Auteur |
Bericht |
|
Asianator |
Geplaatst: 15 Feb 2009 21:23 Onderwerp: Battlefield: Bad Company
| |

|
Aangezien ik geen topic over deze game kon vinden, heb ik deze aangemaakt. Om maar gelijk mijn hart te luchen:
- Ik zat zojuist Battlefield: Bad Company te spelen op mijn PS3. Na de nieuwste update geinstalleerd te hebben, ben ik begonnen. Ik was blij, want deze update bracht niet alleen nieuwe multiplayer-levels, maar ook Trophies. Na een kijkje genomen te hebben in de Trophy-lijst, begon ik aan het eerste level; op Hard. Waarom Hard? Omdat ik dan, als ik een level haal, niet een maar twee Trophies als verdienen... althans dat dacht ik. Ik voltooi level 1, "Welcome to Bad Company" op Hard, en verdien alleen de Trohpy die de Hard-versie van het level dekt. Waarom niet die van het Normal-level? Ik zou die ook moeten verdienen... toch?
Glitch, fout, of pesterij, EA?
Laatst aangepast door Asianator op 15 Feb 2009 21:50; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 15 Feb 2009 21:45 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Blijkbaar geen stackable Trophies, oftewel: Normal uitspelen = Normal Trophy, Hard uitspelen = Hard Trophy, zonder de Normal Trophy erbij te krijgen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 15 Feb 2009 21:52 Onderwerp:
| |

|
Rene Groen schreef: | Blijkbaar geen stackable Trophies, oftewel: Normal uitspelen = Normal Trophy, Hard uitspelen = Hard Trophy, zonder de Normal Trophy erbij te krijgen. |
I don't like it. Nu verplichten ze je namelijk de game twee keer uit te spelen. Alsof ze denken dat er geen andere games zijn die we willen spelen... |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 20 Mrt 2009 13:06 Onderwerp:
| |

|
Maakt dat zo veel uit? Je moet m toch nog een 2de keer spelen wil je alle goldbars en wapens verzamelen. Tenzij je direct speelt met een guide erbij
enige waarvan ik WEET dat dat wel zo is, is Uncharted. Voor de rest zou ik het niet weten. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|