:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Zoiets: xcopy e:\bestaandemap \*.mp3 e:\nieuwemap /s /i /h
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2009 19:07    Onderwerp: Reageren met citaat

hij pakt daarmee niet alle bestanden in subdirectories. En laat dat nou exact zijn wat ik nodig heb.

Ik had er overigens ook helemaal niet aan gedacht dat directories met spaties tussen haakjes moesten.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2009 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Gek, die /s moet daar juist voor zorgen
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2009 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja dat dacht ik ook...

Overigens staan de bestanden in de directory die ik aanwijs ook nog eens in een stuk of 2 subdirs. Maar ze staan echt her en der verspreid binnen die ene folder...
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2009 19:20    Onderwerp: Reageren met citaat

&#$^%&#$^%!!!

Ik had overal "/" gebruikt in plaats van "\".

Ik dacht van, die word overal aangegeven, dus zal het wel die zijn die ik moet gebruiken.

EDIT:

Fok, hij kopieerd nu dus gewoon alle mappen mee. Dus heb ik er nog niks aan...
Terug naar boven
Cor BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2009 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Moet het specifiek met xcopy? Als je graag alle mp3 bestanden wil kopiëren kun je in windows altijd in de map zoeken naar *.mp3 en ze allemaal naar een andere map kopiëren.

Als ik alle parameters nalees lijkt het met xcopy niet te kunnen. Hij wil altijd mappen meepakken. Ik zoek even voor je verder (want lijkt me toch sterk dat het niet wil).

EDIT: Ah, in dit topic wordt een .bat bestand genoemd die het doet met xcopy: http://www.computing.net/answers/dos/copy-files-only-out-of-sub-folders/14795.html (en uiteraard het gedeelte T*.* vervangen door *.mp3).
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: