Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
Thejoker |
Geplaatst: 17 Mei 2011 10:37 Onderwerp: Dead Nation (Welcome back pack)
| |

|
Dead Nation is nu aanwezig in het Welcome Back pack van SONY na de aanval op hun netwerk, meld je hier aan of laat je PSN ID achter mocht je voor deze titel kiezen! En zoek iemand om CO-OP mee te spelen!
Explosief en overweldigend. Het zijn slechts twee van de vele gedachten die bij je opkomen zodra je de straten van Dead Nation betreedt. Honderden zombies stormen van alle kanten op je af en je zal hard moeten werken om ze allemaal van je af te houden. Ook in de momenten dat de wandelende lijken nergens te bekennen zijn, is de sfeer beklemmend.
De donkere straten ogen vernietigd en worden in zwak licht prachtig weergegeven. De gevolgen van een jaar verval door de zombieuitbraak zijn goed zichtbaar. Door dit spektakel van schuin bovenaf weer te geven, lijk je het overzicht te hebben, ware het niet dat de ondoden zich goed hebben aangepast aan hun nieuwe omgeving.
Pure gameplay
Dead Nation is van de makers van Super Stardust HD en dat is goed terug te zien in de gameplay. Ontwikkelaar Housemarque heeft de dubbele stick besturing van deze game namelijk overgenomen en dit blijkt een uitstekende keuze. De ene stick beweegt jouw zombiekiller en met de andere wordt gericht. Hierdoor kun je ergens heen lopen terwijl je in een andere richting schiet.
Dat is nodig ook! Wanneer hordes van tientallen zombies op je af stormen, ren je al schietend achteruit. Deze ondoden zijn echter niet compleet hersendood, want ze zullen proberen om je van de andere kant aan te vallen. Ze maken er zelfs een specialiteit van om je te besluipen vanuit de duisternis om je heen. De zaklamp aan je geweer is hierdoor je beste vriend en je zal veelvuldig moeten ronddraaien om je rug te dekken. Hierdoor wordt de ernst van deze zombiesituatie je pijnlijk duidelijk. Jij bent in de minderheid en de zombies blijven maar komen.
Geen oorlog zonder wapentuig
Om al deze weerstand het hoofd te bieden, heb je een aardig arsenaal aan wapentuig tot je beschikking. Naast je geweer met oneindige munitie, heb je de standaard wapens zoals de snellere SMG en een shotgun, maar het wordt pas echt leuk met meer exotische wapens.
Zo hebben we veel lol gehad met de vlammenwerper, maar ook de zaagbladschietende blade gun zorgt voor komische vernietiging. Al deze wapens zijn te upgraden gedurende de game met geld dat je vindt in de levels. Zo wordt jouw niet al te krachtige standaard geweer een waardig wapen, wanneer je de kracht, herlaadtijd en clipgrootte verbetert. Komt de actie te dichtbij, dan is er altijd nog het bajonet aan het uiteinde van ieder wapen.
Niet alleen (Multiplayer)

De uitstekende multiplayer-mogelijkheden verlengen de speelbaarheid van deze heerlijke zombiekiller. In de co-op modus ga je direct samen de strijd aan en dat werkt erg goed. Een tweede geweer en iemand die je rug dekt, maakt het leven in de postapocalyptische wereld een stuk draaglijker. Naast deze lokale meerspelerstand kun je online een partner in crime vinden.
Speel je liever alleen en wil je toch het gevoel hebben mee te vechten voor de wereld, dan kan dat. Dead Nation plaatst namelijk ook in de singleplayer-modus jouw score op de online leaderboards. Hierbij gaat het niet alleen om jouw individuele score, maar barst er ook een landelijke strijd uit. Op het moment van schrijven bezet Nederland de vierde plaats van de gehele wereld. Deze integratie motiveert enorm en zou ieders vaderlandsliefde moeten aanwakkeren.
Conclusie
Dead Nation brengt alles wat je van een top down zombieshooter mag verwachten en doet daar nog een schepje bovenop. De game speelt lekker weg, ziet er strak uit en weet perfect de sfeer van de zombie Apocalyps neer te zetten. Tel daar nog eens de online mogelijkheden bij op en je hebt genoeg game om je maanden mee zoet te houden. Dead Nation’s minpunten worden volledig weggevaagd door de overweldigende ervaring die het biedt. Dit is een game die iedere zombieminnende PS3-bezitter op zijn harde schijf moet hebben staan.
Dead Nation is nu aanwezig in het Welcome Back pack van SONY na de aanval op hun netwerk, meld je hier aan of laat je PSN ID achter mocht je voor deze titel kiezen! En zoek iemand om CO-OP mee te spelen!
Laatst aangepast door Thejoker op 17 Mei 2011 11:15; in totaal 5 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 17 Mei 2011 10:45 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ik miste al even die laatste alinea waarin stond waarvoor je het topic had gemaakt. Anyway, ik heb hem al, of beter gezegd mijn broertje heeft hem. Vond het niet heel geweldig toen ik het met hem speelde eerlijk gezegd. |
|
Terug naar boven |
|
|
Thejoker |
Geplaatst: 17 Mei 2011 10:52 Onderwerp:
| |

