Auteur |
Bericht |
|
Asianator |
Geplaatst: 17 Mrt 2009 19:47 Onderwerp: [PS3] Ninja Gaiden Sigma 2
| |

|
Ninja Gaiden II, een game die eind 2008 verscheen voor de XBOX 360 zal nu in opgepoetste vorm op de PLAYSTATION®3 verschijnen. Wat vind jij als gamer van deze game? Wil je hem hebben? Meteen op dag 1? Of vind je het slap van Sony dat ze ook deze game uitbrengen op hun console?
Geef je mening, en check dit topic voor al het Ninja Gaiden Σ 2-nieuws! Het spel zal eind 2009 uitkomen, exclusief voor de PLAYSTATION®3.
Check deze nieuwspost voor de eerste scans!
Laatst aangepast door Asianator op 17 Mrt 2009 20:43; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 17 Mrt 2009 20:16 Onderwerp:
| |

|
'k heb NGII op 360 gespeeld.
Te moeielijk voor mij maar goed. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 17 Mrt 2009 20:49 Onderwerp:
| |

|
NGB was verreweg het beste, mooiste en meest frustrerende spel van de Xbox. ik heb sigma nooit gespeeld omdat het singleplayer only is. als deze wat beter is dan NG2 en er coop in zit (vast niet) dan koop ik em mischien wel. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 17 Mrt 2009 21:01 Onderwerp:
| |

|
N!CE schreef: | NGB was verreweg het beste, mooiste en meest frustrerende spel van de Xbox. ik heb sigma nooit gespeeld omdat het singleplayer only is. als deze wat beter is dan NG2 en er coop in zit (vast niet) dan koop ik em mischien wel. |
Ninja Gaiden heeft nooit gedraaid om een 2-speler modus.
Sigma 2 zal, naar mijn mening, deze modus ook niet ondersteunen. En daar ben ik erg blij om. Ninja Gaiden is iets dat je alleen speelt, en niet met een maat samen. Misschien, maar dan op doorgeef-basis  |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 17 Mrt 2009 21:47 Onderwerp:
| |

|
@ lilyman
ik kan je niet minder dan gelijk geven, want dit is inderdaad een 1 speler spel. maar sinds ik gestopt ben met console spellen te kopen die niet splitscreen zijn, hoef ik die singleplayer spellen ook gewoon neit meer. (niet op consoles dus)
het lijkt mij toch tof als ze zoiets erin verwerken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 18 Mrt 2009 14:56 Onderwerp:
| |

|
volgens mij is het sowieso heel ongebruikelijk dat een hack 'n slash co-op heeft. |
|
Terug naar boven |
|
|
Profanity |
Geplaatst: 24 Mrt 2009 15:13 Onderwerp:
| |

|
Ik zie Ninja Gaiden ook niet echt als een Hack en Slash, eerder een Fighter met een verhaal. Als je niet probeert een groot deel van de combo's onder de knie te krijgen heb je Ninja Gaiden niet gespeeld naar mijn mening.
De Co-op is trouwens bevestigd. Brand maar los zou ik zeggen.
Aan de ene kant zeg ik nee, omdat Ryu een echte ninja is die alleen op pad gaat. Aan de andere kant zeg ik ja. Puur omdat Co-op heel vermakelijk is en het hier gaat om Sigma een re-release dus. Net als bij verschillende re-rereleases moeten developers wat meer vrijheid krijgen om van de tradities die de serie met zich meebrengt af te wijken. Fans vinden het leuk en als er commentaar is op bepaalde veranderingen kun je altijd zeggen dat het eigenlijk niet relevant is aan de "echte" lopende serie. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|