|
Ik ga zowieso voor Dead Nation als titel, gewoon omdat hij lovende berichten krijgt over de CO-OP. En dat heb ik toch een beetje gemist de laatste tijd, ik zal binnenkort even mijn PSN ID hier posten zodat de mensen die CO-OP willen spelen, dit kunnen toevoegen!
Jij ook GekooktEi haha wil toch even een potje met je spelen!
Laatst aangepast door Thejoker op 17 Mei 2011 11:01; in totaal 3 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 17 Mei 2011 10:53 Onderwerp:
| |

|
Ik ben van de partij!
Agfnick is my name! |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 17 Mei 2011 10:57 Onderwerp:
| |

|
Ik heb de game al, maar ik wil nog steeds een keer de co-op online doen.
PSN:Mafusto |
|
Terug naar boven |
|
|
MocroMo |
Geplaatst: 17 Mei 2011 11:08 Onderwerp:
| |

|
Lijkt me vet, ik zal er zijn! MocroMo88 |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 17 Mei 2011 11:20 Onderwerp:
| |

|
Ik twijfel een beetje over Dead Nation omdat ik een niet zo grote tv heb... is het dan wel te spelen? Ik heb vaker gelezen dat je bij deze game echt een grote tv nodig hebt om alles wel goed te kunnen zien. Wat zijn de meningen over de game sowieso? |
|
Terug naar boven |
|
|
Thejoker |
Geplaatst: 17 Mei 2011 11:25 Onderwerp:
| |

|
elemeNt dat maakt eigenlijk niks uit zolang je een HD tv hebt.
Al heb je een TV van 20inch of van 60inch je ziet op beide schermen evenveel beeld en evenveel game, het enige verschil is dat je op een kleinere tv wat dichterbij moet gaan zitten!  |
|
Terug naar boven |
|
|
lpds |
Geplaatst: 17 Mei 2011 12:18 Onderwerp:
| |

|
Psn id: Amaterasu09
Ik ga voor wipeout en Dead nation. Enige 2 titels die ik nog niet heb  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 17 Mei 2011 12:20 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
lpds schreef: | Psn id: Amaterasu09
Ik ga voor wipeout en Dead nation. Enige 2 titels die ik nog niet heb  |
Idem, anders had ik zeker inFamous en LBP genomen >_<
PSN: ... ehhh... can't remember lol |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 17 Mei 2011 12:23 Onderwerp:
| |

|
MaartenL schreef: |
Glitch1283 |
|
Terug naar boven |
|
|
sotarK |
Geplaatst: 17 Mei 2011 12:25 Onderwerp:
| |

|
Dead Nation en Infamous, ik krijg het nog druk, damn, La Noire ook al op Donderdag/Vrijdag. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 17 Mei 2011 14:04 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Nickdhnick schreef: | MaartenL schreef: |
Glitch1283 |
Yup lol
Erg, iemand anders kent m'n PSN account beter dan ik zelf T_T |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 17 Mei 2011 14:08 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 17 Mei 2011 14:26 Onderwerp:
| |

|
ik heb dit spel al heel lang, alle 5 de games eigenlijk..
maar kan dit spel niet maar met zn 2en tegelijk?
speel het altijd met mn broertje samen, maar gaat op den duur wel pijn aan je ogen doen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Thejoker |
Geplaatst: 17 Mei 2011 14:35 Onderwerp:
| |

|
Dat klopt de game is 2 player online en offline, maar dit topic is ook gewoon bedoeld om te zien wie er interesse heeft om co-op te gaan spelen met Gamed leden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Thibby95 |
Geplaatst: 17 Mei 2011 18:05 Onderwerp:
| |

|
Ik ga voor ze allemaal xp(ik had nog 3 eu accounts) en ik zal dus zeker voor Dead Nation gaan. PSNID: Thibby95 |
|
Terug naar boven |
|
|
Fuuton |
Geplaatst: 17 Mei 2011 18:22 Onderwerp:
| |

|
iets vergelijkbaar met online zit al gratis bij black ops. -_- |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 17 Mei 2011 18:28 Onderwerp:
| |

|
Ik doe ook wel mee :3 PSN= RoaringMdog18 |
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 17 Mei 2011 20:38 Onderwerp:
| |

|
Ik ga Dead Nation ook kiezen.
PSN: Matesers |
|
Terug naar boven |
|
|
Ellentjeeah |
Geplaatst: 17 Mei 2011 21:44 Onderwerp:
| |

|
Ik ga voor Death Nation en inFamous
PSN: Lumixiana |
|
Terug naar boven |
|
|
Thejoker |
Geplaatst: 18 Mei 2011 10:56 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Thejoker |
Geplaatst: 23 Mei 2011 17:37 Onderwerp:
| |

|
Het is nog even wachten tot de Store online komt, maar dit moet waarschijnlijk morgen gebeuren. De mensen die dan graag co-op willen spelen kunnen hier afspreken, mochten de welcome back pack games al downloadbaar zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 23 Mei 2011 17:55 Onderwerp:
| |

|
Ellentjeeah schreef: | Ik ga voor Death Nation en inFamous
huehuehue.
goede keuze. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 24 Mei 2011 07:20 Onderwerp:
| |

|
Ellentjeeah schreef: | Ik ga voor Death Nation en inFamous
Wij kunnen elkaar de hand schudden, Ellen!
Dat zijn namelijk ook precies de titels die ik zal nemen voor de PS3
Voor de PSP worden het voor mij LittleBigPlanet en ModNation Racers, overigens. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |